;
coinex

مهلت ثبت نام دهمین جشنواره وب و موبایل ایران تمدید شد

 

دهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزار می‌شود.

دهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزار می‌گردد. هدف از برگزاری این جشنواره، انتخاب برترین وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایران است. با تکراتو همراه باشید.

جشنواره وب و موبایل ایران، ده‌ها هزار شرکت‌کننده دارد که به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود. از ابتدای تاسیس، این جشنواره توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

جشنواره وب و موبایل ایران رویدادی است که تمامی فعالان و مشتاقان حوزه وب و موبایل کشور می‌توانند در آن شرکت کنند. این جشنواره یک رویداد بزرگ در صنعت وب و موبایل ایران بوده و بهترین جایی است که یک تیم در آن تشویق می‌شود و می‌تواند مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهد. پس افراد با شرکت در این جشنواره می‌توانند خود و صنعتشان را بهتر معرفی کنند.

مزایای شرکت در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

با شرکت در این جشنواره در واقع تیم‌های شرکت کننده می‌توانند خود را همراه با تخصص و چیزی که در آن حرفه ای هستند، به جامعه معرفی کنند.

با شرکت در دهمین جشنواره وب و موبایل:

  • خود را از رقیبانی که دارید متمایز کنید!
  • برای کسب و کار خود استعداد جذب کنید!
  • به تیم خود یک خسته نباشید بزرگ بگویید!

بخش‌های مختلف جشنواره وب و موبایل ایران

1. بخش داوری

در بخش داوری دهمین جشنواره وب و موبایل ایران، هر ساله سعی می‌شود تا در گروه‌های مختلف، یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل (که بهترین هستند) با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی شود.

بعد از انتخاب و معرفی بهترین وب سایت و نرم‌افزار موبایل، تندیس برترین وب‌سایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل کشور به برگزیدگان اهدا می‌گردد.

2. بخش مردمی

علاوه بر بخش داوری، دهمین جشنواره وب و موبایل ایران، بخش مردمی نیز دارد. در این بخش بهترین وب سایت یا نرم‌افزار موبایل، توسط تمام کاربران دنیای مجازی انتخاب می شود. بنابراین مردم نیز در انتخاب بهترین وب سایت و نرم افزار موبایل نقش دارند.

زمانبندی دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

ثبت نام در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران از تاریخ 26 آذرماه آغاز شده و پایان مهلت ثبت نام نیز 30 آذرماه است. داوری مربوط به آثار در تاریخ 9 دی ماه شروع می‌شود و 6 بهمن ماه کاندیداها معرفی خواهند شد. مرحله نهایی جشنواره 26 بهمن ماه اعلام شده که در آن، برندگان حوزه‌های مختلف در بخش موبایل و وب معرفی خواهند شد.

مهلت ثبت نام در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

مهلت ثبت‌نام برای علاقه مندان در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران تا پایان آذرماه تمدید شده است. در این دوره از جشنواره بیش از ۷۲۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند و این دوره رکورد بیشترین شرکت کننده را در بین تمامی ادوار گذشته داشته است.

آخرین مهلت ثبت نام در دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران امروز بود اما به دلیل درخواست بالای کاربران در دقایق پایانی، مهلت ثبت تا ۴ روز دیگر نیز تمدید شد. توجه داشته باشید که مهلت ثبت نام دیگر تمدید نخواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران ، می‌توانید به وب سایت جشنواره مراجعه کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر