;
coinex

آیفون X پلاس 2018 می‌تواند با نسخه 512 گیگابایتی وارد بازار شود

آیفون X پلاس 2018 می‌تواند با نسخه 512 گیگابایتی خودنمایی کند
اپل در سال 2018 نیز سه مدل آیفون معرفی خواهد کرد. سه مدل آیفون متفاوت که می‌تواند بر اساس طراحی آیفون X (آیفون 10) تولید شوند. گفته می‌شود که یکی از این مدل‌ها که احتمالا آیفون X پلاس خواهد بود، با 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید.

در یادداشتی که بر اساس تحلیل هلدینگ نامورا (Nomura) به دست سرمایه‌گذاران این شرکت رسیده است، اپل در سال اینده یک آیفون بزرگ 6.5 اینچی را در میان مدل‌های آیفون 2018 خود خواهد داشت.

این نخستین بار نیست که درباره برنامه اپل برای تولید آیفون‌های 2018 صحبت می‌شود، تحلیلگر معروف اپل، مینگ چی کو از شرکت KGI نیز معتقد است که سال آینده یک آیفون 6.5 اینچی تولید خواهد شد.

نامورا ادعا می‌کند که یکی از آیفون‌های 2018 با یک نمایشگر اولد 5.8 اینچی درست به مانند آیفون X وارد بازار خواهد شدو این درحالیست که یک مدل بزرگتر با نمایشگر 6.5 اینچی اولد نیز دیده خواهد شد، این همان مدلی است که از آن با نام آیفون X پلاس یاد می‌شود. این گوشی به منظور رقابت با نمایشگر بزرگ 6.3 اینچی گلکسی نوت 8 به بازار ارائه خواهد شد.

سومین آیفون 2018 با یک صفحه نمایش LCD خودنمایی می‌کند. این دستگاه می تواند آیفون مقرون به صرفه اپل باشد.

آیفون X پلاس برترین آیفون 2018

با این وجود، بهترین آیفون 2018 می تواند آیفون X پلاس (آیفون 10 پلاس) باشد، اما آیفون ارزان قیمت اپل نیز جلب توجه می‌کند. تحلیلگران معتقدند که ارزانترین آیفون 2018 بسته به فضای ذخیره سازی موجود در آن، از 650 تا 900 دلار قیمت خواهد داشت. اپل به احتمال زیاد به منظور کاهش هزینه‌ها و پایین نگه داشتن قیمت، این مدل را بدون تاچ 3D و با یک دوربین تک سنسور عرضه خواهد کرد.

نامورا در این خصوص می‌گوید:

ما فکر می‌کنیم اکثر مشخصات آیفون اولد 6.5 اینچی و آیفون اولد 5.8 اینچی، به جز اندازه بزرگ صفحه نمایش و پشتیبانی از دو سیم کارت در مدل پلاس، همان چیزهایی است که در آیفون 10 امسال دیده شد.

پرچمدار سال آینده آیفون که مدل آیفون X پلاس خواهد بود، انتظار می‌رود که با حافظه داخلی 512 گیگابایت به بازار معرفی شود. مشخص است که هنوز این خبرها در حد و اندازه یک شایعه است و فقط پیش بینی‌های تحلیلگران بازار را نشان می دهد، اما می‌تواند به واقعیت بسیار نزدیک باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر