;
coinex

بهترین سلفی ها را با دوربین هواوی میت 10 لایت بگیرید؛ دو دوربین با یک فلاش اختصاصی

بهترین سلفی ها را با دوربین هواوی میت 10 لایت بگیرید؛ دو دوربین با یک فلاش اختصاصی
این مطلب مطمئنا برای طرفداران عکس‌های سلفی است. هواوی به تازگی در سری میت 10 خود گوشی هوشمندی را معرفی کرده است که می‌تواند بهترین سلفی ها را بگیرد. میت 10 لایت (HUAWEI Mate 10 lite) با یک دوربین دوگانه سلفی و فلاش اختصاصی، گوشی محبوب دوست‌داران عکاسی سلفی خواهد بود.

آیا تاکنون سعی کرده‌اید تا در محیط هایی کم نور یا در روزهای ابری، شب ها و شرایطی که نور محیط نامناسب است، عکس سلفی بگیرید؟ در عکاسی، برای آنکه کیفیت تصاویر مناسب باشد، به نور کافی نیاز خواهید داشت. هنگامی نور به مقدار کافی وجود ندارد، این قابلیت دوربین گوشی هوشمند شماست که باید بتواند نیاز شما را برطرف کند.

کاربرانی که علاقمند به گرفتن سلفی هستند، معمولا نباید هیچ محدودیتی برای آنان وجود داشته باشد؛ چراکه آنها علاقمندند تا در لحظه عکس بگیرند و مسلما نمی توانند منتظر نور کافی برای عکاسی باشند!

عکاسی در محیط های کاملا تاریک هم که برای علاقمندان به سلفی تقریبا غیر ممکن است، اما یک استثنا وجود دارد. شما در محیط‌هایی با روشنایی کم و یا کاملا بدون نور می‌توانید بهترین سلفی ها را با گوشی هواوی میت 10 لایت خود ثبت کنید.

فلاش سلفی هوشمند ؛ ثبت بهترین سلفی ها در نور کم!

گوشی میت 10 لایت هواوی به یک فلاش سلفی حرفه‌ای یا Smart Toning Flash مجهز شده است. این فلاش هوشمند در بالای نمایشگر میت 10 لایت و در کنار دوربین دوگانه سلفی آن قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید:  بررسی میت ۱۰ لایت هواوی: جهانی بزرگ در یک قالب ظریف و زیبا!


یکی از ویژگی‌های برجسته‌ای که در این فلاش هوشمند بکار گرفته شده، فیلترهایی است که باعث می‌شود تا نور فلاش، به خصوص در محیط‌های کاملا تاریک، نور شدیدی از خود ساطع نکند.

این کار باعث خواهد شد تا در هنگام عکاسی سلفی، چشم فرد اذیت نشده و کاربر چشمان خود را به یکباره نبندد. نور ملایم این فلاش باعث می‌شود تا محیط، روشنایی مناسبی داشته باشد و در عین حال همه چیز طبیعی به نظر برسد. به ادعای هواوی، با دوربین هواوی میت 10 لایت هیچ محدودیتی برای گرفتن سلفی حتی در محیط‌های کاملا تاریک نیز وجود ندارد.

دوربین دوگانه سلفی؛ یک استودیوی سیار!

هواوی برای اینکه بتواند بهترین سلفی ها را ثبت کند، برای اولین بار در دوربین Mate 10 lite از دو سنسور استفاده کرده است. دوربین سلفی دوگانه این دستگاه ترکیبی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی است. یک سنسور، نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند و سنسور دیگر با تشخیص عمق میدان می‌تواند افکت بوکه را به ارمغان آورد.

با حالت بوکه و تمرکز بر روی سوژه اصلی می‌توانید زیباترین سلفی ها را ثبت کنید، جالب اینجاست که این امکان فراهم است تا کاربر بتواند با تنظیم میزان محوشوندگی پس زمینه، به دلخواه خود تمرکز را بر روی سوژه مورد نظر، کمتر و یا بیشتر کند.

کمپانی گوشی‌ساز هواوی در بخش عکاسی سلفی از نسخه 4.0 حالت Beauty بهره برده است. درواقع کاربر با دوربین این دستگاه، عملا می‌تواند یک عکاسی هوشمند را تجربه کند. این ویژگی حتی می‌تواند جنسیت سوژه (مرد یا زن) مورد نظر را تشخیص داده و بر اساس آن تنظیمات زیباسازی را انجام دهد.


بیشتر بخوانید:  بهترین دوربین گوشی های هوشمند متعلق به کدام برند است؟


هواوی ادعا می‌کند که با وجود دو دوربین دوگانه و فناوری‌های به کار گرفته شده در ان، اطلاعات و جزئیات کافی برای هر تصویر در گوشی ذخیره شده و به همین علت حتی پس از عکس گرفتن هم می‌توانید نقطه فوکوس قاب عکاسی خود را تغییر دهید. بهترین سلفی ها را با دوربین این دستگاه تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر