;
coinex

ویژگی تشخیص چهره در وان پلاس 5T به مدل قدیمی‌تر وان پلاس 5 نیز راه یافت

ویژگی تشخیص چهره در وان پلاس 5T به مدل قدیمی‌تر وان پلاس 5 نیز راه یافت
وان پلاس 5 تی با ویژگی باز کردن قفل توسط شناسایی چهره (Face Unlock) معرفی شد و گفته می‌شد که این ویژگی با آپدیت نرم افزاری به وان پلاس 5 نیز راه پیدا خواهد کرد. البته با توجه به این موضوع که هر دو گوشی از مشخصات نسبتا مشابهی با یکدیگر برخوردارند، جای چندان تعجبی نیست.

برای اولین بار در ماه گذشته گزارش شد که ویژگی باز کردن قفل توسط شناسایی چهره در وان پلاس 5T ممکن است که در آپدیت سیستم عامل اوریو به وان پلاس 5 نیز منتقل شود. اکنون Carl Pei، بنیانگذار وان پلاس، تایید کرد که به‌خاطر تقاضای بسیاری از کاربران این کمپانی قابلیت باز کردن قفل گوشی با تشخیص چهره کاربر را به وان پلاس 5 نیز می‌آورد.

ویژگی Face Unlock که با وان پلاس 5 تی معرفی شد، به هیچ سنسور پیچیده و یا فناوری خاصی در تشخیص چهره به مانند فیس آیدی آیفون X نیازی ندارد. این دستگاه تنها از دوربین سلفی خود برای استفاده از قابلیت تشخیص چهره استفاده می‌کند.


بیشتر بخوانید:  بررسی اولیه وان پلاس ۵ تی : ارزان‌ترین گوشی پرچمدار موجود در بازار!


ساده بودن ساختار این ویژگی، به معنای آن است که اگر این شرکت بخواهد، می‌تواند به سادگی این قابلیت را به مدل وان پلاس 5 نیز برساند؛ چراکه هیچ محدودیت سخت افزاری برای آن وجود ندارد. بنیانگذار وان پلاس اکنون تایید کرده که این دقیقا همان کاری است که این شرکت آن را انجام داده است.

وان پلاس به طور رسمی سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو مبتنی بر رابط کاربری Oxygen OS 5.0 را برای وان پلاس 5 منتشر کرد. تغییرات این به‌روزرسانی چیز خاصی را ذکر نمی‌کند؛ اما با این به روزرسانی، اکنون می‌توانید از ویژگی باز شدن قفل با شناسایی چهره در وان پلاس 5 نیز استفاده کنید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر