;
coinex

بررسی ویژگی های 20 مدل از بهترین گوشی های دنیا

بررسی ویژگی های 20 مدل از بهترین گوشی های دنیا

همه روزه مدل‌های مختلفی از انواع گوشی‌های هوشمند در جهان تولید می‌شود. به جرات می‌توان گفت که فاصله بین بهترین گوشی های دنیا از نظر کیفیت نیز، رفته رفته کمتر می‌گردد. بنابراین به سختی می‌توان بهترین گوشی های دنیا را رتبه بندی کرد.

بازار خرید تلفن‌های هوشمند و صنعت تولید و توسعه آن، در نوع خود بزرگ‌ترین به شمار می‌رود. همه افراد جهان به دارا بودن بهترین گوشی های دنیا و همچنین ارتقاء تلفن‌های شخصی خود به بهترین گوشی های دنیا ، علاقه دارند.

اما تغییرات بازار تلفن‌های هوشمند یا اسمارت فون‌ها به حدی است که همیشه گزینه‌های متفاوتی برای خرید پیش روی خریداران قرار دارد.

برای رتبه بندی بهترین گوشی های دنیا به چه مواردی توجه کرد؟

برای رتبه‌بندی بهترین گوشی های دنیا لازم است تا به مواردی مختلف توجه نمود. نوع طراحی گوشی، سایز و وزن گوشی مورد نظر، قدرت دوربین، حافظه و قیمت گوشی. البته بیشتر گوشی‌های هوشمند امروزی دارای قدرت کافی، طراحی‌های جذاب و ویژگی‌های متنوعی هستند. اما شاید مسئله‌ای که لازم است تا بیشتر از هر چیز دیگری مورد توجه قرار گیرد قیمت این گوشی‌ها است. البته مطمئنا قیمت گوشی‌ها نیز رابطه مستقیمی با کیفیت و ویژگی‌های آنها دارد.

کمپانی‌های بزرگ و خوشنامی که مدل‌های مختلف گوشی را عرضه می‌کنند روز به روز در حال افزایش قیمت گوشی‌های خود هستند. البته موبایل‌های میان‌رده و باکیفیت اندرویدی نیز چندی است که به عرصه رقابت وارد شده‌اند.

20 مدل از بهترین گوشی های دنیا

در ادامه به بررسی کیفیت و ویژگی‌های مختلف 20 مدل از بهترین گوشی های دنیا خواهیم پرداخت.

20.بلک‌ بری کلاسیک

20 مدل از بهترین گوشی های دنیا

این برند گوشی عاشقان بسیاری دارد. ویژگی‌های مختلفی که این مدل گوشی داراست طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بلک‌ بری کلاسیک اکنون یکی از بهترین گوشی های دنیا است، زیرا یک صفحه‌نمایش با کیفیت و با حساسیت لمس بالا دارد و از یک کیبورد فیزیکی خوش‌ساخت نیز بهره می‌برد. این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دارد و باتری آن هم قابلیت نگه داری ۲۲ ساعت شارژ را دارد. قیمت این گوشی چیزی حدود 240 دلار اعلام شده است.

19.سونی ایکس‌ زد پرمیوم

20 مدل از بهترین گوشی های جهان

معرفی سونی ایکس‌ زد پرمیوم با سر و صدای زیادی همراه بود. علت اصلی این سر و صدای زیاد دوربین این گوشی بود که می‌تواند با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند.

از دیگر ویژگی‌های مهم  این گوشی که باعث شده به یکی از بهترین گوشی های دنیا تبدیل شود، صفحه‌نمایش بسیار باکیفیت آن و همچنین نرم‌افزار آن است که یک اندروید دست نخورده است.

ایکس زد پرمیوم در کنار ویژگی‌های منحصر به فردش مشکلاتی نیز دارد. بزرگترین ایرادی که به این گوشی وارد است، طراحی آن است که باعث شده تا موبایل خوش دستی نباشد. در ابتدا که این گوشی عرضه شد قیمت آن ۸۰۰ دلار بود اما قیمت آن اکنون ۵۷۰ دلار است.

18.بلک ‌بری کی ‌وان

ببررسی 20 مدل از بهترین گوشی های جهان

بلک‌بری در ابتدا از سیستم عاملی متفاوت استفاده می‌کرد که بعدها تصمیم گرفت تا از مدل پریو به بعد سیستم‌عامل خود را کنار بگذارد و از سیستم‌عامل اندروید استفاده کند. بلک ‌بری کی ‌وان، دومین پرچمدار بلک‌بری است که سیستم‌عامل اندروید دارد. بلک‌بری کی‌وان دارای  صفحه نمایش ۵/۴ اینچی است و کیبورد آن نیز فیزیکی است.

باتری استفاده شده در این موبایل می‌تواند ۲۶ ساعت شارژ نگه دارد و دوربین آن نیز دارای کیفیتی ۱۲ مگاپیکسلی است. بلک‌بری علاوه بر اینکه یکی از بهترین گوشی های دنیا است، امن‌ترین موبایل اندرویدی دنیا نیز به حساب می‌آید. قیمت این مدل ۵۰۰ دلار اعلام شده است.

17.موتو جی ۵ پلاس

بررسی 20 مدل از بهترین گوشی های دنیا

موتورولا موتو جی ۵ پلاس نیز یکی از بهترین گوشی های دنیا است. این گوشی محبوب و اقتصادی نیز از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کند. قطعات این موبایل از نظر فنی شاید عالی نباشند اما کیفیت قابل قبول دارند.

جی ۵ پلاس صفحه نمایشی ۲/۵ اینچی دارد، دارای حسگر اثرانگشت است، از باتری قدرتمندی بهره می‌برد، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارد، یک گوشی اندرویدی بی‌نقص است و طراحی بسیار خوبی نیز دارد. این گوشی با تمام این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها با قیمت ۲۳۰ دلار به فروش می‌رسد.

16.موتو جی ۵ اس پلاس

معرفی20 مدل از بهترین گوشی های دنیا

این گوشی نسلی جدید از جی ۵ پلاس است. به نظر می‌رسد که موتورولا همان مدل قبلی را تغییر و ارتقا داده است. کل  بدنه جی ۵ اس پلاس فلزی است و کیفیت ساخت آن نیز بالاست. البته باید گفت که مدل قبلی ترکیبی از فلز و پلاستیک بود.

جی ۵ اس پلاس، دارای یک صفحه نمایش ۵/۵ اینچی است که نسل قبلی آن بزرگ‌تر است. یکی از مواردی که باعث شده تا جی ۵ اس پلاس یکی از بهترین گوشی های دنیا باشد، تغییر دوربین دوگانه ۱۳مگاپیکسلی آن است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این موبایل با قیمت ۲۸۰ دلار عرضه می‌شود.

15.موتورولا زد ۲ فورس

معرفی20 مدل از بهترین گوشی های جهان

اولین موبایل دنیا، که جک ۵/۳ میلی‌متری هدفون را حذف کرد، موتورولا زد ۲ فورس بود. موتو زد یک موبایل ماژولار است یعنی شما قادرید تا ماژول‌های متفاوت از باتری تا پروژکتور را به آن وصل کنید.

زد ۲ فورس دارای صفحه نمایش ۵/۵ اینچی است و یکی از کارهای غیرممکن در مورد این گوشی، شکستن صفحه نمایش آن است. این گوشی دارای دوربین باکیفیت و دوگانه ۱۲مگاپیکسلی است و ۶ گیگابایت نیز حافظه رم دارد. این موبایل با قیمت ۷۲۰ دلار عرضه می‌شود.

14.آی‌فون اس‌ای، ۶ اس و ۶ اس پلاس

مقایسه و معرفی20 مدل از بهترین گوشی های دنیا

از زمان معرفی این 3 مدل گوشی ۲ سال می‌گذرد و مشخصات سخت‌افزاری تقریبا یکسانی دارند. شرکت اپل به تازگی آی‌اواس ۱۱ خود را رونمایی کرده است و البته هر سه این موبایل‌ها می‌توانند به خوبی با این سیستم‌عامل جدید کار کنند.

این سه موبایل دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت (تاچ‌ آی‌دی) دارند. قیمت گوشی آی‌فون اس‌ای هم‌اکنون ۳۵۰ دلاراست، آی‌فون ۶ اس نیز با قیمت۴۵۰ دلار عرضه می‌شود و آی‌فون ۶ اس پلاس نیز قیمتی معادل ۵۵۰ دلار دارد.

13.اچ‌تی‌سی یو ۱۱

مقایسه و معرفی20 مدل از بهترین گوشی های دنیا

این پرچمدار اچ‌تی‌سی، به دلیل دارا بودن دو ویژگی بسیار مهم یکی از بهترین گوشی های دنیا است. در ابتدا باید گفت که این گوشی دوربینی فوق‌العاده دارد و همچنین سنسور جالبی که به فشار دادن دستگاه حساس است. صفحه نمایش این گوشی  ۵/۵ اینچی است، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارد، از باتری ۳ آمپری و ۶ گیگابایت حافظه رم نیز بهره می‌برد.

اگر در حالت پیش‌فرض بدنه یو ۱۱ در دست فشار داده شود، دستیار صوتی گوگل فعال می‌شود. اچ‌تی‌سی یو ۱۱ دارای حافظه ۱۲۸ گیگابایتی است و البته می‌توان با میکرو اس‌دی آن را افزایش داد. این موبایل با قیمت ۶۵۰ دلار به بازار عرضه شده است.

12.ال‌جی جی ۶

معرفی و مقایسه 20 مدل از بهترین گوشی های دنیا

جی ۶ یکی از بهترین گوشی های دنیا است که ال‌جی تا به امروز موفق به ساخت آن شده است. شاید بتوان ساخت این گوشی را دلیلی برای نزدیک شدن این کمپانی به جمع بزرگان صنعت موبایل دانست.

جی ۶ دارای یک صفحه نمایش ۷/۵ اینچی است، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دوگانه و ۴ گیگابایت رم را نیز داراست. همچنین باتری این گوشی ۳ هزار و ۳۰۰ میلی‌آمپری است و با حافظه‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ به فروش می‌رسد. قیمت پایه بین‌المللی این گوشی ۵۵۰ دلار است.

11.اسنشیال فون

 مقایسه 20 مدل از بهترین گوشی های دنیا

موبایل بی‌نظیر دیگری که یکی از بهترین گوشی های دنیا است، اسنشیال فون است. البته در ایران نام این موبایل خیلی شنیده نشده است. این موبایل دارای یک صفحه‌نمایش ۷/۵ اینچی است و نسبت صفحه ‌نمایش به بدنه آن، ۹/۸۴ درصد است. این نسبت از آی‌فون ۱۰ هم بیشتر است.

پشت این موبایل جنسی سرامیکی دارد و بدنه آن هم از تیتانیوم ساخته شده است. اسنشیال فون دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری  ۳ هزار و ۴۰ میلی‌آمپری دارد. قیمت این موبایل۵۰۰ دلار است.

10.گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس

معرفی بهترین گوشی های دنیا

گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس علاوه بر اینکه در دسته بهترین گوشی های دنیا قرار دارند، جزو زیباترین موبایل‌های موجود در بازار امروز نیز محسوب می‌شوند. البته این گوشی‌ها علاوه بر اینکه زیبا هستند، سخت‌افزار بسیار قدرتمندی نیز دارند.

گلکسی اس ۸ صفحه نمایش اولد ۸/۵ اینچی دارد و گلکسی اس ۸ پلاس هم مجهز به صفحه نمایش ۲/۶ اینچی است. گلکسی اس ۸ پلاس دارای ۶ گیگابایت حافظه رم است و باتری آن۳۵۰۰ میلی‌آمپر است. هر دو این موبایل‌ها دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بسیار باکیفیت هستند. قیمت این دو مدل، به ترتیب ۶۴۰ و ۷۰۵ دلار است.

9.آی‌فون ۷ و آی‌فون ۷ پلاس

بررسی بهترین گوشی های دنیا

آی‌فون ۷ و آی‌فون ۷ پلاس اکنون یک ساله شده‌اند. این دو مدل گوشی که از بهترین گوشی های دنیا هستند، با قیمت ۵۵۰ و ۶۷۰ دلار به فروش می‌رسند. آمار نشان می‌دهد که کاربران آی‌اواس عموما راضی‌تر از کاربران اندروید هستند زیرا شرکت اپل پشتیبانی بهتری دارد.

آی‌فون ۷ پلاس دارای دوربینی دوگانه است و با لنز دوم خود قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری دارد. آی‌فون ۷ صفحه‌نمایش ۵ اینچی و ۲ گیگابایت حافظه رم دارد، همچنین آی‌فون ۷ پلاس نیز از صفحه‌نمایش ۵/۵ اینچی و ۳ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

8.موبایل ریزر

معرفی و مقایسه مدل هایی از بهترین گوشی های دنیا

کسانی که اهل بازی‌های کامپیوتری هستند، حتما نام ریزر را شنیده‌اند. ریزر از جمله بهترین تولیدکنندگان بازی است که تصمیم گرفت تا وارد حوزه موبایل شود. این شرکت اولین موبایل خود را معرفی کرده است.

موبایل ریزر دارای صفحه‌نمایش ۷/۵ اینچی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دوگانه و باتری ۸ مگاپیکسلی است. این موبایل که یکی از بهترین گوشی ها در دنیا به حساب می‌آید، به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز است و ۸ گیگابایت حافظه رم نیز دارد. موبایل ریزر از بهترین اسپیکر موبایل بهره می‌برد و قیمت آن ۷۰۰ دلار است.

7.گلکسی نوت ۸

 مقایسه و معرفی مدل هایی از بهترین گوشی های دنیا

گلکسی نوت ۸ یکی از بهترین گوشی های دنیا است و برای کسانی که به یادداشت برداشتن علاقه دارند بی‌شک بهترین انتخاب است. قلم این محصول کیفیت و دقت بالایی دارد و از همه موبایل‌ها و رقبا بالاتر است.

این گوشی دارای صفحه نمایشی ۳/۶ اینچی است و یک دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی دارد که تصاویر بی‌نظیری خلق می‌کند. نوت ۸ دارای باتری ۳ هزار و ۳۰۰ میلی‌آمپری است و ۶ گیگابایت حافظه رم دارد. گلکسی نوت ۸ سامسونگ با قیمت ۷۸۰ دلار عرضه می‌شود که البته ارزش این مبلغ را دارد.

6.وان پلاس ۵ تی

 معرفی مدل هایی از بهترین گوشی های دنیا

وان پلاس که یکی از بهترین گوشی های دنیا است در ایران طرفداران زیادی ندارد. شاید پیدا کردن این گوشی در بازار هم کار مشکلی باشد. اما باید گفت که این کمپانی موبایل‌های بسیار خوبی را با قیمت پایین تولید و عرضه می‌کند.

اگر قصد دارید گوشی با کیفیت را با قیمت پایین خریداری کنید، بهتر است به سراغ وان پلاس بروید. ۵ تی دارای صفحه‌نمایش ۰۱/۶ اینچی است، دوربین دوگانه ۱۶مگاپیکسلی دارد، ۸ گیگابایت رم دارد، باتری آن ۳۳۰۰ میلی‌آمپر است و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. قیمت این موبایل ۵۰۰ دلار است.

5.گوگل پیکسل ۲

 مقایسه مدل هایی از بهترین گوشی های دنیا

موبایل‌های نکسوس، موبایل‌هایی هستند که خود گوگل آنها را طراحی می‌کرد و به کمک کمپانی‌های دیگر می‌ساخت. البته از سال گذشته دیگر گوگل این روال را تغییر داد و نام نکسوس را به پیکسل تغیر داد.

گوگل اکنون خودش پیکسل را می‌سازد تا هماهنگی نرم‌افزار و سخت‌افزار را به اوج خود برساند و بتواند یکی از بهترین گوشی های دنیا را به طرفدارانش عرضه کند. پیکسل ۲ یک موبایل ۵ اینچی است و بهترین دوربین دنیا را دارد. پیکسل ۲ دارای ۴ گیگابایت حافظه رم، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپری است که با قیمت ۶۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

4.گوگل پیکسل ۲ ایکس ال

مدل هایی از بهترین گوشی های دنیا

این گوشی نیز که یکی از بهترین گوشی های دنیا است، همان دوربین پیکسل ۲ را دارد که بهترین دوربین دنیا نیز محسوب می‌شود. پیکسل ۲ ایکس ال دارای صفحه نمایش ۶ اینچی است، باتری ۳۵۲۰ میلی‌آمپری دارد که می‌توان برای یک روز کامل از آن استفاده کرد.

باید گفت که همیشه اولین موبایل‌هایی که جدیدترین نسخه اندروید را دریافت می‌کنند، موبایل‌های پیکسل هستند. این موبایل با قیمت ۸۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

3.آی‌فون ۸

معرفی مدل هایی از بهترین گوشی های دنیا

امسال شرکت اپل سه موبایل را معرفی نمود که هر سه آنها از بهترین گوشی های دنیا هستند. بدنه آی‌فون ۸ جنسی شیشه‌ای دارد و می‌توان آن را بدون سیم نیز شارژ کرد. آی‌فون ۸ دارای صفحه‌نمایش ۷/۴ اینچی است، دوربین ۱۲مگاپیکسلی دارد و باتری آن نیز ۱۸۲۱میلی‌آمپراست که چیزی از سایر رقبا کم ندارد. آی‌فون ۸ همچنین از پردازنده  A11 و ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. قیمت آن ۷۰۰ دلار است.

2.آی‌فون ۸ پلاس

هترین گوشی های دنیا را بشناسید

آی‌فون ۸ پلاس که یکی دیگر از بهترین گوشی های دنیا است، نسخه به‌روز شده آی‌فون ۷ پلاس است. این دو مدل شباهت‌های فراوانی با هم دارند. آی‌فون ۸ پلاس هم مانند آی‌فون ۸ و ۱۰ از پردازنده  A11 بهره می‌برد و 3 گیگابایت حافظه رم دارد. این موبایل ۵/۵ اینچی دارای باتری ۲۶۹۱ میلی‌آمپری است و برای استفاده یک روز پرکار کافی است. آی‌فون ۸ پلاس با قیمت ۸۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

1.آی‌فون ۱۰

بهترین گوشی های دنیا را بشناسیم

در پایان باید گفت که آیفون 10 بهترین موبایل دنیا است. این موبایل صفحه‌نمایش اولد ۸/۵ اینچی دارد و به پردازنده  A11  نیز مجهز است و همچنین ۳ گیگابایت هم حافظه رم دارد. دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی اپل در آیفون 10، از حالت افقی به عمودی درآمده است و دکمه هوم معروف، در این موبایل حذف شده است. قیمت آی‌فون ۱۰ از ۱۰۰۰ دلار شروع می‌شود.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر