;
coinex

باتری آیفون‌های اولد 2018 یک تک سلول L شکل خواهد بود

به تازگی پیش بینی‌هایی درباره آیفون‌های 2018 اپل انجام می‌شود. اکثر این پیش بینی‌ها به سه مدل آیفون در سال آینده اشاره دارند. دو مدل از این آیفون‌ها، اولد بوده و مدل دیگر به نمایشگر LCD مجهز است. این خبر درباره باتری آیفون‌های اولد 2018 است.

چندی پیش تحلیل شرکت نامورا منتشر شد. تحلیلگران این شرکت نیز درست به مانند مینگ چی کو معتقدند که در سال 2018 اپل سه مدل آیفون را روانه بازار می‌کند. دو مدل از این گوشی‌ها مجهز به نمایشگر OLED بوده و مدل دیگر با صفحه نمایش LCD معرفی خواهد شد.

آیفون ال سی دی 2018 به مانند آیفون X از طراحی نمایشگر تمام صفحه برخوردار خواهد بود، اما با یک دوربین در پنل پشت دیده خواهد شد. این همان مدلی است که از آن به عنوان ارزان‌ترین آیفون 2018 یاد می‌شود.


بیشتر بخوانید:  ارزان‌ترین آیفون ۲۰۱۸ اپل کدام مدل خواهد بود؟


باتری آیفون‌های اولد 2018 چگونه خواهد بود

در آخرین تحلیلی که از موسسه اوراق بهادار KGI منتشر شده است، مینگ چی کو، تحلیلگر معروف اپل، گفته است که باتری در نظر گرفته شده برای دو مدل آیفون اولد، یک باتری تک سلولی ال (L) شکل خواهد بود. شاید گمان کنید که این همان باتری بکار گرفته شده در آیفون 10 امسال است. تا حدودی این حرف درست است، اما یک تفاوت عمده وجود دارد.

باتری آیفون‌های اولد 2018 یک تک سلول L شکل خواهد بود

اپل در آیفون 10 از دو باتری مجزا استفاده کرد و به منظور آنکه فضای کمتری را در داخل گوشی اشغال کند، آن را به شکل حرف L در کنار هم قرار داد.

به گزارش KGI، شرکتی که باتری آیفون‌های اولد 2018 می‌سازد، LGC نام دارد؛ یک شرکت کره‌ای که در ساخت باتری آیفون 2018 با اپل همکاری خواهد کرد. این گزارش نشان می دهد که اپل امیدوار است تا از یک باتری تک سلول L شکل در مدل‌های اولد آیفون 2018 استفاده کند. این تکنولوژی برای استفاده در آیفون‌های 2017 تکمیل نشده بود.


بیشتر بخوانید:  راهنمای جامع کار با باتری آیفون


در حالی که مجموع ظرفیت دو باتری بکار رفته در آیفون 10 به 2716 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد، جانشین آیفون X در سال آینده با ظرفیت باتری بین 2900 تا 3000 میلی‌آمپر ساعت خودنمایی خواهد کرد. KGI می‌گوید که مدل آیفون X پلاس با نمایشگر اولد 6.5 اینچی که بهترین آیفون 2018 نیز خواهد بود، با یک باتری 3300 تا 3400 میلی‌آمپر ساعت عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید:  نامگذاری آیفون X ما را به نقطه‌ بدون بازگشت رساند؛ آیفون های ۲۰۱۸ اپل چه نامیده می‌شوند


مدل LCD که دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی است، دارای یک باتری مستطیل شکل معمولی و با ظرفیت 2850 تا 2950 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

پنل پشتی فلزی، دوربین تک سنسور، نبود فناوری شارژ بی‌سیم و چنین ویژگی‌هایی در طراحی ساده مدل ال سی دی آیفون در سال بعد، باعث می‌شود که قیمت این دستگاه در حد نسبتا پایینی باقی بماند. این مدل انتظار می‌رود که با قیمتی در حدود 650 تا حداکثر 900 دلار به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر