;
coinex

تماشا کنید: تست سقوط آیفون 8 در برابر گوگل پیکسل 2

تماشا کنید: تست سقوط آیفون 8 در برابر گوگل پیکسل 2
تست سقوط آیفون 8 در برابر گوگل پیکسل 2 می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. آیفون 8 و گوگل پیکسل 2 گوشی‌های هوشمند جدیدی هستند که از سوی دو غول بزرگ تکنولوژی جهان به تازگی معرفی شده‌اند. در این مطلب ویدیویی را از تست سقوط آیفون 8 و گوگل پیکسل 2 برایتان قرار داده‌ایم.

ویدیو منتشر شده از تست سقوط آیفون 8 و گوگل پیکسل 2 در موقعیت‌های سقوط مختلف انجام شده و نتایج آن مورد بررسی قرار گرفته است. همان طور که می‌دانید آیفون 8 دارای یک پنل پشتی شیشه‌ای است که آن را شکننده‌تر از گوشی‌های دیگر کرده است.

در اولین تست سقوط گوگل پیکسل 2 و آیفون 8 که هر دو گوشی از طرف پنل پشتی خود سقوط کردند، به خوبی مشخص شد که برنده گوگل پیکسل 2 است. پنل پشتی آیفون 8 درهم می‌شکند، اما برای گوگل پیکسل 2 مشکل چندانی بوجود نمی‌آید.

تست سقوط دوم، ورق را به نفع آیفون 8 برمی‌گرداند. سقوط از گوشه این دستگاه‌ها نشان می‌دهد که فریم آیفون 8 مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارد. در تست سقوط بر روی صفحه نمایش نیز وضعیت دو صفحه نمایش گوگل پیکسل 2 و آیفون 8 تقریبا یکسان است، اما با شکسته شدن بالای نمایشگر گوگل پیکسل، عملکرد نمایشگر کمی دچار اختلال شده و در این آزمون نیز آیفون 8 نتیجه بهتری می‌گیرد.

بهتر است که در ادامه شاهد ویدیوی تست سقوط آیفون 8 در برابر گوگل پیکسل 2 باشید و خودتان نتایج به دست آمده را با هم مقایسه کنید.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر