;
coinex

افتتاح خط تولید گوشی و تبلت مخصوص کودک و نوجوان

افتتاح خط تولید گوشی و تبلت مخصوص کودک و نوجوانمحمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، در سفری که به استان خوزستان داشته، در منطقه خرمشهر خط تولید گوشی و تبلت مخصوص کودک و نوجوان انارستان را افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، صبح هشتم آبان ماه که مصادف با سالروز شهادت شهید فهمیده است، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خط تولید گوشی و تبلت مخصوص کودک و نوجوان را در شهر خرمشهر افتتاح نمود. قرارداد این خط تولید، بین انارستان و شرکت اروند منعقد گشته است.

خط تولید گوشی و تبلت مخصوص کودک و نوجوان برای خانواده‏‌های ایرانی بسیار مفید بوده و به رفع نیازهایشان کمک شایانی می‏‌کند. مطالعات جهانی حاکی از این است که در خارج از ایران محصولات مناسبی مختص کودکان و نوجوانان تولید می‏‌شود که با وجود اینکه بازار فروش آن در داخل کشور مناسب است، برای آن تولید کننده داخلی وجود ندارد.

وزارت ارتباطات میزان سرمایه در گردش را 950 میلیارد دلار اعلام کرده است و اجرای این خط تولید منجر به ایجاد 5000 شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: سیم کارت سامان تل

 

وزارتخانه خط تولید گوشی و تبلت مخصوص کودک و نوجوان را تولید با ارزش ملی عنوان کرد. این کالای با ارزش کیفیتی مطابق با تولیدات معتبر جهانی دارد و از سیستم عامل اختصاصی سازی شده ‏بهره می‌‏برد. طبق نظر وزارتخانه این سرمایه‌‏گذاری بر پایه آخرین تکنولوژی‌‏ها برای انجام آزمایش‌‏های علوم، فیزیک و ریاضی تولید می‌‏شود. تعداد این تولیدات به 500 هزار دستگاه می‏‌رسد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در مراسم افتتاح خط تولید گوشی و تبلت مخصوص کودک و نوجوان اذعان داشت:

این خط تولید با استفاده از ظرفیت‏‌های موجود کشور و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با سیستم‌ عامل بومی و امن، به دست متخصصان ایرانی شروع به فعالیت کرد و با اولین محصول تولیدی، یک انقلاب بزرگ در فضای مجازی سالم و یک بازار بزرگ اقتصادی اتفاق می‏‌افتد.

 

بیشتر بخوانید: سیم کارت‌ پارسیان همراه لوتوس

 

برنامه ریزی تبلت ها به گونه‌‏ای است که با سیم‏‌کارت‌‏های انارستانی و همراه اول کار می‏‌کنند. حال این سوال مطرح می‏‌شود که سیم‏‌کارت انارستانی چیست؟ یک سیم‌‏کارت اعتباری رایگان است که همراه اول مطابق با انتظارات و خواسته‌‏های کودکان، نوجوانان و جوانان ایرانی طراحی کرده و اولین بار است که در کشور ارائه می‌‏شود. سیم‏‌کارت انارستانی نیازهای مکالمه و پیام رسانی را پوشش می‌‏دهد و فضای اینترنتی سالم و امنی را متناسب با سن مصرف کننده به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر