;
coinex

چرا استراتژی بازاریابی شما نیاز به بروزرسانی دارد؟

چرا استراتژی بازاریابی شما نیاز به بروزرسانی دارد؟

استراتژی‌های بازاریابی کهنه و تکراری می‌شوند، اگر نخواهید آن‌ها را بروز کنید، در دنیای دیجیتال این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و شما باید جدی‌تر به فکر تازه کردن استراتژی‌های بازاریابی کسب و کارتان باشید.

استفاده‌ی تکراری از یک روش، منجر به چیزی جز شکست نخواهد شد؛ چرا که بیشتر رقیبان و تازه کاران همیشه به دنبال روش‌های مرسوم بازاریابی می‌روند و اقدام به خلاقیت و ساخت ایده‌های نوین نمی‌کنند.

منظور ما این نیست که شما بخواهید همه برنامه‌ها را به هم بریزید و از ابتدا یک روش نوین را پی بگیرید، مقصود این است که باید تمام شاخه‌ها را بررسی کنید و هر شاخه‌ای را که کهنه یا سست می‌بینید، بشکنید و به دنبال باز کردن جا برای رویش شاخه‌ای جدید باشید تا درخت کسب و کارتان خشک نشود.

تطبیق ایده با نسخه های موبایل

تطبیق ایده با نسخه های موبایل

تصور کنید شما دارای یک وب‌سایتی هستید که در آن بازاریابی برای خدمات یا محصولاتی انجام می‌دهید. آیا از اینکه نمایش سایت شما بر روی موبایل به بهترین شکل است، اطمینان دارید؟ امروزه،  بیش از آنکه هر کسی در سیستم‌های کامپیوتری به دنبال نیازمندی‌های خود باشد، تلفن همراهش را به دست می‌گیرد و در پی رفع نیاز خود است. پس باید به این موضوع دقت کنید که نمایش اپلیکیشن یا سایت شما روی موبایل به بهترین وجه ممکن باشد.

نسبت به تفکر مشتریان آگاه باشید

نسبت به تفکر مشتریان آگاه باشید

سلیقه و بینش مردم نسبت به خرید هر روز در حال تغییر است، یک روز مردم تصمیم می‌گیرند کالایی را از اینترنت تهیه کنند و روز دیگر ترجیح می‌دهند تا خودشان شخصا به فروشگاه بروند و آن را خریداری کنند. این تنها یک مساله ساده درباره تغییرات سلایق مردم است. همیشه باید هوشیار باشید و برنامه‌ای بریزید که برای هر مشتری با هر سلیقه‌ای، بتوانید بهترین راهکار را داشته باشید. اگر بازاریابی شما تک محوری باشد و فقط بر یک شیوه خلاصه شود، مشخص است که شما بخشی از بازار را از دست خواهید داد. اگر بتوانید خود را با روش‌های مختلف خرید، سازگار کنید برنده‌ی بازار هستید.

داده‌ها و اطلاعات همیشه مهم هستند

درک اینکه چه کاری را برای چه انجام می‌دهید، بسیار مهم است، در غیر این صورت شما نیز مانند برخی دیگر از هم‌صنفان خود، فقط در حال بازاریابی هستید بدون اطلاعات و دانش خاصی! شاید دسترسی به داده‌ها درباره صنف شما سخت باشد و شاید هم برای همین باشد که هرگز به سراغ آن نرفته‌اید، اما باید این موضوع مهم را در الویت کاری خود قرار دهید. در این راه می‌توانید از مشاوران مجرب دیجیتال استفاده کنید و از آن‌ها در این راه کمک بگیرید. تیم کانگورو می‌تواند مشاور قدرتمندی در پیدا کردن راهی برای کسب داده‌های مناسب برای کارتان باشد. کسب اطلاعات به صورت کلی و جزئی؛ نه تنها، می‌تواند کل استراتژی فعلی شما درباره بازاریابی را تغییر دهد بلکه ممکن است آینده نگری شغلی شما را نیز دگرگون کند.

مقالات مرتبط در بلاگ داده‌فیلی:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر