;
coinex

با بهترین کامپیوترهای شخصی 2017 آشنا شوید: هرآنچه که شما از یک رایانه انتظار دارید!

با بهترین کامپیوترهای شخصی 2017 آشنا شوید: هرآنچه که شما از یک رایانه انتظار دارید!

رایانه در دنیای امروز به بخش مهمی از زندگی هر شخص تبدیل شده است و بسیاری از فعالیت‌ها به‌وسیله آن انجام می‌گردد. در این مطلب به معرفی بهترین کامپیوترهای شخصی 2017 پرداخته‌ایم.

بهترین کامپیوترهای شخصی 2017

اگر که تا به حال دنبال یک رایانه شخصی بوده‌اید ولی نتوانسته‌اید به دلیل تنوع زیاد و گران بودن این محصولات دستگاه مورد نظر خود را پیدا کنید، بهتر است که این مطلب را بخوانید زیرا این مطلب به شما کمک می‌کند که محصول مورد نظر خود را بر اساس معیارهایتان انتخاب نمایید. در انتخاب یک کامپیوتر شخصی اولین نکته‌ای که باید مد نظر قرار دهیم این است، بهترین رایانه الزاما گران‌ترین محصول نیست. در واقع شما باید دستگاهی را انتخاب کنید که بتواند توازن خوبی را بین قیمت و کارایی در اختیار شما بگذارد. رایانه‌هایی که در این لیست نام برده شده‌اند نیز بر مبنای معیار داشتن بالاترین ارزش در قبال بهای پرداختی انتخاب شده‌اند.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که بهترین کامپیوتر شخصی بر اساس نیازهای شما تعریف می‌شود. شما باید بدانید که آیا به یک پی سی با یک کارت گرافیک قدرتمند نیاز دارید تا بتوانید بازی‌های رایانه‌ای را به کمک آن بر روی یک نمایشگر 4 کی با حداکثر کیفیت ممکن اجرا کنید یا این که می‌خواهید از رایانه خود برای انجام طراحی‌های مختلف استفاده کنید. در مجموع می‌توان گفت که هر نیازی که داشته باشید می‌توانید با خواندن این معرفی کامپیوتر دسکتاپ مورد نظر خود را برای رفع نیازهایتان پیدا کنید. در این نوشتار بهترین رایانه‌های دسکتاپ بر مبنای تعاریف مختلفی معرفی شده‌اند. این محصولات در بررسی‌ها و بنچمارک‌های مختلفی تست شده‌اند تا کارایی خود را ثابت کنند. با تکراتو همراه باشید.

بهترین کامپیوتر شخصی : دل ایکس پی اس تاور اسپیشال ادیشن (Dell XPS Tower Special Edition)

یک کامپیوتر رومیزی با کارایی خوب گیمینگ!

بهترین رایانه: دل ایکس پی اس تاور اسپیشال ادیشن

ایکس پی اس تاور ادیشن شرکت دل یک انتخاب متمایز بوده و یکی از بهترین کامپیوترهای شخصی 2017 به حساب می‌آید. این دستگاه ظاهری شبیه به کامپیوترهای قدیمی دارد اما از سخت افزارهای بسیار خوبی بهره می‌برد. با خرید این کامپیوتر به جدیدترین کارت گرافیک عرضه شده در بازار، یک پردازشگر فوق سریع نسل هفتمی اینتل و حافظه ذخیره سازی بسیار وسیع دسترسی پیدا می‌کنید. مدل اسپیشال ادیشن رایانه دل ایکس پی اس تاور در حال حاضر تنها در ایالات متحده عرضه می‌شود اما شما می‌توانید با خریدن مدل عادی این محصول آن را به سطح کارایی مدل اسپیشال ادیشن ارتقاء دهید.

دل ایکس پی اس تاور اسپیشال ادیشن (Dell XPS Tower Special Edition)
پردازشگر: اینتل کور i5 – اینتل کور i7 کارت گرافیک: ای ام دی رادیون آر ایکس 580 – انویدیا جی فورس جی تی ایکس 1080
رم: 8 گیگابایت – 16 گیگابایت حافظه داخلی: 256 گیگابایت SSD با 1 ترابایت HDD – 512 گیگابایت SSD با 2 ترابایت HDD قیمت: 1546.94 دلار در آمازون
نقاط قوت: اندازه کوچک و جمع و جور، دارای پشتیبانی همه جانبه آنلاین برای کاربر
نقاط ضعف: ضعیف بودن مموری پایه برای اجرای قابلیت VR، کارایی ضعیف گرافیکی در مقایسه با محصولات مشابه

بهترین رایانه شخصی AIO : مایکروسافت سرفیس استودیو

یک کامپیوتر زیبا در قالبی فلزی!

بهترین رایانه شخصی AIO: مایکروسافت سرفیس استودیو

سرفیس استودیو مایکروسافت یکی از بهترین رایانه‌هایی است که هر شخصی می‌تواند آن را خریداری کند. این محصول با ساختار طراحی آل این وان (All – in – one) ساخته شده است و همه قطعاتش را در نمایشگرش نگه می‌دارد. سرفیس استودیو مایکروسافت به یکی از باریک‌ترین نمایشگرهای 28 پیکسلی پیکسل دیسپلی مجهز شده است و می‌تواند به کمک این نمایشگر با تعداد زیادی از نمایشگرهای 4 کی موجود در بازار رقابت کند. رایانه AIO مایکروسافت قلم سرفیس پن (Surface Pen) سازنده مشهور آمریکایی را نیز پشتیبانی می‌کند و به عنوان یکی از بهترین کامپیوترهای شخصی 2017 شناخته می‌شود.

مایکروسافت سرفیس استودیو (Microsoft Surface Studio)
پردازشگر: اینتل کور i5 – اینتل کور i7 کارت گرافیک: اونیدیا جی فورس جی تی ایکس 965 ام – انویدیا جی فورس جی تی ایکس 980 ام
رم: 8 گیگابایت – 32 گیگابایت حافظه داخلی: 64 گیگابایت SSD با 1 ترابایت HDD – 128 گیگابایت SSD با 2 ترابایت HDD قیمت:
نقاط قوت: بهترین بورد دیجیتالی موجود در بازار برای طراحی، کیفیت ساخت بسیار خوب
نقاط ضعف: قرار داشتن همه پورت‌های اتصالی در پشت دستگاه، قیمت گران

بهترین مینی رایانه شخصی : زوتاک مگنوس ای ان 1060

یک میکرو ماشین زیبا با توانایی پشتیبانی فناوری VR!

یک میکرو ماشین زیبا با توانایی پشتیبانی فناوری VR!

زوتاک مگنوس ای ان 1060 از نظر اندازه تقریبا با مک مینی اپل برابری می‌کند اما به سخت افزارهای گیمینگ بسیار قدرتمندی مجهز شده است و به عنوان یکی از بهترین کامپیوترهای شخصی 2017 می‌تواند امکان تجربه کردن فناوری VR را نیز برای شما فراهم سازد. البته باید به این نکته توجه کنید که مگنوس ای ان 1060 بدون رم، حافظه داخلی و سیستم عامل عرضه می‌شود. به همین دلیل کاربران علاقمند به این محصول باید این فاکتورها را با پرداخت بهایی جداگانه خریداری کنند.

زوتاک مگنوس ای ان 1060 (Zotac Magnus EN1060)
پردازشگر: اینتل کور i5 سری 6400 تی کارت گرافیک: انویدیا جی تی ایکس 1060 (6 گیگابایت وی رم GDDR5)
رم: حافظه داخلی: قیمت: –
نقاط قوت: صدای بسیار کم، قدرت بالا، اندازه کوچک
نقاط ضعف: نیازمند بودن به نصب، قابلیت بروزرسانی محدود

بهترین رایانه شخصی گیمینگ: الین ور آئرورا آر 6

یک کامپیتور مخصوص بازی با قیمت اقتصادی!

بهترین رایانه شخصی گیمینگ: الین ور آئورورا آر 6

الین ور آئرورا آر 6 یک رایانه شخصی با قابلیت‌های منحصر بفرد گیمینگ است و می‌تواند کارایی بسیار خوب خود را در یک اندازه کوچک در اختیار شما بگذارد. قیمت اقتصادی و ماهیت بهینه سازی آسان رم، کارت گرافیک و حافظه داخلی از جمله ویژگی‌های خوب این رایانه زیبا که یکی از بهترین کامپیوترهای شخصی 2017 به شمار می‌آید، محسوب می‌شوند.

الین ور آئرورا آر 6 (Alienware Aurora R6)
پردازشگر: اینتل کور i5 – اینتل کور i7 کارت گرافیک: ای ام دی رادیون آر ایکس 560 – انویدیا جی فورس جی تی ایکس 1080 تی آی
رم: 8 گیگابایت – 64 گیگابایت حافظه داخلی: 1 ترابایت – 2 ترابایت HDD، 256 گیگابایت – 1 ترابایت M.2 PCIe SSD، 2 ترابایت HDD قیمت: 1,666.28 دلار در آمازون
نقاط قوت: بروزرسانی آسان، طراحی خاص کیس
نقاط ضعف: سیستم خنک سازی نسبتا ناکارآمد

بهترین کامپیوتر برای اتاق نشیمن : ام اس آی تریدنت 3

یک مینی رایانه شخصی با کارایی خوب!

بهترین رایانه برای اتاق نشیمن: ام اس آی تریدنت 3

یکی دیگر از بهترین کامپیوترهای شخصی 2017  مدل Trident 3 شرکت MSI است. این دستگاه که با نام قاتل کنسول‌های بازی هم شناخته می‌شود، شباهت زیادی به ایکس باکس وان ایکس و پی اس 4 پرو دارد، اما یک کامپیوتر شخصی بسیار قدرتمند محسوب می‌شود که برای گذاشته شدن در اتاق نشیمن خانه شما طراحی و ساخته شده است. تریدنت 3 به همه پورت‌های مورد نیاز یک کاربر مجهز شده است از این رو می‌تواند کارایی بسیار خوبی را در اختیار شما بگذارد. این رایانه ضخامت بسیار کمی دارد اما به یک منبع تغذیه خارجی 330 واتی مجهز شده است که کمی زیبایی آن را کاهش می‌دهد.

ام اس آی تریدنت 3 (MSI Trident 3)
پردازشگر: اینتل کور i5 سری 7400 – اینتل کور i7 سری 7700 کارت گرافیک: انویدیا جی فورس جی تی ایکس 1050  تی آی – انویدیا جی فورس جی تی ایکس 1060
رم: 8 گیگابایت – 32 گیگابایت DDR4  (2,400MHz) حافظه داخلی: 120 گیگابایت SSD با 2 ترابایت HDD – 2 ترابایت SSD با 2 ترابایت HDD قیمت: 949 دلار در آمازون
نقاط قوت: اندازه کوچک، عملکرد خوب و بی صدا
نقاط ضعف: منبع تغذیه خارجی 330 واتی

بهترین کامپیوتر مک : اپل آی مک 2017

یک پکیج قدرتمند و اقتصادی!

بهترین رایانه مک: اپل آی مک 2017

آی مک 2017 که جدیدترین رایانه شخصی اپل به‌شمار می‌آید، یکی از بهترین کامپیوترهای شخصی 2017 نیز محصوب می‌شود. این کامپیوتر در مقایسه با سایر کامپیوترهای AIO موجود در بازار با قیمت بسیار خوبی عرضه شده است؛ به این نحو قیمت مدل پایه آن در واقع در حدود یک سوم قیمت مدل پایه رایانه سرفیس استودیو مایکروسافت است. آی مک 2017 طراحی خاص رایانه آل این وان مایکروسافت را در خود ندارد اما امکان استفاده از آپشن‌هایی نظیر یک نمایشگر 4 کی P3 واید کالر و نسل هفتم پردازشگرهای اینتل را در اختیار شما می‌گذارد.

اپل آی مک 2017 (Apple iMAC 2017)
پردازشگر: اینتل کور i5 – اینتل کور i7 کارت گرافیک: اینتل آیریس پلاس گرافیک 640 – ای ام دی رادیون پرو 560
رم: 8 گیگابایت – 32 گیگابایت حافظه داخلی: 1 ترابایت HDD با 1 ترابایت SSD قیمت: 199.99 دلار در آمازون
نقاط قوت: نمایشگر زیبای 4 کیP3  کالر، ارزش بالا در قبال بهای پرداختی
نقاط ضعف: قدرت صوتی کم، گیج کننده بودن روش شارژ ماوس

بهترین رایانه شخصی اقتصادی : اچ پی پاویلیون ویو (HP Pavilion Wave)

یک رایانه زیبا و اقتصادی!

بهترین رایانه شخصی اقتصادی: اچ پی پاویلیون ویو

پاویلیون ویو اچ پی در نگاه اول به یک مک پرو اپل با روکش پارچه‌ای شبیه است. این رایانه سیستم عامل ویندوز، یک اسپیکر منحصر بفرد از برند Bang & Olufsen و پردازشگر نسل ششمی اینتل کور را بر روی خود دارد و علاوه بر این می‌تواند امکان استفاده از یک کارت گرافیک مستقل ای ام دی را نیز برای شما فراهم سازد. پاویلیون ویو اچ پی با یک روکش پارچه‌ای زیبا تزیین شده است. این محصول به عنوان یکی از بهترین کامپیوترهای شخصی 2017 ، کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و می‌تواند به راحتی نقش یک رایانه شخصی قدرتمند را برای شما ایفا کند.

اچ پی پاویلیون ویو (HP Pavilion Wave)
پردازشگر: اینتل کور i3 – اینتل کور i5 کارت گرافیک: اینتل اچ دی گرافیک 530 – ای ام دی رادیون آر 9 ام 470
رم: 8 گیگابایت حافظه داخلی: 1 ترابایت HDD قیمت:
نقاط قوت: ضریب شکل سیلندری زیبا و خاص، راهکار صوتی موثر و هوشمندانه
نقاط ضعف: نداشتن پورت صوتی آپشنال، سخت افزارهای ضعیف

بهترین ریزر رایانه شخصی: اینتل کامپیوت استیک

یک رایانه کوچک با قابلیت‌های کارآمد!

بهترین ریزر رایانه شخصی: اینتل کامپیوت استیک

دستگاهی که در این تصویر مشاهده می‌کنید یک فلش مموری با پورت یو اس بی نیست. این محصول اینتل کور کامپیوت استیک نام دارد ولی در نگاه اول شبیه به یک فلش دیده می‌شود که تنها می‌تواند یک فایل پاورپوینت را برای ارائه در یک کنفرانس در خود جای دهد. اینتل کور کامپیوت استیک در حقیقت یک رایانه شخصی به اندازه کف یک دست است که به یک پورت HDMI مجهز شده است تا بتواند به هر نمایشگری متصل شود. شما می‌توانید مدل پایه این محصول را با یک پردازشگر 1.33GHz اینتل اتم و سیستم عامل لینوکس و مدل پیشرفته آن را با یک پردازشگر اینتل کور ام 5 خریداری کنید و یکی از بهترین کامپیوترهای شخصی 2017 را در اختیار بگیرید.

اینتل کامپیوت استیک (Intel Compute Stick)
پردازشگر: اینتل اتم – اینتل کور ام 5 کارت گرافیک: اینتل اچ دی گرافیک – اینتل اچ دی گرافیک 515
رم: 1 گیگابایت – 4 گیگابایت حافظه داخلی: 8 گیگابایت eMMC – 64 گیگابایت eMMC قیمت: 40.40 دلار در آمازون
نقاط قوت: گستردگی آپشن‌های پردازشگر، حمل پذیری بسیار بالا
نقاط ضعف: عملکرد محدود فن خنک کننده، رم و حافظه داخلی کم

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر