;
coinex

حسگر اثر انگشت وان پلاس 6 در زیر صفحه نمایش آن جای خواهد گرفت

حسگر اثر انگشت وان پلاس 6 در زیر صفحه نمایش آن جای خواهد گرفت
حسگر اثر انگشت وان پلاس 6 در زیر صفحه نمایش این دستگاه تعبیه خواهد شد. وان پلاس 6 یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2018 خواهد بود که با این فناوری جدید به بازار عرضه می‌شود.

یکپارچه شدن حسگر اثر انگشت با نمایشگر گوشی از رویاهای سامسونگ بود و شایعات مختلفی نشان می‌داد که احتمالا این فناوری در گلکسی اس 9 به کار گرفته شود، اما چندی پیش سیناپتیکس (Synaptics) این تکنولوژی را به نمایش گذاشت و اعلام کرد که در چند گوشی هوشمندی که در سال آینده معرفی خواهند شد، آن را اجرایی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:  سیناپتیکس (Synaptics)، اولین سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون صفحه نمایش را معرفی کرد


بر اساس شایعات منتشر شده، اولین گوشی هوشمندی که به نظر می‌رسد با سنسور قرار گرفته در درون نمایشگر خودنمایی خواهد کرد، گوشی جدیدی از ویوو باشد و اکنون گفته می شود که حسگر اثر انگشت وان پلاس 6 نیز در زیر صفحه نمایش آن جای خواهد گرفت.

حسگر اثر انگشت وان پلاس 6

برخی شایعات در خصوص مشخصات وان پلاس 6 می‌گویند که این دستگاه از اسنپدراگون 845 قدرت خواهد گرفت. علاوه بر این گفته می شود که سنسور اثر انگشت آن نیز در زیر نمایشگر و به صورت یکپارچه با آن طراحی خواهد شد.

وان پلاس 5 تی دارای سنسور اثر انگشتی است که در پنل پشتی آن جای گرفته و شاید موقعیت چندان مناسبی نباشد. بسیاری از کاربران سنسور اثر انگشت جلو را ترجیح می‌دهند و مسلما حسگری که بتواند در زیر صفحه نمایش قرار گیرد، بسیار این موضوع را جذاب‌تر می کند؛ چراکه با این سبک از طراحی اکثر فضای پنل جلو می‌تواند در اختیار نمایشگر آن قرار بگیرد.

به گفته منبع این خبر، وجود حسگر اثر انگشت وان پلاس 6 در زیر نمایشگر آن تقریبا قطعی است، فقط باید کمی صبر کرد تا خبرهای موثق‌تری منتشر شود. این موبایل در اوایل سال 2018 راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر