;
coinex

سرویس پنهان سازی شماره تلفن اسنپ رونمایی شد!

سرویس پنهان سازی شماره تلفن اسنپ رونمایی شد!

سرویس پنهان سازی شماره تلفن اسنپ برای اولین بار در ایران راه اندازی شد. پیش از این در ارتباطات اسنپ امکان پنهان سازی شماره وجود نداشت و شماره تلفن رانندگان و مسافران قابل رویت بود.

قابلیت پنهان سازی شماره تلفن اسنپ، روی گوشی همراه تمامی افرادی که در شهر مشهد از این تاکسی اینترنتی استفاده می‌کنند، فعال شده است. با استفاده از این قابلیت، مسافران و رانندگان شماره همراه یکدیگر را نمی‌بینند و برقراری تماس از طریق یک شماره ثابت انجام می‌شود.

بنابراین مشهد اولین شهری است که قابلیت پنهان سازی شماره تلفن اسنپ در آن فعال شده است. البته این قابلیت به زودی در سایر شهرهایی که از این سرویس استفاده می‌کنند فعال خواهد شد.

شرکت اسنپ پیش از این نیز اعلام کرده بود که روند پذیرش همراهان را بهبود خواهد بخشید و قابلیت‌های امنیتی بیشتری را نیز به اسنپ اضافه می‌کند. این شرکت سیستم جذب هم‌راهان را بازبینی کرده و احراز هویت چند مرحله‌ای را نیز در دستور کار قرار داده است.

این شرکت از این که برای اولین بار توانسته است سرویس پنهان سازی شماره تلفن اسنپ را در ایران فعال کند، ابراز خوشحالی نمود و ادامه داد که از این پس مسافران و رانندگان می‌توانند بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای سفرهای خود را انجام دهند.

هدف از ارائه سرویس پنهان سازی شماره تلفن اسنپ

این سرویس پیش از این به شکل محدود در اختیار بود که اکنون به صورت عمومی رونمایی شده است. هدف از ارائه سرویس پنهان سازی شماره تلفن اسنپ، حفظ حریم خصوصی مسافران و رانندگان است.

حسین مرادقلی، مدیر فنی اسنپ، در رابطه با قابلیت پنهان سازی شماره تلفن اعلام کرد:

سیستم پنهان سازی شماره تلفن اسنپ، چند ماهی در مرحله آزمایشی قرار داشته است، اما اکنون مرحله آزمون و خطا را پشت سر گذاشته و به مرحله اجرایی رسیده است.

 

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن ویز فیلتر شد تا مسیریاب دال پا بگیرد؛ آیا این یک رقابت سالم است؟

 

حسین مرادقلی ادامه داد که قابلیت پنهان کردن شماره تلفن اسنپ در فاز آزمایشی به وسیله جمعی از خبرنگاران، متخصصان حوزه آی‌تی و کارکنان شرکت اسنپ امتحان شده است. این گروه نیز پس از جمع‌آوری و بررسی نظرات، ضعف‌های احتمالی این سیستم جدید را برطرف کرده و آن را اجرایی کرده است.

نحوه کار سرویس پنهان سازی شماره تماس

با استفاده از قابلیت مخفی کردن شماره تماس، وقتی مسافر و راننده بخواهند در حین سفر با هم در ارتباط باشند، یک شماره ثابت نشان داده خواهد شد.

به نظر می‌رسد که اسنپ از یک خط تلفن میانی برای ارتباط میان رانندگان و مسافران استفاده می‌کند و از این طریق راننده و مسافر با هم در ارتباط خواهند بود. لازم به ذکر است که این تماس بر بستر اینترنت انجام می‌شود.

در ادامه مدیر فنی اسنپ اعلام کرد که علاوه بر قابلیت مخفی سازی شماره تماس اسنپ، ویژگی‌های امنیتی دیگری نیز در راه بوده و گامی برای حفظ حریم خصوصی کاربران این سامانه است.

همچنین گفتگوی کوتاه یا چت و ویژگی تشخیص چهره راننده در هر بار فعال شدن حساب راننده جهت جابه‌جایی مسافران، ویژگی‌های دیگری است که وعده داده شده‌اند.

.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر