;
coinex

مزیت صفحه نمایش فول ویو (FullView) در گوشی هواوی میت 10 لایت

مزیت صفحه نمایش فول ویو (FullView) در گوشی هواوی میت 10 لایت
گوشی‌های سری هواوی میت 10 با ویژگی‌های منحصر به فردی معرفی شدند. این سری شامل 4 مدل مختلف است که همگی به نمایشگر FullView مجهزند. در این مطلب به بررسی مزایای صفحه نمایش فول ویو در هواوی میت 10 لایت پرداخته‌ایم.

همه ما به دنبال خرید گوشی هوشمندی هستیم که دارای یک صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت باشد. در حال حاضر بازار گوشی های هوشمند مملو از مدل‌های مختلف با اندازه‌ها و امکانات متفاوت است. هر کاربری بسته به کارایی مورد انتظار خود، از موبایل‌های مختلفی استفاده می‌کند.

از سوی دیگر صفحه نمایش این گوشی‌ها هر سال، بزرگ تر شده و هم اکنون کار به جایی رسیده است که برخی از این صفحه نمایش‌های بزرگ، امکان کار با یک دست را از کاربران سلب نموده است. هواوی سعی کرده است تا در طراحی گوشی هواوی Mate 10 lite بر این نقیصه فائق آید.

مشخصات صفحه نمایش فول ویو (FullView)

مشخصات صفحه نمایش فول ویو (FullView)

صفحه نمایش FullView در هواوی میت 10 لایت به شکل بدون حاشیه طراحی و روی پنل اصلی جایگذاری شده، لبه‌های آن از چهار گوشه بسیار به لبه‌های بدنه گوشی نزدیک شده و از حاشیه های بسیار اندکی به خصوص در سمت راست و چپ برخوردار هستند.

به علاوه مهندسان هوآوی رابط کاربری گوشی را به نحوی طراحی کرده‌اند که از همه اندازه صفحه نمایش این دستگاه، می‌توان در هنگام کار با آن در نرم افزارهای مختلف بهره برد.

حاشیه بالایی میت 10 لایت در مقایسه با نسل قبلی خود، 31 درصد و حاشیه پایین هم 36 درصد باریک‌تر شده است. این به معنای آن است که گوشی HUAWEI Mate 10 lite از یک نمایشگر 5.9 اینچی در اندازه‌ای معادل با یک گوشی مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید:  ماشین های باهوش سری میت ۱۰ هواوی در ایران معرفی شدند


طراحی حاشیه در محصولات جدید به شکل بسیار باریک بوده و یا اصولا بدون حاشیه انجام می‌شود. با این روش، صفحه نمایش بزرگتری می‌تواند روی گوشی با ابعاد کوچک‌تری جای بگیرد و این قاعده‌ای است که غول تکنولوژی چین از آن در ساخت هواوی Mate 10 lite استفاده کرده است.

نمایشگر فول ویو ویژگی‌های خاصی دارد که منحصر به این پنل بوده و می‌تواند هر کاربری را راضی نگه دارد. در ادامه ویژگی‌های بارز این پنل را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

رزولوشن عالی با وضوح بالا

رزولوشن عالی با وضوح بالا در نمایشگر فول ویو

رزولوشن بالا در صفحه نمایش فول ویو به صورت همزمان، وضوح و کیفیت تصویر را در گوشی HUAWEI Mate 10 lite به ارمغان آورده است. اکثر گوشی های بدون حاشیه بازار از رزولوشن فول اچ دی (Full High Definition) یا به اختصار FHD بهره می‌برند، اما مشکل اینجاست که با بزرگتر شدن اندازه صفحه نمایش، اندازه پیکسل‌ها هم بزرگتر می‌شوند و به همین دلیل صفحه نمایش با رزولوشن FHD در اندازه بزرگ، بعضا کیفیت مناسبی ندارد.

هواوی با اشراف به این موضوع در میت 10 لایت از صفحه +FHD با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل بهره گرفته است. این اندازه پیکسلی با توجه به سایز این دستگاه، تراکم پیکسلی 407 پیکسل بر اینچ را شامل شده و باعث می‌شود که کیفیت تصاویر روی هواوی mate10 lite در سطح بسیار قابل قبولی باشد.

صفحه نمایش فول ویو (FullView) در گوشی هواوی میت 10 لایت

اندازه کوچک تر گوشی استفاده از آن را با یک دست آسان تر می کند. نسبت نمایش 18:9 امکان تقسیم صفحه نمایش به دو قسمت را کارآمدتر می‌کند، به خصوص در صفحه نمایشی که عریض تر باشد و به شکل کارآمد بتوان از دو نرم افزار در یک زمان روی آن بهره گرفت. شما می توانید چت، خرید، مرور اینترنت و بسیاری کارهای دیگر را به صورت همزمان روی یک صفحه نمایش انجام دهید.

فضای بیشتر، نمایش بیشتر

فضای بیشتر، نمایش بیشتر

HUAWEI Mate 10 lite از صفحه نمایش بزرگی بهره می برد که به شما امکان می‌دهد تا محتوای بیشتری را ببینید و راحتی بیشتری داشته باشید. در هنگام خواندن متن ها، نمایشگر با اندازه بزرگ‌تر، می تواند متن‌های بیشتری را نمایش داده و نیاز کمتری به پیمایش دارد.

در مقایسه با یک ماینتور 5.5 اینچی که می تواند تنها 20 خط را نشان دهد، مانیتور 5.9 اینچی در هواوی Mate 10 lite می‌تواند 23 خط را روی یک صفحه به نمایش درآورد. همین طور در هنگام بازی هم این امکان فراهم است که محتوای بیشتری روی صفحه نمایش بزرگتر، دیده شود که این امر بازی را لذت بخش‌تر خواهد کرد.

سایر مزیت‌ها

هواوی میت 10 لایت اولین گوشی دنیاست که با دو دوربین سلفی، یک فلاش سلفی و همچنین یک نمایشگر FullView با اندازه 5.9 اینچ با بدنه فلزی به بازار عرضه شده است

هواوی میت 10 لایت اولین گوشی دنیاست که با دو دوربین سلفی، یک فلاش سلفی و همچنین یک نمایشگر فول ویو با اندازه 5.9 اینچ با بدنه فلزی به بازار عرضه شده است که با توجه به قیمت مناسب آن، انتظار می‌رود به خوبی مورد استقبال کاربران قرار گیرد.

 

بیشتر بخوانید:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر