;
coinex

اسپیکر هوشمند سامسونگ در نیمه اول سال 2018 معرفی خواهد شد

اسپیکر هوشمند سامسونگ در نیمه اول سال 2018 معرفی خواهد شد
اسپیکر هوشمند سامسونگ به منظور رقابت با اپل هوم پاد و سایر بزرگان این صنعت، در سال آینده وارد بازار خواهد شد. سامسونگ به زودی به این صنعت نیز قدم خواهد گذاشت.

پس از عرضه موفقیت آمیز آمازون اکو (Amazon Echo)، جای تعجبی نبود که بزرگان دنیای تکنولوژی نیز به زودی قدم در این مسیر بگذارند. کمپانی‌های بزرگی همچون گوگل و اپل تلاش کردند تا با محصولات جدیدی همچون گوگل هوم (Google Home) و اپل هوم پاد (Apple HomePod) وارد این حوزه شوند.


بیشتر بخوانید:  مقایسه گوگل هوم و آمازون اکو ، دو اسپیکر هوشمند موجود در بازارهای جهانی


اکنون به نظر می‌رسد که غول تکنولوژی کره‌ نیز قصد دارد تا به جمع سازندگان اسپیکرهای هوشمند بپیوندد. با این که هیچ تاریخ مشخصی برای عرضه این گجت وجود ندارد، اما به گزارش بلومبرگ، ظاهرا اسپیکر هوشمند سامسونگ در نیمه اول سال آینده راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

جزئیات درباره اسپیکر هوشمند سامسونگ بسیار کم است، اما این طور که از شواهد پیداست، این گجت نیز درست به مانند بیشتر اسپیکرهای هوشمند به یک دستیار دیجیتالی مجهز خواهد بود و بر اساس آن دستورات کاربر را اجرا کرده و یا می‌تواند با اتصال به اینترنت اشیا، کنترل دستگاه‌های هوشمندی چون چراغ‌ها و قفل خانه را از دور کنترل کند.

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که سامسونگ در این گجت هوشمند جدید بیشتر بر کیفیت صوتی تاکید دارد که به لطف فناوری شرکت هارمان (Harman) تحقق خواهد یافت. قدرت هوش مصنوعی اسپیکر هوشمند سامسونگ نیز به احتمال بسیار زیاد از دستیار صوتی بیکسبی نشات خواهد گرفت.

اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما برخی منابع به این نکته اشاره کرده‌اند که شاید غول فناوری کره‌ای، اسپیکر هوشمند خود را در کنار گوشی گلکسی اس 9 معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر