;
coinex

مشخصات گوشی هواوی نوا 3 منتشر شد؛ نسبت تصویر 18 به 9 در کنار 4 دوربین!

مشخصات گوشی هواوی نوا 3 منتشر شد؛ نسبت تصویر 18 به 9 در کنار 4 دوربین!

هواوی نوا 3 یکی از گوشی‌های میان رده جدید و کاربردی سازنده بزرگ چینی است. در این نوشتار به شرح مشخصات این گوشی هوشمند پرداخته‌ایم.

امروز یک منبع خبری چینی به نام ویبو مشخصات گوشی هواوی نوا 3 را در سایت خود منتشر کرد. اطلاعات درج شده در این سایت از این امر حکایت می‌کنند که گوشی میان رده جدید سازنده چینی به یک پردازشگر 2.2GHz هشت هسته‌ای کایرین 670، واحد پردازش گرافیکی مالی G72 MP4، باتری 3,340 میلی آمپر ساعتی جدانشدنی و نمایشگر 5.93 اینچی فول اچ دی پلاس 2160 در 1080 پیکسلی با نسبت تصویر 18 به 9 و تراکم تصویر 407ppi مجهز شده است. طبق اطلاعات موجود نوا 3 تمام باندهای GSM و قابلیت اتصالی 4 جی LTE را نیز پشتیبانی می‌کند.

منابع خبری گفته‌اند که هواوی گوشی میان رده جدیدش را بر مبنای برآورده کردن نیازهای عکاسی کاربرانش ساخته است. اطلاعات موجود در ویبو نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از یک دوربین دوگانه اصلی و یک دوربین دوگانه سلفی بهره می‌برد.

طبق اطلاعات موجود دوربین اصلی هواوی نوا 3 به دو سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی مجهز شده است اما هنوز مشخص نیست که آیا هر دو سنسور از نوع تله فوتو هستند یا این که سازنده چینی باز هم یک سنسور آر جی بی را در کنار یک سنسور تک فام قرار داده است.

گفته شده که نوا 3 در دوربین سلفی خود دو سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی را جای داده است. این انتظار وجود دارد که هر دو سنسور به کار رفته در این قسمت از نوع آر جی بی باشند و سنسور 2 مگاپیکسلی وظیفه اعمال اثر بوکه بر روی تصاویر سلفی کاربر را بر عهده داشته باشد. یک پورت میکرو یو اس بی 2 و جک 3.5 میلی متری هدفون از جمله دیگر ویژگی‌هایی هستند که هواوی نوا 3 در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

مشخصاتی که توسط ویبو منتشر شده است با مشخصاتی که چند وقت پیش از طرف سایر منابع خبری در فضای مجازی ارائه شدند، تطابق دارند. تصاویر جدیدی که از نوا 3 در اینترنت قرار گرفته است، نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند برخلاف سایر گوشی‌هایی که به تازگی با نسبت تصویر 18 به 9 در بازار عرضه شده‌اند یا در معرض عموم قرار گرفته‌اند، یک کلید فیزیکی هوم کوچک را نیز در حاشیه پایینی خود دارد. ظاهرا این کلید نقش اسکنر اثر انگشت نوا 3 را نیز ایفا می‌کند. طبق اطلاعات منتشر شده هواوی نوا 3 از ماه آینده وارد بازار می‌شود. گفته شده است که این گوشی هوشمند ابتدا در چین و بعضی از کشورهای اروپایی و از اوایل سال 2018 میلادی در سایر نقاط جهان عرضه می‌گردد.

.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر