;
coinex

بهترین گوشی های شیائومی در سال 2017 : برندی برای همه سلیقه‌ها!

بهترین گوشی های شیائومی در سال 2017: برندی برای همه سلیقه‌ها!

شیائومی از برترین سازندگان دنیای گوشی‌های همراه است و تا به حال محصولات مختلفی را عرضه کرده است. در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های شیائومی در سال 2017 پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

نکته جالبی که در مورد شیائومی وجود دارد این است که شاید برخی از کاربران هنوز نام این برند را نشنیده باشند با این حال تعدادی از برترین گوشی‌های موجود در بازار توسط این سازنده ساخته شده است. این شرکت بزرگ چینی به طور رسمی در خارج از آسیا فعالیتی ندارد با این حال روز به روز در حال گسترش است. بد نیست بدانید که این سازنده محبوب تنها 3 سال است که پیش فروش محصولاتش را در بازارهای خارج از کشور چین شروع کرده و حال به عنوان پنجمین شرکت گوشی ساز بزرگ جهان شناخته می‌شود.

حقیقت جالبی که در مورد این سازنده صدق می‌کند این است که این شرکت می‌خواهد همچنان خود را توسعه دهد تا بتواند در آینده‌ای نزدیک در بازار خرید و فروش گوشی‌های همراه سهمی معادل سهم سامسونگ و اپل داشته باشد. همان طور که گفته شد شیائومی هنوز برای همه کاربران شناخته نشده اما محصولاتی را ارائه کرده است که با محصولات عرضه شده در بازارهای غربی برابری می‌کنند.

گوشی ساز بزرگ چینی به عنوان سازنده‌ای که تبهر خاصی در ساختن محصولات با ارزش دارد، شناخته می‌شود. از این رو اگر که به خریدن محصولات این برند علاقمند هستید، توصیه می‌کنیم که این مطلب را حتما بخوانید زیرا در این نوشتار به معرفی بهترین گوشی های شیائومی پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

می میکس 2 (Mi Mix 2)

می میکس 2 (Mi Mix 2)

تاریخ عرضه: اکتبر 2017 (9 مهر تا 9 آبان)

شیائومی سال گذشته گوشی فوق العاده زیبا و مفهومی می میکس را عرضه کرد و توانست از این طریق توجه ویژه تعداد زیادی از منتقدان و کاربران را به خود جلب کند و علاوه بر این فصل جدیدی را در دنیای گوشی‌های هوشمند آغاز نماید.

این گوشی از یک نمایشگر با حاشیه‌های بسیار باریک و بدنه‌ای سرامیکی بهره می‌برد از این رو طراحی بسیار متمایز و زیبایی نسبت به سایر گوشی‌های موجود در بازار داشت اما به دلیل اینکه در ابتدای ورودش تنها در آسیا عرضه شد، خریدن آن برای بعضی از کاربران کار سختی به شمار می‌رفت.

بعد از این محصول، سازنده مشهور چینی مدل می میکس 2 را عرضه کرد؛ محصولی با طراحی پایه مشابه که به یک نمایشگر 5.99 اینچی و بدنه‌ای با گوشه‌های منحنی شکل مجهز شد تا حمل پذیری ساده‌تری داشته باشد. این گوشی هوشمند در بیش از 40 بازار جهانی عرضه می‌شود از این رو کاربران می‌توانند راحت‌تر آن را خریداری کنند.

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های می میکس 2 به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2017 شیائومی، قابلیت اتصالی LTE جهانی آن است. این گوشی هوشمند به گفته سازنده‌اش 42 باند ال تی ای را پشتیبانی می‌کند و از این نظر نسبت به همه گوشی‌هایی که تا به حال عرضه شده‌اند، برجسته‌تر است. ویژگی منحصر به فرد دیگر می میکس 2 طراحی بدون حاشیه آن محسوب می‌شود که سه قسمت این گوشی هوشمند را احاطه کرده است، به این نحو که حاشیه پایینی نمایشگر گوشی در واقع تنها حاشیه موجود در نمای جلوی این محصول پرچمدار است.

شیائومی در ساخت می میکس 2 دوربین سلفی این گوشی هوشمند را به پایین بدنه انتقال داده تا از این طریق بتواند اندازه این گوشی پرچمدار را کوچک‌تر کند. سنسور این دوربین در مقایسه با سنسور مدل می میکس 2016 کوچک‌تر است و علاوه بر این با رنگ مشکی تزیین شده تا ظاهر زیباتری را در نمای جلوی می میکس 2 ایجاد کند.

سازنده چینی در ساخت پنل پشتی این گوشی هم از مواد سرامیکی استفاده کرده است اگرچه که می میکس 2 ترکیبی از یک نیم فرام آلومینیومی نیز بر روی خود دارد. این گوشی پرچمدار زیبا در یک مدل تمام سرامیکی در چین نیز به تعداد محدود عرضه می‌شود.

مدل جدید گوشی می میکس به هیچ وجه یک دستگاه ضعیف نیست. این گوشی هوشمند ترکیبی از یک پردازشگر هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 835، رم 6 و 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، قابلیت‌های اتصالی وای فای مجهز به فناوری میمو (MIMO) و بلوتوث 5 و باتری 3400 میلی آمپر ساعتی را در اختیار شما می‌گذارد. یکی از نقاط ضعف مدل اولیه گوشی می میکس دوربین اصلی این گوشی هوشمند بود؛ محدودیتی که در مدل جدید این گوشی هوشمند با به کارگیری همان سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی به کار رفته در گوشی شیائومی می 6 برطرف شده است. اعمال این تغییر باعث شده است که می میکس 2 بتواند عکس‌های بسیار زیبایی را از مناظر مورد نظر کاربرش ثبت کند.

همان طور که گفته شد می میکس 2 هم‌اکنون در بازارهای نقاط مختلفی از جهان خرید و فروش می‌شود. سازنده چینی مدل مجهز به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی این گوشی پرچمدار را در کشورهای آسیایی نظیر هند با قیمت 560 دلار عرضه کرده است. فروش این محصول در بازار کشورهای اروپایی نیز آغاز شده است با این حال اگر در کشوری زندگی می‌کنید که این گوشی هوشمند هنوز در آن عرضه نشده است، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی گیر بست (GearBest) این محصول را خریداری کنید.

شیائومی می 6 (Mi 6)

شیائومی می 6 (Mi 6)

تاریخ عرضه: آوریل 2017 (12 فروردین تا 11 اردیبهشت)

شیائومی می 6 از اوایل سال میلادی جاری به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازشگر هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 835 که قیمتی ارزان‌تر از 500 دلار دارد، وارد بازار شد. این گوشی هوشمند علاوه بر این، اولین محصول سازنده مشهور چینی محسوب می‌شود که بدون جک 3.5 میلی متری هدفون ساخته شده است. دوربین اصلی دوگانه مجهز به یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی واید انگل و یک سنسور ثانویه 12 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت بزرگ نمایی بصری 2 ایکس بدون کاهش کیفیت تصویر، یکی از ویژگی‌های برجسته این گوشی هوشمند است.

می 6 از نظر طراحی نسبت به مدل می 5 که سال پیش وارد بازار شد، بسیار برجسته‌تر است. این گوشی هوشمند از یک بدنه با گوشه‌های منحنی شکل و قابی فلزی که یک کاور شیشه‌ای پشتی و نمایشگر زیبا را در بر گرفته است، بهره می‌برد. پردازشگر 2.45GHz کوالکام اسنپدراگون 835، نمایشگر 5.15 اینچی فول اچ دی، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، پورت اتصالی یو اس بی نوع سی و قابلیت‌های اتصالی NFC، وای فای ac و بلوتوث 5 تنها برخی از ویژگی‌های برجسته این گوشی هوشمند هستند.

شیائومی در ساخت گوشی زیبای می 6 از جک 3.5 میلی متری هدفون استفاده نکرده است. این تغییر باعث شده که سازنده چینی بتواند در ساخت این گوشی هوشمند از یک باتری 3,350 میلی آمپر ساعتی استفاده کند و علاوه بر این، بدنه این محصول زیبا را نیز نسبت به پاشش آب مقاوم سازد.

شیائومی می 6 در چند رنگ مختلف و همچنین دو مدل خاص (با بدنه تمام سرامیکی و بدنه پرداخت شده صیقلی نقره‌ای رنگ) عرضه می‌شود. این گوشی منحصر به فرد با قیمت 420 دلار در کشور چین و چند بازار آسیایی دیگر عرضه می‌گردد و یکی از بهترین گوشی های کمپانی شیائومی در سال 2017 است.

 

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های میان رده ۲۰۱۷

 

با این حال اگر که در خارج از محدوده عرضه این محصول هستید، می‌توانید آن را از سایت رسمی شیائومی خریداری کنید. می 6 فاقد قابلیت اتصالی ال تی ای جهانی مدل می میکس 2 است اما اگر که در مناطقی هستید که باندهای ال تی ای 1/3/5/7/838/39/40/41 را پشتیبانی می‌کنند، این گوشی هوشمند بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود.

شیائومی می ای 1 (Mi A1)

شیائومی می ای 1 (Mi A1)

تاریخ عرضه: اکتبر 2017 (9 مهر تا 9 آبان)

اگر که می میکس 2 از نظر طراحی سخت افزاری یک معیار محسوب می‌شود، می ای 1 از نظر طراحی نرم افزاری چنین مشخصه‌ای را دارد. این گوشی هوشمند حاصل همکاری شیائومی با گوگل در پروژه ارائه پلت فرم اندروید وان غول دنیای مجازی است، از این رو اولین گوشی این کمپانی چینی محسوب می‌شود که بدون رابط کاربری MIUI عرضه شده است. با خرید این گوشی هوشمند در واقع به محصولی دست پیدا می‌کنید که ترکیبی هوشمندانه از طراحی فیزیکی شیائومی و ساختار نرم افزاری گوگل را با قیمتی ارزان‌تر از 250 دلار در اختیار شما می‌گذارد.

شیائومی می ای 1 طراحی بسیار زیبایی دارد. این گوشی هوشمند از یک بدنه آلومینیومی با خطوط آنتنی در قسمت بالایی و پایینی خود بهره می‌برد. می ای 1 علاوه‌بر این، همان ترکیب دوربین دوگانه اصلی به کار رفته در مدل می 6 را در اختیار شما می‌گذارد؛ زیرا سازنده چینی در ساخت این گوشی هوشمند هم از یک سنسور اصلی واید انگل و یک سنسور ثانویه تله فوتو 12 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ نمایی بصری 2 ایکس استفاده کرده است.

یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 625، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، جک 3.5 میلی متری هدفون، باتری 3080 میلی آمپر ساعتی و پورت یو اس بی نوع سی از دیگر سخت افزارهای منحصر به فرد شیائومی می ای 1 هستند.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی در سال 2018


این سازنده چینی در طول دو ماهی که گوشی می ای 1 در بازار عرضه شده بود، دو بروزرسانی را منتشر کرد و جدیدترین بهینه سازی امنیتی خود را نیز در اختیار کاربرانش گذاشت. می ای 1 تا قبل از به پایان رسیدن سال میلادی جاری بروزرسانی سیستم عامل اندروید اوریو را دریافت می‌کند و علاوه بر این از اولین گوشی‌های هوشمندی است که در سال آینده به سیستم عامل اندروید پی مجهز می‌شود. این گوشی هوشمند در همه بازارهایی که شیائومی در آن حضور دارد، عرضه شده است و هم‌اکنون با قیمتی معادل 235 دلار در کشور هند خرید و فروش می‌شود.

 ردمی نوت 4 (Redmi Note 4)

ردمی نوت 4 (Redmi Note 4)

تاریخ عرضه: ژانویه 2017 (12 دی تا 12 بهمن 95)

ردمی نوت 4 سلاح مخرب و قدرتمند شیائومی در دنیای گوشی‌های اقتصادی است. این گوشی هوشمند از جهات زیادی مثل طراحی و دوربین نسبت به مدل ردمی نوت 3 ارتقاء یافته است و علاوه بر این ارزش بسیار بالایی در قبال قیمت پرداختی خود دارد. وجود چنین ویژگی‌هایی باعث شده که ردمی نوت 4 شیائومی در سال 2017 در کشور هند لقب پرفروش‌ترین گوشی هوشمند را به خود اختصاص دهد.

ردمی نوت 4 در یک مدل با رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه می‌گردد. این گوشی هوشمند علاوه بر این، سخت افزارها و قابلیت‌های بسیار کارمدی نظیر یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 625، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، وای فای 802.11 a/b/g/n، بلوتوث 4.1، رابطه کاربری MIUI 9 و جک 3.5 میلی متری هدفون را در اختیار کاربرش می‌گذارد.

ردمی نوت 4 به یک باتری قدرتمند 4100 میلی آمپر ساعتی نیز مجهز شده است از این رو می‌تواند به مدت 2 روز کامل شما را در انجام کارهایتان همراهی کند. این گوشی هوشمند در دو مدل با رم 2 و 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی با قیمت 140 و 185 دلار عرضه شده است، از این رو اگر که به دنبال یک گوشی اقتصادی اما کاملا کاربردی هستید خرید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ردمی 5 ای (Redmi 5A)

ردمی 5 ای (Redmi 5A)

تاریخ عرضه: نوامبر 2017 (10 آبان تا 10 آذر)

ردمی 5 ای ارزان‌ترین گوشی هوشمندی محسوب می‌شود که تا به حال توسط شیائومی عرضه شده است. این گوشی هوشمند در هند با قیمتی ارزان‌تر از 100 دلار خرید و فروش می‌شود. شیائومی توانست با عرضه مدل ردمی 4 ای به موفقیت بزرگی دست یابد به همین دلیل فرمول ساخت این گوشی هوشمند را تا حد زیادی ثابت نگه داشت و به کمک آن، گوشی ردمی 5 ای را عرضه کرد. این سازنده گوشی اقتصادی جدیدش را به همان سخت افزارهای اصلی به کار رفته در مدل ردمی 4 ای مجهز ساخته و با قیمتی ارزان‌تر وارد بازار کرده است تا از این طریق بتواند محصولش را در اختیار تعداد بیشتری از کاربران بگذارد.

 

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ارزان ۲۰۱۷

 

ردمی 5 ای برای عرضه در بازار کشور هند ساخته شده است. مدل پایه این گوشی هوشمند از یک رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره می‌برد و تنها 77 دلار قیمت دارد. این قیمت برای فروش 5 میلیون دستگاه اول گوشی ردمی 5 ای قابل عرضه در کشور هند در نظر گرفته شده اما می‌تواند به سازنده چینی در بالا بردن میزان فروشش تا حد زیادی کمک کند.

ردمی 5 ای از یک نمایشگر 5 اینچی 720 پیکسلی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 425، رم 2 و 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD، دو پورت سیمکارت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و رابط کاربری MIUI 9 بهره می‌برد. این گوشی هوشمند ارزش بسیار بالایی در قبال قیمت پرداختی خود دارد و توانسته است این ماهیت را به خوبی در دنیای گوشی‌های اقتصادی ثابت کند.

می مکس 2 (Mi Max 2)

می مکس 2 (Mi Max 2)

تاریخ عرضه: می 2017 (11 اردیبهشت تا 10 خرداد)

می مکس سال پیش توانست محبوبیت زیادی کسب کند به همین دلیل سازنده بزرگ چینی مدل جدید این گوشی هوشمند را نیز با طراحی و سخت افزارهای جدید عرضه کرد. این گوشی هوشمند به یک نمایشگر بزرگ 6.44 اینچی و باتری قدرتمند مجهز شده است از این رو به راحتی می‌تواند کارهای چندرسانه‌ای شما را انجام دهد.

شیائومی در ساخت می مکس 2 از یک بدنه یکپارچه با خطوط آنتن پشتی و لبه‌ها و گوشه‌های منحنی شکل استفاده کرده است تا بتواند حمل پذیری این گوشی هوشمند را بهبود بخشد. می مکس 2 برای استفاده با یک دست ساخته نشده است اما در مقایسه با نسل قبلی خود ظاهر و طراحی بسیار زیباتری دارد.

این گوشی هوشمند یک نمایشگر 6.44 اینچی فول اچ دی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 625، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری قدرتمند 5300 میلی آمپری با قابلیت روشن نگه داشتن گوشی به مدت 2 روز کامل را در اختیار شما می‌گذارد. می مکس 2 از نظر اندازه کمی بزرگ است اما در صورتی که به دنبال یک گوشی هوشمند با نمایشگر بزرگ هستید که بتوانید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید، گوشی بسیار خوبی برای شما محسوب می‌شود.

.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر