;
coinex

اینستاگرام در حال کار بر روی قابلیت Stop Motion است

 

اینستاگرام در حال کار بر روی قابلیت Stop Motion است
اینستاگرام هر چند مدت یک بار، قابلیت جدیدی به اپلیکیشن خود اضافه می کند و این بار در حال کار بر روی قابلیت Stop Motion است که قرار است به بخش استوری اضافه شود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکراتو همراه باشید.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد شرکت فیس‌بوک که مالک اینستاگرام بوده، در حال کار بر روی قابلیت جدیدی به نام Stop Motion است. این قابلیت قرار است به بخش استوری اینستاگرام اضافه شود و به نظر می رسد که این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا با گرفتن تعدادی عکس، آن را به یک گیف تبدیل کنید.

بر اساس یک گزارش جدید، این سرویس به اشتراک گذاری تصاویر، تائید کرده است که یک قابلیت جدید را به صورت آزمایشی به اپلیکیشن موبایل خود اضافه کرده و می‌توان در بخش استوری به این قابلیت جدید دسترسی پیدا کرد. زمان دقیق انتشار این ویژگی هنوز مشخص نشده است. این ابزار خلاقانه طوری طراحی شده تا گزینه‌های پیش روی کاربران اینستاگرام را پیش از گرفتن و به اشتراک گذاری تصاویر، افزایش دهد.

به یاد داشته باشید در صورتی که با استفاده از این قابلیت تعداد زیادی عکس بگیرید، دیگر قادر به تغییر یا ویرایش این تصاویر به صورت تک به تک نخواهید بود، همچنین شما نمی‌توانید به هر یک از تصاویری که در این مجموعه قرار گرفته‌اند به صورت جداگانه کپشن اضافه کنید. این بدین معنی است که تنها گیف نهایی قابل تغییر و اضافه کردن استیکر یا کپشن است.

قابلیت Stop Motion در ادامه قابلیت سوپر زوم (Superzoom) است که چند روز پیش به این شبکه اجتماعی اضافه شد. سوپر زوم نیز یک قابلیت خلاقانه است که شرکت فیس‌بوک برای شب هالووین آماده کرده بود و همراه با چندین فیلتر ترسناک قرار بود در شب هالووین کاربران را سوپرایز کند.

 

بیشتر بخوانید:  ویژگی سوپرزوم اینستاگرام

 

برخلاف سایر ابزارهایی که اینستاگرام اخیرا به اپلیکیشن خود اضافه کرده است، قابلیت Stop Motion یکی از ابزارهای آزمایشی بسیار وسیعی است که از هیچ پلتفرم دیگری همانند اسنپ چت، الهام گرفته نشده است. اگر قرار بر انتشار جهانی این قابلیت باشد، احتمالا همانند قابلیت‌های پیشین، به صورت تدریجی برای همه کاربران جهان فعال خواهد شد و نباید انتظار انتشار سریع آن را داشته باشیم.

اینستاگرام اخیرا توانایی اضافه کردن مهمان به پخش زنده را در راستای افزایش انتخاب‌های کاربران با هدف بهبود میزان ارتباطات آن‌ها معرفی کرده است. باید صبر کنیم و ببینیم که آیا ابزار Stop Motion توجه کاربران این شبکه اجتماعی بزرگ با بیش از 800 میلیون کاربر در سراسر که هنوز هم تعداد کاربران آن به سرعت در حال افزایش است را به خود جلب خواهد کرد یا خیر.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع : androidheadline

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر