;
coinex

اینترنت اسکیپ پاد KFC ؛ یک مسدود کننده اینترنت

کی اف سی تکنولوژیکی اف سی اینبار مسدود کننده اینترنتی را به نام اینترنت اسکیپ پاد عرضه کرده است، اما آیا KFC تنها از یک کلک تبلیغاتی استفاده کرده یا واقعا این دستگاه را تولید کرده است؟

آیا تاکنون از اینترنت خسته شده‌اید؟ شاید تلاش کرده‌اید برای یک یا دو ساعت –حتی 1 تا 2 روز- آفلاین باشید و از اینترنت دور شوید. دستگاهی برای این‌کار ابداع شده است، اما شبیه هیچ یک از وسایلی که در اداره خود دارید، نیست. نام این دستگاه اینترنت اسکیپ پاد است.

با توجه به عکسی که مشاهده می‌کنید، مشخص است که این دستگاه توسط کمپانی کی اف سی ساخته شده است! این رستوران زنجیره‌ای، اینترنت اسکیپ پاد را در وب سایت خود به قیمت 10000 دلار برای فروش گذاشته است، البته به نظر می‌رسد که این دروغ ماه آوریل باشد، -شبیه دروغ 13 ایرانیان :مترجم- اما مشکل اینجاست که چند ماه زودتر رونمایی شده است!

اینترنت اسکیپ پادبا توجه به توضیحاتی که این کمپانی ارائه کرده:

با کمک کلنل ساندرز و دستگاه اینترنت اسکیپ پاد او، منطقه‌ای امن برای خود و کسی که دوستش دارید، داشته باشید. بله، این حصار شبیه یک میدان جادویی عمل می‌کند که اینترنت را از کار می‌اندازد.

به هر حال، هنوز مشخص نیست که این دستگاه واقعا مشابه تبلیغاتی که دیده‌ایم کار می‌کند یا خیر، اما کی اف سی به مشتریان یادآوری می‌کند که:

“تخصص ما مرغ سوخاری است نه قفس محصور کننده اینترنت”

 

بیشتر بخوانید: اسکن چهره برای پرداخت در رستوران KFC چین

 

لازم به ذکر است، این اولین باری نیست که این رستوران زنجیره‌ای اقدام به عرضه محصولات تکنولوژیک کرده است، از سینی غذا که به صورت کیبورد بلوتوث عمل می‌کند تا جعبه مرغی که تلفن هوشمند شما را شارژ می‌کند، از ابداعات قبلی کی اف سی بوده است، اکنون باید منتظر بود و عملکرد این مسدود کننده اینترنت را از نزدیک بررسی کرد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر