;
coinex

تماشا کنید: جعبه گشایی آیفون 10 همراه با نیم‌نگاهی به ویژگی‌های جدید آن

تماشا کنید: جعبه گشایی آیفون 10
روز گذشته یک ویدئوی بی‌کیفیت از جعبه گشایی آیفون 10 منتشر شد که مطمئنا برای ملاقات با این محصول جذاب شایسته نبود به همین دلیل صبر کردیم تا امروز یک ویدئوی جذاب‌تر را برای شما تکراتویی‌های عزیز آماده کنیم پس با ما همراه باشید.

خوشبختانه درنهایت محدودیت دسترسی به آیفون 10 به پایان رسیده و اولین نسخه‌های این محصول جذاب به دست طرفداران و تحلیلگران حوزه‌ی فناوری رسیده است. برنامه‌سازان یوتیوب نیز از این غافله عقب نمانده و به سرعت هرچه تمام‌تر ویدئوهای جعبه گشایی و نگاه اولیه به جدیدترین آیفون اپل را در همین فاصله تولید و منتشر کرده‌اند. ما نیز به سرعت یکی از کامل‌ترین این ویدئوها را برای شما آماده کرده‌ایم.

به لحاظ ظاهری، جعبه این محصول تفاوت معناداری با جعبه‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس ندارد و مثل همیشه مشخص است که یک آیفون درون جعبه انتظار شما را می‌کشد. در تصویر چاپ شده از آیفون 10 روی جعبه‌ این دستگاه به خوبی جزئیات ظاهری و حاشیه فلزی براق آن به تصویر کشیده شده است.

درون جعبه آیفون 10 نیز هیچ چیز به‌جز خود این دستگاه شما را غافلگیر نخواهد کرد و همان محتویات همیشگی شامل آداپتور شارژر، کابل لایتنینگ، هدفون‌های باسیم اپل و البته یک بسته از استیکرهای اپل قرار گرفته‌اند.

 

بیشتر بخوانید:  تماشا کنید: شبیه سازی از نوع چینی؛ آیفون X هم در امان نماند!

 

جالب اینجاست که در روی جعبه‌ این دستگاه حرف ایکس درج نشده تا شاید به همه نشان داده شود که نام این محصول آیفون ایکس نبوده بلکه آیفون 10 است. در مجموع در این ویدئو شاهد عملکرد اولیه این محصول خواهید بود.

سیستم تشخیص چهره آیفون 10 حداقل در وهله‌ اول عملکرد بسیار خوب و کارآمدی دارد. همچنین فرمان‌های حرکتی جدید این گوشی که جایگزین کلید هوم فیزیکی دستگاه شده‌اند به شما نشان داده خواهند شد. علاوه بر تمام این‌ها مطمئنا طرفداران آیفون از تماشای ظاهر درخشان و تماشایی این دستگاه در این ویدیو لذت فراوان خواهند برد.

بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و دعوت می‌کنیم به تماشای ویدیوی جعبه گشایی آیفون 10 بنشینید:

 

بیشتر بخوانید:

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر