;
coinex

آیفون اپل پرفروش ترین محصول تکنولوژی 2017 لقب گرفت

آیفون اپل پرفروش ترین محصول تکنولوژی 2017 لقب گرفت
آیفون اپل با اختلافی فاحش نسبت به رقبای خود به عنوان پرفروش ترین محصول تکنولوژی 2017 لقب گرفت. این آمار توسط یک شرکت تحقیقات بازار به نام GBH Insights منتشر گردید.

برترین محصول تکنولوژی سال 2017 گوشی آیفون شناخته شد. درواقع این محصول با فروش 233 میلیون دستگاه در کل سال 2017 در جایگاه اول قرار گرفت و جالب اینجاست که فروش آیفون از مجموع فروش محصولات فناوری که در جایگاه دوم تا پنجم این لیست قرار گرفتند نیز بیشتر است.

جایگاه دوم پرفروش ترین محصولات تکنولوژی 2017 به سامسونگ اختصاص دارد. گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 این شرکت توانستنند به مرز فروش 33 میلیون دستگاه برسند. اسپیکر هوشمند آمازون، اکو دات (Echo Dot) نیز با فروش 24 میلیون دستگاه در جایگاه سوم قرار دارد.

برترین محصول تکنولوژی سال 2017 آیفون اپل شناخته شد

جایگاه چهارمین محصول برتر تکنولوژی در سال 2017 مجددا به اپل اختصاص یافت. کوپرتینویی‌ها با فروش 20 میلیون ساعت هوشمند اپل واچ، فروش خوبی را تجربه کردند و نینتندو با کنسول هیبریدی سوئیچ خود و با فروش 15 میلیون دستگاه در جایگاه پنجم این لیست جای گرفتند.

آیفون اپل در سال 2016 نیز به عنوان بهترین محصول تکنولوژی شناخته شد و پیش بینی می‌شود که تا سال 2018 نیز بتواند از جایگاه خود دفاع کند؛ چراکه کاربران زیادی در سراسر جهان آماده‌اند تا گوشی‌های آیفون قدیمی خود را به مدل‌های جدیدتر ارتقا دهند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر