;
coinex

ال جی و سامسونگ تایید کردند که سرعت گوشی‌های قدیمی‌تر خود را کند نمی‌کنند!

ال جی و سامسونگ تایید کردند که سرعت گوشی‌های قدیمی‌تر خود را کند نمی‌کنند!
کمپانی اپل به تازگی در یک بیانیه از مشتریانش بابت کند کردن سرعت آیفون‌های قدیمی خود عذرخواهی کرد؛ اما به نظر می‌رسد که ماجرا برای کوپرتینویی‌ها به همین جا ختم نخواهد شد!

کمپانی‌های اچ تی سی و موتورولا در همین رابطه اطلاعاتی را منتشر کرده و اعلام کردند که به‌خاطر باتری‌های قدیمی سرعت گوشی‌های خود را پایین نمی‌آورند. اپل با ادعای اینکه سرعت آیفون را به دلیل کم شدن قدرت باتری‌های قدیمی کاهش داده است، به مشتریان خود حق داد که گمان کنند این شرکت برای فروش بیشتر مدل‌های جدید خود دست به چنین کاری زده است.

بعد از این دو برند بزرگ در عرصه ساخت گوشی‌های هوشمند، اکنون نوبت به دو غول تکنولوژی از کره رسیده تا این حرکت اپل را به زیر سوال ببرند. ال جی در پاسخ به این رفتار اپل گفت: “هرگز نبوده، هرگز نخواهد بود! ما به مشتریان خود توجه می‌کنیم”

در همین رابطه سامسونگ نیز می‌گوید:

کیفیت محصولات همیشه اولویت اول سامسونگ بوده است. ما طول عمر باتری‌ گوشی‌های سامسونگ را از طریق امنیت چند لایه‌ای افزایش می‌دهیم. این کار از طریق الگوریتم‌های نرم افزاری اجرا می‌شود که پروسه شارژ گوشی و سیکل‌های شارژ آن را کنترل می‌کنند. ما در طول زمان از طریق آپدیت‌های نرم افزاری، عملکرد پردازنده مرکزی را کم نمی‌کنیم

اپل به این خاطر که چنین روشی را در پیش گرفت، عذرخواهی کرده و یک برنامه جدید برای تعویض باتری آیفون‌های تحت گارانتی خود اعمال کرده است. اپل قیمت تعویض باتری آیفون را 50 دلار کاهش داد و از 79 دلار به 29 دلار رساند و از سویی اعلام کرد که با به‌روزرسانی iOS امکانی را برای کاربرانش فراهم می‌کند تا از طریق آن راحت‌تر بتوانند مشکلات باتری گوشی خود را تشخیص دهند.

در هر صورت اپل طرفداران خاص خود را دارد. امروز با انتشار آماری جدید مشخص شد که گوشی‌های آیفون این شرکت، بهترین محصول تکنولوژی 2017 بوده‌ است.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر