;
coinex

رندر جدیدی از نوکیا 9 منتشر شد؛ دوربین دوگانه سلفی رخ نشان داد

رندر نوکیا 9 منتشر شد؛ دوربین دوگانه سلفی رخ نشان داد
گوشی نوکیا 9 به تازگی در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) رویت شد و مشخصات آن نیز مورد تایید این آژانس رگولاتوری آمریکایی قرار گرفت.

به تازگی رندر جدیدی از نوکیا 9 دیده شد و برای اولین بار نمای جلویی پنل آن را به تصویر کشید. تصویر رندر نوکیا 9 در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده است. هیچ تاییدیه‌ای درباره درستی این رندر وجود ندارد، اما یکی از بهترین تصاویری است که تاکنون از رندر این گوشی پرچمدار 2018 منتشر شده است.

یکی از ویژگی‌های جذابی که در رندر جدید نوکیا 9 دیده می‌شود، وجود یک دوربین سلفی دوگانه است. قاب گوشی به نظر فلزی می‌رسد و سخت است بگوییم که پنل پشتی از شیشه ساخته شده و یا در قالب یک پنل فلزی خودنمایی خواهد کرد!

هیچ اثری از اسکنر اثر انگشت در پنل جلویی دیده نمی‌شود؛ بنابراین به احتمال بسیار، زیاد نوکیا این حسگر را در پنل پشتی آن جاسازی کرده است.

مشخصات نوکیا 9

بر اساس لیست منتشر شده از مشخصات نوکیا 9 در FCC، این گوشی دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی اولد است و از چیپست اسنپدراگون 835 قدرت خواهد گرفت. دوربین دوگانه‌ای در پنل پشتی قرار دارد که از ترکیب یک سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

اسناد FCC نشان می‌دهد که دوربین سلفی نوکیا 9 یک سنسور 5 مگاپیکسلی است. با وجود رندر نوکیا 9 و دیده شدن دوربین دوگانه سلفی، به نظر می‌رسد که اسناد این سازمان به یکی از سنسورهای دوربین دوگانه سلفی این دستگاه اشاره کرده است!

باتری آن با ظرفیت 3250 میلی‌آمپر ساعت بوده و با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو از جعبه خارج خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که گوشی هوشمند نوکیا 9 در تاریخ نوزدهم ژانویه (29 دی‌ ماه) معرفی شده و برخی منابع به این نکته نیز اشاره داشته‌اند که نسل دوم از گوشی نوکیا 8 نیز در کنار آن رونمایی خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر