;
coinex

باتری گلکسی اس 9 سامسونگ با ظرفیت 3200 میلی‌آمپر ساعت قدرتنمایی می‌کند

باتری گلکسی اس 9 سامسونگ با ظرفیت 3200 میلی‌آمپر ساعت قدرتنمایی می‌کند
ظرفیت باتری گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) در شایعات اخیر مشخص شد. پیش بینی می‌شد که ظرفیت این باتری بزرگتر از نسل قبلی خود باشد، اما با این وجود، گویا ظرفیت باتری گلکسی S9 چندان هم با باتری گلکسی اس 8 تفاوت ندارد.

سامسونگ در سال جاری گوشی گلکسی اس 8 را با باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت معرفی کرد و در مدل گلکسی اس 8 پلاس خود یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی را به کار گرفت. مطمئن بودیم که ظرفیت باتری گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس بیشتر از این مقدار خواهد بود، اما بر اساس این گزارش جدید، ظرفیت باتری پرچمداران 2018 سامسونگ چندان هم با مدل‌های فعلی فرق نخواهد داشت.

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، ظاهرا باتری گلکسی اس 9 از ظرفیت 3200 میلی‌آمپر ساعت برخوردار است. در این خبر چیزی درباره ظرفیت باتری گلکسی اس 9 پلاس ذکر نشده است، اما احتمالا ظرفیت باتری این موبایل نیز چندان بیشتر از این مقدار نخواهد بود.

اگر این گزارش درست باشد، باتری گلکسی S9 تنها 200 میلی‌آمپر ساعت از نسل قبلی خود بیشتر خواهد بود که واقعا رقم چندان زیادی نیست. البته با توجه به اینکه گلکسی اس 9 از آخرین سخت‌افزارها پشتیبانی می‌کند، تفاوت در عمر باتری باید کمی بیشتر از این مقدار باشد.

گفته می‌شود که اگزینوس 9810 که در پرچمداران جدید سری گلکسی S قدرتنمایی خواهد کرد، بهره‌وری قدرت در این دستگاه را 15 درصد افزایش خواهد داد و این موضوع می‌تواند تفاوت قابل ملاحظه‌ای با عمر باتری گلکسی اس 8 ایجاد کند.

البته می‌شد حدس زد که ظرفیت باتری گلکسی اس 9 چندان هم ما را شگفت زده نکند. به تازگی رندرهایی از پرچمدار آینده سامسونگ در کنار اندازه‌های آن منتشر شد و نشان داد که ضخامت این گوشی کمی بیشتر از مدل اس 8 است.

این ضخامت بیشتر – چیزی در حدود 0.4 میلی‌متر- گمان می‌شد که برای یک باتری بزرگ‌تر در نظر گرفته شده است، اما شاید این تفاوت در ظرفیت، قدری کمتر از حد انتظار بود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر