;
coinex

10 دلیل برای خرید آیفون 10

10 دلیل برای خرید آیفون 10
امسال شرکت اپل تولد 10 سالگی آیفون های خود را با  آیفون X (آیفون 10) جشن گرفت، در این مقاله قصد داریم به دلایل خرید آیفون 10 از منظری متفاوت بپردازیم. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکراتو همراه باشید

 این روزها اگر چرخی در سایت‌های تکنولوژی بزنید، مقالات این سایت‌ها از بررسی‌ها و تحلیل‌ها در مورد گوشی آیفون 10 پر شده است. در این مقاله قصد داریم تا برخی از مزیت‌های آخرین گوشی ساخت شرکت اپل را که در بررسی‌های بازاریابی کمتر به آن‌ها پرداخت شده را بررسی کرده و 10 مورد از دلایل خرید آیفون 10 را برای شما مطرح کنیم.

این ویژگی‌ها، علی‌رغم کمتر پرداخته شدن به آن‌ها در واقع ویژگی‌های جالبی هستند که توان رقابتی این گوشی در مقایسه با گوشی‌های سایر برندها را به شدت بالا می‌برد.

شرکت اپل در ساخت آیفون X تنها به افزایش و بهبود نکات همیشگی از جمله صفحه نمایش، طراحی و کیفیت تصویر بسنده نکرده است و به بهبود نکات سنتی از جمله نسبت صفحه نمایش به بدنه، عمر باتری یا تراکم پیکسلی نیز پرداخته است.

در سوی دیگر اما نکات منفی نیز در مورد این گوشی وجود دارد، در این زمینه تنها به قیمت بالای این گوشی اشاره نمی‌کنیم. از همین رو سعی بر آن داریم تا با بیان تمامی نکات مثبت یا منفی آیفون X باعث شویم که یا این گوشی را خریداری کرده و یا آیفون 10 را از لیست گوشی‌های مد نظر خود برای خرید حذف کنید.

دلایل خرید آیفون 10 ؛ بهترین ویژگی‌های آیفون X

دلایل خرید آیفون 10 ؛ بهترین ویژگی‌های آیفون X

1. ضبط ویدیوی سینمایی واقعی

آیفون 10 تنها گوشی اپل است که بر روی هر دو دوربین آن تثبیت کننده اپتیکال تصاویر (لرزشگیر اپتیکال) وجود دارد و علاوه بر آن، این گوشی قابلیت ضبط تصاویر به صورت 4K با نرخ تصویر 60 فریم بر ثانیه را داراست.

همچنین این دستگاه به راحتی می‌تواند با پردازش تصاویر، تمام فریم‌ها را به صورت فشرده درآورده و آن را ذخیره کند. نتیجه نهایی چیست؟

آیفون 10 به شما تصاویری صاف، واضح و با جزئیات بالایی را ارائه می‌دهد که نمونه آن را پیشتر تنها در تجهیزات گران قیمت سینمایی دیده‌اید.

2. پشتیبانی از باندهای LTE

پشتیبانی از باندهای LTE

آیفون 10 کمتر از 27 باند LTE را پوشش نمی‌دهد که نتیجه آن یک جهانگردی واقعی، بدون توجه به مکانی است که در آن حضور دارید. با این وجود شما می‌توانید از پوشش اکثر اپراتورهای موبایل استفاده کنید.

3. بزرگ‌ترین صفحه نمایش در آیفون

با وجود شکایت‌ها در مورد نسبت ابعاد 19.5:9 یا فرورفتگی لبه‌ها، آیفون 10 هنوز هم متناسب ترین نسبت صفحه نمایش به بدنه را در مقایسه با گوشی‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس دارد. همان‌گونه که در تصویر زیر می‌بینید، شما می‌توانید از خواندن آسان متون و مشاهده محتوای درون صفحه نمایش در مقایسه با دیگر مدل‌های آیفون 2017 لذت ببرید.

این گوشی با وجود داشتن اندازه برابر با آیفون 8 از صفحه نمایش بزرگ‌تری بهره می‌برد که کار شما را برای خواندن متن‌ها بسیار آسان‌تر کرده است. اگر پای مشاهده ویدیو نیز به میان بیاید، آیفون 10 به راحتی دیگر آیفون‌های اپل را جا گذاشته و به دلیل نداشتن حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش، باعث می‌شود که در حین مشاهده ویدیو حس متفاوتی را تجربه کنید.

شاید بهترین دلیل برای خرید آیفون 10 همین نمایشگر بدون حاشیه با طراحی منحصر به‌فرد آن باشد.

4. بهترین کارایی در فضای باز

گوشی آیفون 10 روشن‌ترین صفحه نمایش اولد با کمترین بازتاب نور را در اختیار دارد، از این رو انتخاب مناسبی برای تعطیلات تابستانی بعدی شما به حساب می‌آید. فریب اعدادی مانند +1000 نیت روشنایی گوشی‌های هوشمندی مانند نوت 8 را نخورید. این اعداد فریبنده تنها برای بخش‌های کوچکی از صفحه نمایش در حالت تنظیم نور خودکار است، اما تنها چیزی که در این زمینه مهم است، میزان روشنایی در حالت تمام صفحه است.

بهترین کارایی در فضای باز

اندازه‌گیری‌های ما در بخش تمام صفحه به عدد 640 نیت ختم می‌شود، این عدد بیشترین مقداری است که تاکنون برای گوشی‌های هوشمند اندازه‌گیری شده است.

برای مقایسه و درک بهتر این عدد جالب است بدانید که در اندازه‌گیری میزان روشنایی در حالت تمام صفحه، گوشی گلکسی نوت 8 به عدد 518 نیت رسیده است. وقتی شما در مواجه با گوشی آیفون 10 به بالاترین میزان روشنایی از صفحه نمایش و کمترین میزان بازتاب نور در زیر نور مستقیم آفتاب دست می‌یابید، به این نتیجه می‌رسید که این گوشی مناسب‌ترین گوشی برای کار کردن در بیرون از خانه خواهد بود.

5. عمر باتری بسیار مطلوب

عمر باتری زیاد، می‌تواند یکی از مهمترین دلایل خرید آیفون 10 باشد. این مسئله که گوشی آیفون 8 معمولی در بحث عمر باتری توان رقابت با برادر بزرگ‌تر از خود و باتری عظیم آن را ندارد، بر کسی پوشیده نیست، اما با داشتن آیفون 10 و باتری قدرتمند آن، اکنون می‌توانید از مزایای عمر باتری این گوشی استفاده کرده و از آن‌ لذت ببرید.

6. دقت رنگ شگفت انگیز و کنتراست صفحه نمایش

در حالی که کنتراست نزدیک به بینهایت آیفون 10 را می‌توان به تکنولوژی صفحه نمایش‌های اولد که رنگ مشکی را با خاموش کردن پیکسل‌ها به ارمغان می‌آورد، نسبت داد؛ اما دقت رنگ بی‌نظیر آیفون 10 را باید به طور کامل به کارخانه کالیبراسیون شرکت اپل متعلق دانست.

 

بیشتر بخوانید:  بررسی آیفون X اپل

این دقیق‌ترین صفحه نمایش اولدی است که تاکنون به چشم دیده‌ایم، میزان گاما این صفحه نمایش 2.2 است که نشان دهنده یک مقدار مناسب از نوردهی در هنگام نمایش رنگ‌های مختلف و سایه‌های آن‌ محسوب می‌شود. تنها کافی است تا ویدیوی مربوط به کنتراست بالای HDR صفحه نمایش آیفون X را مشاهده کرده تا دقیقا متوجه شوید در مورد چه چیزی تا این حد با هیجان صحبت می‌کنیم.

این دقت رنگی شگفت انگیز، یک دلیل خوب برای خرید آیفون 10 اپل است.

7. سریع بودن

از یک کلیک ساده در رابط کاربری تا بالا پایین کردن در صفحات وب یا ضبط ویدیوهای 4K با 60 فریم بر ثانیه، آیفون 10 همه این کارها را بسیار سریع و بدون وقفه انجام می‌دهد. سرعت بالا می‌تواند دلیل خوبی برای خرید آیفون X باشد.

8. فیس آیدی و انیموجی، تنها در آیفون 10

با اینکه مدت کوتاهی از عرضه گوشی‌های آیفون 10 به بازار می‌گذرد، اما در طول همین مدت کوتاه هم کاربران استقبال زیادی از دوربین TrueDepht آیفون 10 کرده و هر روزه در چت‌های خود از انیموجی ها استفاده می‌کنند.

از جمله سایر کاربردهای انیموجی می‌توان به کارائوکه و اجرای سکانس‌های محبوب فیلم‌ها اشاره کرد. اما در طول این مدت، اپلیکیشن‌های اندرویدی زیادی در تلاش بودند تا کاربردهای این محصولات را مورد تقلید قرار دهند، اما این اپلیکیشن‌های چیزی جز یک تقلید ناشیانه از این ویژگی‌ نبوده‌اند.

9. اسپیکرهای استریوی متناسب و چشمگیر

در حالی که اپل به طور اسمی اسپیکرهای آیفون 10 را در مقایسه با اسپیکرهای بلند آیفون 8 پلاس بهبود نبخشیده است، اما این شرکت تناسب و بالانس اسپیکرهای آیفون 10 را ارتقا داده و باعث شده است تا این دستگاه هم اکنون هنگام تماشای ویدیو، صدای استریوی بی‌نظیر و تاثیرگذاری را در اختیار شما قرار دهد.

حتی اگر شما اسپیکرها را با دست هم فشار دهید باز هم خروجی صدا همچنان بلند خواهد بود. اگر به دنبال خرید یک گوشی با خروجی صدای بلند هستید پس خرید آیفون X می‌تواند شما را راضی کند.

10. مشکلات در فروش

آیفون 10 بهترین گوشی آیفون در بین مدل‌های آیفون 2017

اپل به سختی قادر خواهد بود تا به اندازه کافی به تولید آیفون‌ 10 برای برآورده کردن نیاز اولیه بازار بپردازد و کاربران زیادی هستند که اقدام به خرید این گوشی در سایت‌هایی نظیر eBay و Craigslist با دو برابر قیمت کرده‌اند. در این میان، افراد زیادی نیز با دیدن برچسب قیمت بالای این دستگاه از خیر خرید آیفون 10 گذشته‌اند.

اگر درباره قیمت 999 دلاری این گوشی نگران هستید، لازم است این موضوع را که سال آینده در همین زمان قادر به خرید یکی از این گوشی‌ها با قیمت 600 تا 700 دلار خواهید بود را فراموش نکنید. پس شاید کمی صبر برای خرید آیفون X چیز چندان بدی نباشد.

 

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر