;
coinex

طراحی و مشخصات هواوی آنر 9 لایت آشکار شد

طراحی و مشخصات هواوی آنر 9 لایت آشکار شد
هواوی قصد دارد فردا، سیزدهم دسامبر (22 آذرماه)، با برگزاری رویدادی، محصولی جدیدی از برند آنر را معرفی کند. با اینکه نام این گوشی هنوز اعلام نشده، اما بسیاری از منابع خبری بر این باورند که دستگاه مورد نظر، هواوی آنر 9 لایت (Honor 9 Lite) خواهد بود.

درواقع آنر 9 لایت یک نسخه پایین‌تر از آنر 9 است. انتظار می‌رود که این دستگاه با یک طراحی تمام صفحه که در حال حاضر طراحی مرسوم در این صنعت است، خودنمایی کند.


بیشتر بخوانید:  اختصاصی تکراتو: بررسی هواوی آنر ۹؛ پرچمداری مقرون به صرفه


هواوی یکی از برندهای بزرگ چین است که بهترین گوشی‌های چینی را راهی بازارهای جهانی می‌کند. این کمپانی به تازگی با معرفی گوشی‌های سری میت 10، آنر وی 10 و هواوی نوا 2 اس به بازار گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه وارد شد. گفته می‌شود که آنر 9 لایت نیز که تا قبل از پایان سال 2017 به بازار عرضه می‌شود، از چنین طراحی جدیدی برخوردار باشد.

مشخصات هواوی آنر 9 لایت

جزئیات چندان زیادی از آنر 9 لایت وجود ندارد، اما برخی از مشخصات این دستگاه امروز در فضای وب منتشر شد. گوشی Honor 9 Lite به یک صفحه نمایش 5.65 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 مجهز خواهد بود. رزولوشن این نمایشگر، 1080 در 2160 پیکسل است و به نظر می‌رسد که با طراحی مشابهی با آنر 9 راهی بازار شود.

مشخصات هواوی آنر 9 لایت

در درون این دستگاه چیپست هایسیلیکون کایرین 659 قدرتنمایی کرده که در نسخه‌های مختلف با 3 و یا 4 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی خواهد شد. هر دو نسخه از این گوشی، به ترتیب به 32 و یا 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند.

علاوه براین، هواوی آنر 9 لایت با یک دوربین دوگانه اصلی دیده می‌شود. دوربین دوگانه آن ترکیبی از دو سنسور 13 مگاپیکسلی و 20 مگاپیکسلی خواهد بود. در جلو نیز یک دوربین دوگانه سلفی قرار دارد و در واقع آنر 9 لایت با چهار دوربین به دست مشتریان خود خواهد رسید.

این گوشی هوشمند انرژی روزانه خود را از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد و نسخه 3 گیگابایتی آن با قیمت 196 دلار معامله خواهد شد، قیمت آنر 9 لایت در نسخه 4 گیگابایتی آن، 241 دلار اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر