;
coinex

بهترین گوشی های هوشمند جهان از نگاه بیزنس اینسایدر

بهترین گوشی های هوشمند جهان از نگاه بیزنس اینسایدر

20 گوشی مختلف در لیست بهترین گوشی های هوشمند جهان قرار دارند؛ شاید تصور کنید که این تعداد برای عنوان “بهترین” زیاد باشد؛ اما در ادامه متوجه می‌شوید که اینطور نیست!

هر کدام از موبایل‌هایی که در لیست بهترین گوشی های هوشمند جهان قرار دارند، حقیقتا انتخاب خوبی هستند که کاربر خود را ناامید نمی‌کنند. در مجموع، رده‌بندی آنها از 20 تا یک، کار بسیار دشواری بود. لازم به ذکر است که گوشی‌هایی که توسط سایت بیزنس اینسایدر بررسی نشده‌اند، در این لیست قرار ندارد؛ گوشی‌هایی مثل ال جی وی 30 که قطعا باید جایی در لیست بهترین گوشی های هوشمند جهان داشته باشند.

نکته: قیمت‌های ذکر شده در این لیست به فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید بستگی دارد، ما تنها قیمت بازار جهانی را ذکر می‌کنیم.

تکراتو را تا انتهای لیست همراهی کنید تا درک درستی از بهترین گوشی های هوشمند جهان داشته باشید.

بهترین گوشی های هوشمند جهان تا نوامبر 2017

20. بلک بری کلاسیک

20. بلک بری کلاسیک

بلک بری کلاسیک بارها و بارها در لیست بهترین گوشی های هوشمند جهان قرار گرفته و اینطور که از شواهد پیداست، بازهم شاهد این نام در میان این لیست خواهیم بود. این موبایل به دلیل طراحی منحصر به فرد بلک بری، هنوز هم طرفداران زیادی دارد؛ علاوه بر اینکه هیچکدام از گوشی‌های حال حاضر در بازار از چنین طراحی بدنه‌ای برخوردار نیستند. همین مساله نیز بلک بری کلاسیک را به یک دستگاه متمایز تبدیل کرده است. بک بری کلاسیک همانند سایر مدل‌های بلک بری به صفحه نمایش لمسی و کیبورد فیزیکی مجهز است. قیمت: 199 دلار

19. سونی ایکس زد پریمیوم

19. سونی ایکس زد پریمیوم

سونی ایکس زد پریمیوم مشخصات قابل قبولی دارد که باعث شده در لیست بهترین گوشی های هوشمند جهان قرار بگیرد. صفحه نمایش دستگاه کیفیت خوبی داشته و اجرای نرم افزارها در آن روان است. در مجموع این موبایل سرعت عملکرد بالایی دارد.

اما از ویژگی‌های نه چندان خوشایند آن باید به طراحی بدنه و عمر باتری اندک اشاره کرد. این موبایل در وهله اول با قیمت 800 دلار و در حال حاضر با قیمت 600 دلار در برخی بازارها به فروش می‌رسد.

18. بلک بری کی وان

18. بلک بری کی وان

این موبایل نسخه جدید گوشی بلک بری پرایو است. این دو موبایل برخلاف سایر گوشی‌های بلک بری از سیستم عامل اندروید بهره می‌برند و به کیبورد فیزیکی مجهز هستند. البته صفحه کلید پرایو به صورت کشویی طراحی شده بود، اما در این طراحی از کیبورد ثابت استفاده شده است.

این موبایل برای کسانی که هنوز کیبورد فیزیکی را ترجیح می‌دهند، یک دستگاه عالی خواهد بود. با خرید بلک بری کی وان به برنامه‌های گوگل دسترسی خواهید داشت؛ ویژگی که در سایر گوشی‌های بلک بری دیده نمی‌شود. قیمت: 544 دلار

17. موتورولا موتو جی 5 پلاس

17. موتورولا موتو جی 5 پلاس

این موبایل همچنان به عنوان بهترین انتخاب در بازار گوشی‌های اندرویدی میان رده به شمار می‌رود. این موبایل با مشخصات قابل قبول سخت افزاری و نرم افزاری همراه شده که با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسد.

با خرید این دستگاه از صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، اسکنر اثرانگشت، عمر باتری فوق العاده، دوربین 12 مگاپیکسلی، اندروید تقریبا خالص و طراحی بدنه مقاوم بهره مند می‌شوید. تمام اینها در ازای پرداخت 230 دلار در اختیار شما قرار می‌گیرد.

البته فراموش نکنید که این موبایل با مشخصات رده بالای گوشی‌های پرچمدار همراه نیست. برای مثال، ان اف سی در این موبایل تعبیه نشده و نمی‌توانید از آن برای پرداخت‌های هوشمند استفاده کنید. (که البته برای کاربران ایرانی اهمیت چندانی ندارد) علاوه بر این، برای شارژ موتو جی 5 پلاس باید از پورت میکرو یو اس بی استفاده کنید. این موبایل هوشمند از یو اس بی نوع سی و استانداردهای شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. قیمت: 230 دلار

 

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ۲۰۱۷ ال جی ؛ اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار

با بهترین گوشی‌ های ۲۰۱۷ سامسونگ آشنا شوید: گوشی‌های اقتصادی، میان رده و پیشرفته!

 

 

16. موتورولا موتو جی 5 اس پلاس

16. موتورولا موتو جی 5 اس پلاس

موتو جی 5 اس پلاس، نسخه جدیدتر جی 5 پلاس است. این دستگاه جدید از طراحی تماما فلزی برخوردار شده؛ در حالیکه نسل قبلی با ترکیبی از شیشه و فلز ساخته شده بود. گوشی جدید همچنین نمایشگر بزرگ‌تری دارد. (5.5 اینچی در مقابل 5.2 اینچی)

اما یکی از اساسی‌ترین پیشرفت‌ها، دوربین این اسمارت فون است. موتو جی 5 اس پلای به تنظیمات دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی مجهز شده است. قیمت: 280 دلار

15. موتورولا موتو زد 2 فورس

15. موتورولا موتو زد 2 فورس

موتو زد 2 فورس هر چیزی که از یک گوشی پرچمدار انتظار دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. این دستگاه بسیار سریع بوده و صفحه نمایش خوبی دارد. دوربین زد 2 فورس می‌تواند عکس‌های با کیفیتی را به ثبت برساند و قالب آن بسیار باریک است. با خرید این موبایل از صفحه نمایش 5.5 اینچی آمولد برخوردار می‌شوید که در برابر شکستگی مقاوم‌تر از سایر دستگاه‌های موجود در بازار است.

موتو زد 2 فورس همچنین به ویژگی موتو مود مجهز شده که این روزها، اهمیت بسیاری برای این کمپانی تولیدکننده دارد. سازگاری گوشی‌های موتورولا با موتو مود به این معناست که کاربر می‌تواند دستگاه خود را به بسیاری از لوازم جانبی این تولیدکننده متصل کند. از جمله این لوازم جانبی می‌توان به اسپیکرهای اکسترنال و باتری بزرگ‌تر اشاره کرد که برای گوشی‌های سری “زد” طراحی شده‌اند.

14. آیفون اس ای، 6 اس و 6 اس پلاس

14. آیفون اس ای، 6 اس و 6 اس پلاس

با معرفی گوشی‌های جدیدتر، نام این موبایل‌ها در رده‌های پایین‌تر لیست بهترین گوشی های هوشمند جهان قرار می‌گیرد. از زمان معرفی این سه دستگاه هوشمند، دو سال می‌گذرد و بسیاری از مشخصات و قابلیت‌های آنها مشترک است. این آیفون‌ها که هنوز هم توسط اپل به فروش می‌رسند، حقیقتا در لیست بهترین گوشی های هوشمند جهان جای دارند. کمپانی اپل به تازگی نسخه جدید سیستم عامل خود یعنی آی او اس 11 را منتشر کرده است. آیفون 6 اس پلاس با این نسخه از سیستم عامل، عملکرد فوق العاده ای دارد.

گوشی‌های هوشمند آیفون اس ای، 6 اس و 6 اس پلاس از دوربین خوب و سنسور اثرانگشت اپل یعنی تاچ آیدی بهره می‌برند که به شما اجازه می‌دهد، به سرعت به اطلاعات دستگاه هوشمندتان دسترسی داشته باشید. نکته خوشایند دیگر این است که این سه موبایل، آخرین گوشی‌های اپل هستند که هنوز از جک هدفون بهره می‌برند. قیمت این موبایل‌ها در بازار بسیار متغیر است.

13. اچ تی سی یو 11

13. اچ تی سی یو 11

اچ تی سی یو 11 به دوربین بسیار قدرتمندی مجهز شده است. طراحی بدنه، به ویژه پنل پشتی آن خیره کننده بوده و عملکرد سریعی دارد. یک ویژگی جالب و سرگرم کننده در این موبایل، اج سنس است که به شما اجازه می‌دهد با فشار دادن لبه‌های حساس این موبایل، سریع‌تر از قبل به اپلیکیشن‌های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

اچ تی سی یو 11 یک دستگاه قدرتمند اندرویدی است، اما متاسفانه جک هدفون در این موبایل دیده نمی‌شود. حاشیه‌های تقریبا قطوری نیز در اطراف صفحه نمایش وجود دارد که این روزها، یک سبک طراحی قدیمی محسوب می‌شود. قیمت: 650 دلار

12. ال جی جی 6

12. ال جی جی 6

ال جی جی 6 که بهترین گوشی کمپانی ال جی به شمار می‌رود، به درستی در لیست بهترین گوشی های هوشمند جهان قرار می‌گیرد. (متاسفانه جای خالی پرچمدار جدید ال جی وی 30 در این لیست احساس می‌شود) ال جی با طراحی جی 6، یک طراحی رده بالا و مقاوم در برابر آب را ارائه می‌کند؛ ویژگی که قبل از این، در پرچمداران شرکت‌های رقیب یعنی سامسونگ و اپل دیده شده بود و به نظر می‌رسید که ال جی از این قافله عقب مانده است.

ال جی جی 6 از تنظیمات دوربین دوگانه خوبی بهره می‌برد. این موبایل با صفحه نمایش کشیده‌ای همراه است که خارج از قوائد، طراحی شده و برای تماشای بهتر محتوا مناسب است. اما چیزی که این موبایل را ضعیف نشان می‌دهد، تراشه قدیمی آن است. تراشه کوالکام اسنپدراگون 835، دو ماه پس از رونمایی این دستگاه کار خود را آغاز کرد. گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به تراشه نسل جدید کوالکام مجهز هستند. این بدان معناست که ال جی جی 6، زودتر از گوشی‌های پرچمدار رقیب، احساس کندی خواهد کرد. این موبایل به اسنپدراگون 821 مجهز شده که البته تراشه قدرتمندی است. قیمت: 545 دلار

11. وان پلاس 5

11. وان پلاس 5

وان پلاس 5 حقیقتا یکی از بهترین گوشی های هوشمند جهان است که برخی آن را بهترین موبایل برای اجرای بازی می‌دانند. این موبایل با یک طراحی کلاسیک و ساده همراه است: عملکرد عالی، دوربین فوق العاده و برچسب قیمتی بسیار مناسب. این موبایل به جک هدفون نیز مجهز شده است.

البته حاشیه‌های تقریبا قطوری اطراف صفحه نمایش وجود دارد که ظاهر کمی قدیمی به آن داده است. اما همین مساله باعث شده که قیمت آن به اندازه 150 دلار از گوشی‌هایی با حاشیه باریک مثل ال جی جی 6 و گلکسی اس 8 ارزان‌تر باشد.

متاسافنه موجودی این موبایل در بازار بسیار اندک بوده و این احتمال وجود دارد که به سادگی نتوانید نسخه‌ای از این دستگاه هوشمند را خریداری کنید. خوشبختانه نسخه جدیدی از این موبایل با نام وان پلاس 5 تی در راه است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. قیمت: 550 دلار

10. اسنشال فون

10. اسنشال فون

اسنشال فون یکی بهترین گوشی های هوشمند جهان است که طراحی بسیار زیبایی را ارائه کرده است. این اسمارت فون با نمایشگر بدون حاشیه و مشخصات رده بالا همراه است که از جمله آن می‌توان به پنل پشتی سرامیکی و قاب تیتانیمومی اشاره کرد. این موبایل همچنین به نسخه تقریبا خالصی از اندروید مجهز است.

اسسنشال فون، اولین گوشی هوشمند کمپانی اسنشال بوده که توسط خالق اندروید، اندی رابین طراحی شده است. این دستگاه عملکرد پرسرعتی دارد و به دوربین باکیفیتی مجهز است. دو سوزن مغناطیسی در پنل پشتی این موبایل تعبیه شده که به منظور اتصال دوربین 360 درجه‌ای مجزا و داک شارژ بیسیم تعبیه شده است. قیمت این موبایل به تازگی از 700 دلار به 500 دلار کاهش یافته است.

9. سامسونگ گلکسی اس 8

9. سامسونگ گلکسی اس 8

گلکسی اس 8 سامسونگ در عین اینکه یکی از بهترین گوشی های هوشمند جهان به شمار می‌رود، زیباترین دستگاهی است که می‌توانید خریداری کنید. طراحی این موبایل از آیفون 8 نیز بهتر بوده و اندازه کوچک آن باعث می‌شود که زیباتر از گلکسی نوت 8 به نظر برسد.

سامسونگ در طراحی اس 8 از شیشه‌های خمیده اس 7 اج الهام گرفته و آن را ارتقا داده است. علاوه بر این، حاشیه‌های بسیار باریک در اطراف صفحه نمایش، استانداردهای جدیدی را در طراحی گوشی‌های هوشمند ایجاد کرده است.

این موبایل علاوه بر ظاهر زیبا، مشخصات فنی و قابلیت‌های فوق العاده‌ای را نیز در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد. این موبایل در برابر آب مقاوم است. نسبت ابعاد به صفحه نمایش خوبی دارد که تماشای محتوا را از همیشه بهتر می‌کند. اس 8 همچنین از شارژ سریع و شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند و به اسکنر عنبیه چشم مجهز است. از دیگر مشخصات فوق العاده آن می‌توان به دوربین قدرتمند، پشتیبانی از سیستم پرداخت سامسونگ پی و دکمه هوم پنهان اشاره کرد.

با تمام این مشخصات، احتمالا از خودتان می‌پرسید که چرا اس 8 سامسونگ در بالاترین رتبه لیست بهترین گوشی های هوشمند جهان قرار ندارد؟ پاسخ همان رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ است که در کنار نسخه اصلی اندروید اجرا می‌شود. همیشه نسخه‌های خالص‌تر اندروید، گزینه‌های بهتری هستند.

البته این تنها یک نظر شخصی است. اما به خاطر داشته باشید که رابط‌های کاربری مشابه تاچ ویز همیشه باعث می‌شوند که آخرین آپدیت‌های اندروید با تاخیر در دسترس کاربران قرار بگیرد.

گلکسی اس 8 در بخش‌های ظاهر نرم افزار و اسکنر عنبیه چشم کاملا به تاچ ویز وابسته است. قیمت: 638 دلار

8. سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

8. سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

این موبایل در بسیاری از بخش‌ها با اس 8 سامسونگ یکسان است؛ به جز نمایشگر 6.2 اینچی بزرگ‌تر.

این موبایل به دلیل اندازه بزرگ‌تر، یک رتبه بالاتر از اس 8 قرار می‌گیرد. این موبایل تقریبا در اندازه آیفون 8 پلاس طراحی شده و نمایشگر بزرگ‌تری دارد.

اپلیکیشن‌ها، ویدیوها و صفحات وب در این صفحه نمایش فوق العاده هستند. قیمت: 720 دلار

7. آیفون 7

7. آیفون 7

آیفون 7 یک ساله شد، اما همچنان با قیمت 550 دلاری به فروش می‌رسد. شاید همین اختلاف قیمت نیز باعث می‌شود که بالاتر از اس 8 سامسونگ قرار بگیرد.

گوشی‌های اپل در مجموع، اپلیکیشن‌های بهتر و تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌کنند؛ آیفون 7 نیز از این قائده مستثنی نیست. کمپانی اپل همیشه به خوبی از گوشی‌های هوشمند خود پشتیبانی کرده است؛ گوشی‌های اندرویدی به دلیل رابط‌های متفاوت هر کدام از برندها، از این ویژگی برخوردار نمی‌شوند. گوشی‌های آیفون برخلاف دستگاه‌های اندرویدی، همیشه از آخرین و جدیدترین آپدیت‌ها بهره مند می‌شوند.

آیفون 7 پلاس با قاب مقاوم در برابر آب، دوربین عالی با قدرت عکسبرداری در نور کم و پردازنده پرقدرت همراه است. این موبایل همچنین با سایر محصولات اپل سازگاری دارد، مثل هدفون‌های ایرپاد وایرلس. قیمت: 550 دلار

6. آیفون 7 پلاس

6. آیفون 7 پلاس

دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس باعث شده که بالاتر از مدل کوچکتر خود قرار بگیرد. این موبایل با قیمت 670 دلاری خود، باعث اختلاف قیمتی 50 دلاری نسبت به گلکسی اس 8 پلاس شده و همین مساله نیز آن را در رتبه بالاتری در لیست بهترین گوشی های هوشمند جهان قرار می‌دهد.

تنظیمات دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس به کاربران اجازه می‌دهد که عکسبرداری با افکت بوکه را تجربه کنند. در این افکت، تصویر پس زمینه تار شده و سوژه اصلی عکس، واضح‌تر به تصویر کشیده می‌شود. دوربین ثانویه در این موبایل از نوع تله فوتو بوده که زوم اپتیکال 2x را ایجاد می‌کند. زوم اپتیکال برخلاف زوم دیجیتال در سایر دوربین‌ها به شما اجازه می‌دهد که بدون از بین رفتن کیفیت تصاویر، تا اندازه‌ای که دلتان می‌خواهد زوم کنید. قیمت: 670 دلار

5. سامسونگ گلکسی نوت 8

5. سامسونگ گلکسی نوت 8

نوت 8 به درستی در لیست بهترین گوشی های هوشمند جهان جای می‌گیرد. این موبایل با طراحی فوق العاده زیبا، حاشیه‌های بسیار باریک، صفحه نمایش باکیفیت، عملکرد سریع، سیستم دوربین دوگانه و ویژگی‌های قلم اس پن، مجموعه‌ای از بهترین ویژگی‌هایی است که برند سامسونگ تا به حال ارائه کرده و بدون شک از بهترین گوشی های هوشمند جهان به شمار می‌رود. به سختی می‌توان با چنین مشخصاتی رقابت کرد. قیمت: 990 دلار

4. گوگل پیکسل 2

4. گوگل پیکسل 2

گوگل پیکسل 2 احتمالا زیباترین گوشی نیست، اما حتما یکی از بهترین گوشی های هوشمند جهان است که بهترین قابلیت‌ها را به شما ارائه می‌کند. سلاح پنهان این موبایل، تجربه اندرویدی است که در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این موبایل آخرین نسخه سیستم عامل اندروید را اجرا می‌کند. این نسخه دستکاری نشده و بهترین نسخه ایست که تا به حال در تمام گوشی‌های اندرویدی وجود داشته است.

از همه بهتر اینکه این موبایل به دلیل برخورداری از خالص‌ترین و جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید، زودتر از سایر گوشی‌های اندرویدی می‌تواند آپدیت‌های مختلف را دریافت کند. از آنجاییکه گوگل این آپدیت‌ها را منتشر می‌کند، بنابراین تعجبی ندارد که گوشی‌های این کمپانی، زودتر از سایر برندها، جدیدترین آپدیت‌ها را دریافت کنند.

گوگل پیکسل 2 ویژگی‌های دیگری دارد که آن را یک سر و گردن از سایر گوشی‌های اندرویدی متمایز می‌کند؛ دوربین فوق العاده، عملکرد بی نقص و عمر باتری عالی. البته این موبایل جذابیت گوشی‌های جدید سامسونگ را ندارد.

این موبایل برخلاف نسل قبلی گوشی‌های پیکسل، در برابر آب مقاوم است. این موبایل در رتبه بندی لیست بهترین گوشی های هوشمند جهان از آیفون 7 بالاتر قرار گرفته؛ اما نباید انتظار داشت که از آیفون 8 نیز بالاتر باشد. آیفون 8 از شارژ بیسیم پشتیبانی کرده و با یک جفت هدفون عرضه می‌شود؛ پیکسل 2 چنین مواردی را ندارد. قیمت: 650 دلار

3. گوگل پیکسل 2 ایکس ال

3. گوگل پیکسل 2 ایکس ال

این موبایل در بسیاری از موارد با برادر کوچکتر خود یعنی پیکسل 2 برابر است. اما نمایشگر بزرگ‌تر و طراحی کمی جدیدتر، این دو موبایل را از هم متمایز می‌کند. پیکسل 2 ایکس ال نیز زیباترین گوشی حال حاضر در بازار نیست. اما حاشیه‌های باریک تر آن در مقایسه با نسل قبلی گوشی‌های پیکسل، ظاهر آن را جذاب‌تر کرده است.

این موبایل نیز نسخه خالص اندروید را ارائه می‌کند. قیمت: 850 دلار

 

بیشتر بخوانید: تحویل پیکسل ۲ ایکس ال بدون سیستم عامل به مشتریان؛ منظور گوگل از نسخه خالص اندروید این بود؟!

 

2. آیفون 8

2. آیفون 8

گوشی‌های پیکسل توانستند بالاتر از آیفون 7 قرار بگیرند. اما حالا که اپل از گوشی‌های آیفون 8 و 8 پلاس رونمایی کرده، بار دیگر باید بالاترین رتبه‌ها در لیست بهترین گوشی های هوشمند جهان را به آنها اختصاص دهیم.

آیفون 8 با طراحی جدید شیشه و فلز ساخته شده و از دوربین با کیفیت برخوردار است. اپل در طراحی این موبایل، بالاخره از شارژ بیسیم و شارژ سریع پشتیبانی می‌کند؛ این ویژگی مدت‌ها بود که در گوشی‌های اندرویدی وجود داشت.

چیزی که گوشی‌های آیفون را همیشه جلوتر از گوشی‌های اندرویدی قرار می‌دهد، اکوسیستم آی او اس است. اپل همیشه جدیدترین آپدیت‌های خود را به سرعت برای تمامی کاربران این موبایل ارسال می‌کند. اپلیکیشن‌های آی او اس نیز طراحی بهتری دارند. قیمت: 700 دلار

1. آیفون 8 پلاس

1. آیفون 8 پلاس

آیفون 8 پلاس نیز یکی از بهترین گوشی های هوشمند جهان است که در اینجا، رتبه نخست را به خود اختصاص می‌دهد. این موبایل تمام ویژگی‌های خوب آیفون 8 را داراست که البته ویژگی‌هایی مثل اندازه بزرگ‌تر، صفحه نمایش بهتر و تنظیمات دوبین دوگانه، آن را یک رتبه بالاتر قرار می‌دهد. دوربین دوگانه این موبایل از یک لنز تله فونو برخوردار شده که می‌تواند عکس‌هایی را به ثبت برساند که قبلا در دوربین‌های حرفه‌ای عکسبرداری شاهد آن بوده‌ایم. در حال حاضر، این بهترین گوشی هوشمندی است که می‌توانید خریداری کنید. قیمت: 800 دلار

(یادداشت مترجم: کاربران عزیز به خاطر داشته باشید تمام چیزی که گوشی‌های آیفون را از گوشی‌های اندرویدی متمایز می‌کند و همیشه این دستگاه‌ها را در رتبه‌های بالاتر رده بندی قرار می‌دهد، اکوسیستم اپل و آی او اس است. می‌دانیم که بسیاری از امکانات این اکوسیستم برای کاربران ایرانی در دسترس نیست؛ بنابراین هنگام خرید به این نکته نیز توجه کنید. آپدیت‌های دیرهنگام اندروید، بهتر از آپدیت‌های زودهنگام آی او اس است که هرگز به دست ما کاربران ایرانی نمی‌رسد.)

 

کمی صبر کنید….

اپل آیفون 10

اپل آیفون 10

اپل آیفون X (بخوانید 10) به تازگی عرضه شده و هنوز در دسترس بسیاری از خریداران قرار نگرفته است. این موبایل با قیمت 999 دلاری، گران‌ترین موبایلی است که تا به حال وجود داشته و با ویژگی‌های منحصر به فردی همراه است. از مشخصات این دستگاه می‌توان به صفحه نمایش 5.8 اینچی بدون حاشیه اولد، سیستم تشخیص چهره به نام فیس آیدی، پشتیبانی از شارژ سریع و شارژ بیسیم اشاره کرد.

 

بیشتر بخوانید: سرقت کامیون حمل آیفون ۱۰ در سانفرانسیسکو!

 

وان پلاس 5 تی

وان پلاس 5 تی4. گوگل پیکسل 2

کمپانی وان پلاس قصد دارد گوشی جدیدی را با نام وان پلاس 5 تی معرفی کند. این موبایل نسبت به وان پلاس 5، نمایشگر بزرگتری داشته و حاشیه‌های باریکتری دارد.

محبوبیت بالای وان پلاس باعث شد که ایده نسخه جدید نیز مطرح شود. در حال حاضر، موجودی این موبایل در بازار به اتمام رسیده و بعید به نظر می‌رسد که بتوانید نسخه‌ای از آن را پیدا کنید.

(یادداشت مترجم: همانطور که مشاهده کردید، نام هیچکدام از گوشی‌های هواوی در این لیست دیده نمی‌شود. این بررسی از نگاه وبسایت آمریکایی بیزنس اینسایدر نوشته شده و هیچ دخالت شخصی مطرح نیست. با اینحال، به کرابران عزیز تکراتو پیشنهاد می‌کنیم این وبسایت را دنبال کرده و منتظر بررسی‌های بیشتر با برندهای محبوب ایرانی باشند.)

 

بیشتر بخوانید:

چگونه آیفون خود را به عنوان یک هات اسپات وای فای موبایل ، تنظیم کنیم

بهترین گوشی های میان رده ۲۰۱۷ ؛ در رنج قیمت بین ۲۷۰ تا ۵۵۰ دلار چه گوشی هوشمندی بخریم؟

بهترین دوربین گوشی های هوشمند متعلق به کدام برند است؟

 

.

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    گوشی منم بینشون هست گوشی من ایفون SE تو قرعه کشی بردم یک ماه پیش

    پاسخ

    کاملا درسته.
    فقط در تعجبم که نوت 8 چطور به رده پنجم راه پیدا کرده. احتمالا باز هم رشوه داده.
    خدا ازش نگذره.

    پاسخ

    چی … واسه خودتون میزارید همه جا اعلام شد همه اخبارها که اس۸ بهترین گوشی ۲۰۱۷ شد بعد واسه خودتون رده بندی گذاشتید یکی نیست بگه که اگه آیفون ۸ بهترینه چرا تو فروش کمترین فروش و تو کل آیفون ها داشته چون کپی آیفون ۷ بدون هیچ نوآوریه .خواهشن یه چندتا کارشناس بهتر با اطلاعات بیشتر بزارید دیگه همه میدونن که اندروید سیستم عامل قویتر و کاملتری نسبت به آی او اس هست .

    پاسخ

    دوست عزیز در تایتل هم به این موضوع ذکر شده که این مطلب درباره بهترین گوشی های 2017 جهان از نگاه بیزنس اینسایدر هست که یکی از معتبرترین خبرگزاری های این حوزه به شمار میاد (در انتهای مقاله هم لینکش موجود هست که میتونین بهش مراجعه کنین). تکراتو سعی داره که تمامی اخبار و بررسی های مهم حوزه تکنولوژی رو به صورت تمام و کمال و بدون هیچ کم و کاستی در اختیار علاقه مندان قرار بده. شاید اگه بعضی از دوستان هیئت تحریریه تکراتو بخوان درباره بهترین گوشی 2017 نظر بدن با شما هم نظر باشن و شاید بعضی دیگه از دوستان نظرشون این نباشه. علاوه بر اون شاید تعریف بهترین برای هر کس متفاوت باشه، بهترین گوشی برای هرکس و بسته به نیاز همون فرد می تونه کاملا متفاوت باشه. به هر حال ممنون از اینکه دیدگاه ارزشمندتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.

    پاسخ