;
coinex

فناوری شارژ سریع باتری هواوی میت 10 منحصر به‌فرد است

فناوری شارژ سریع باتری هواوی میت 10 منحصر به‌فرد است
هواوی امسال با معرفی گوشی‌های سری میت 10 به سطح جدیدی از تولید گوشی‌های هوشمند وارد شد. پردازنده کایرین 970 که بر پایه هوش مصنوعی طراحی شده، قدرت این پرچمداران را تضمین می‌کند، اما این تنها قابلیت منحصر به‌فرد در این گوشی‌ها نیست. فناوری شارژ سریع باتری هواوی میت 10 نیز بی‌نظیر است.

ظرفیت باتری گوشی‌های هوشمند در طول زمان افزایش یافته است. اکثر گوشی‌هایی که در بازار امروز معامله می‌شود، باتری در محدوده 3000 میلی‌آمپر ساعت دارند و این همان جایی است که هواوی با سری میت 10 خود متمایز نشان داده است. این شرکت در ساخت مدل‌های هواوی میت 10 از باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است.

مطمئنا شارژ یک باتری کوچکتر، زمان کمتری خواهد برد، اما جالب اینجاست که با وجود باتری با ظرفیت بیشتر در این گوشی‌ها بازهم زمان شارژ، کمتر از حد متعارف است. بر اساس آزمایش‌های صورت گرفته باتری هواوی میت 10 پرو با قابیلت شارژ سریع تنها در 1 ساعت و 20 دقیقه توانست از صفر به 100 درصد شارژ خود برسد و این یک رکورد جالب توجه است.


بیشتر بخوانید:  عمر زیاد باتری هواوی میت ۱۰ (HUAWEI Mate 10)، ویژگی جذاب در پرچمدار جدید هواوی!


کریس چاوز نویسنده این مطلب در Phandroid یادآور می‌شود که این زمان شارژ معمول برای گوشی‌هایی است که از تکنولوژی شارژ سریع استفاده می‌کنند، اما آنچه که هواوی میت 10 را برتر از رقبای خود نشان می‌دهد، باتری بزرگتر آن است که در حالت عادی باید زمان شارژ طولانی‌تری داشته باشد.

چاوز زمان شارژ باتری وان پلاس 5T را نیز تقریبا همین مقدار می‌داند، اما می گوید که باتری این دستگاه تنها 3300 میلی‌آمپر ساعت است که تفاوت نسبتا فاحشی با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت در گوشی‌های هواوی میت 10 دارد. او همچنین به این نکته اشاره می‌کند که باتری گوگل پیکسل 2 در 2 ساعت و 43 دقیقه از صفر به طور کامل شارژ شده و این روند برای گلکسی نوت 8 حدود 1 ساعت و 47 دقیقه به طول می‌انجامد.

البته این به معنای آن نیست که دیگر گوشی‌ها در این زمینه بد عمل می‌کنند، اما فناوری شارژ سریع باتری هواوی میت 10 به نظر می‌رسد که بسیار خوب کار خود را انجام می‌دهد؛ بنابراین اگر کاربر پرمصرفی هستید و البته زمان نیز برایتان اهمیت دارد، سرعت شارژ باتری هواوی میت 10 –مخصوصا میت 10 پرو- می‌تواند یک جنبه بسیار مثبت برای خرید آن باشد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر