;
coinex

بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب (هاستینگ) برای سال 2018

بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب (هاستینگ) برای سال 2018بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب یا همان سرویس‌های هاستینگ با کمترین قیمت، خدمات هاستینگ باکیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهند. در این مقاله بهترین هاستینگ ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

فرقی نمی‌کند وب سایت شما چقدر بزرگ است. این مقاله به شما برای پیدا کردن میزبان وب مناسب کمک خواهد کرد. پس از دانستن نیازهای خود، با نگاهی به آینده وب سایت، قادر خواهید بود که گزینه مناسب با قیمت قابل قبول را انتخاب کنید. شرکت‌های میزبان وب سایت معمولا، سه گزینه مختلف برای میزبانی به شما پیشنهاد می‌دهند که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

هاست اشتراکی: به این معناست که شما سرور را با دیگر استفاده کنندگان، به صورت شراکتی استفاده می‌کنید. سایتی که بر روی سرور اشتراکی راه اندازی شود، معمولا سرعت پایین‌تری دارد. این گزینه برای وب سایت‌هایی که ترافیک کمی دارند، مناسب است.

سرور اختصاصی: در این گزینه شما به تنهایی صاحب سرور هستید. سرعت بالاتر از جمله مزایای این سرویس است.

سرور مجازی: این پلن به شما اجازه می‌دهد، منابع مورد نیازتان را با قیمت مناسبی در اختیار داشته باشید.

سرور شخصی: این نوع هاستینگ کمتر شناخته شده است. در این روش شما امکان سفارش نوع سرور خود را دارید، دسترسی کامل به سرور از جمله خدمات این نوع هاستینگ است. سرور در دیتا سنتر شرکت ارائه دهنده خدمات باقی خواهد ماند، اما امکان نصب و برنامه ریزی به نحو دلخواهتان برای شما فراهم شده است.

برخی از بهترین ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب ، خدمات خود را بر اساس نوع کسب و کار طبقه بندی می‌کنند –کسب  و کارهای کوچک، کسب و کار آنلاین، هنری، واسطه‌های فروش- و برخی نیز بر اساس ویژگی‌های سرور نظیر پشتیبانی از وردپرس، هاستینگ ایمیل، محاسبات فضای ابری، مدیریت فراهم کننده سرور، یا پلتفرم آن شامل ویندوز یا لینوکس طبقه‌بندی می‌نمایند.

بسیاری از پکیج‌ها به همراه ویژگی‌هایی که ممکن است برای شما مهم باشد، عرضه می‌شوند. به عنوان مثال، کنترل پنل، امکان ساخت فروشگاه آنلاین، امکان ساخت آسان وب سایت و پشتیبانی متنوع از طریق تلفن یا چت زنده، از جمله این امکانات هستند.

لیستی که مشاهده می‌کنید مربوط به بهترین سرویس دهندگان جهان است که به نوعی در بریتانیا قرار دارند -سرویس دهندگانی که شماره تلفن آن‎‌ها یا محل شرکت آن‌ها در بریتانیا واقع شده است- همچنین، برخی از بهترین هاستینگ های غیر بریتانیایی که دیتا سنتر آن‌ها در اتحادیه اروپا واقع شده باشد، همچنین خدماتی نظیر، امکان کنسل کردن سرویس، دوره پرداخت، باز پرداخت کامل وجه یا زمان تست رایگان داشته باشند، در این لیست آورده شده‌اند.

در صورتیکه تمایل دارید وب سایت‌تان را به طور شخصی بسازید، حتما به ساده بودن یادگیری سایت ساز این سرویس‌ها توجه کنید.

بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب

1- اینموشن هاستینگ (InMotion Hosting)

خدمات این شرکت، برای وب سایت‌های کوچک و بزرگ مناسب است؛ چراکه علاوه بر پلن‌های حرفه‌ای، پلن‌های ساده‌تر توسط این شرکت ارائه می‌گردد. شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب پلن مناسب برای استفاده از خدمات این سرویس دهنده خدمات هاستینگ در اختیار دارید.

پلن پایه‌ای این شرکت ارائه دهنده خدمات سرور، به شما امکان راه اندازی دو وب سایت به طور همزمان بر روی یک سرور را می‌دهد –بیشتر هاستینگ‌ها تنها اجازه راه اندازی یک وب سایت را بر روی سرور می‌دهند- قیمت‌ها از 4.19 دلار در ماه، به علاوه یک دامین رایگان آغاز می‌شود.

بهترین ارائه دهنده های میزبانی وب

علاوه بر این، اینموشن ویژگی‌های نظیر ضد بد افزار، ضد اسپم، سیستم بکاپ گیری و سایت ساز ورد پرس را که برخی شرکت‌ها برای در اختیار گذاشتن آن‌ها از شما پول بیشتری طلب می‌کنند، به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

وجه تمایز دیگر این هاست، قرار دادن جزییات سرویس‌ها بر روی وب سایت است. از این طریق امکان مقایسه و انتخاب بهترین پلن هاستینگ برای شما فراهم خواهد شد.

همچنین، با انتخاب این ارائه دهنده خدمات هاستینگ، به cPanel و Softaculous دسترسی خواهید داشت.  خدمات پشتیبانی این ارائه دهنده خدمات میزبانی وب، با توجه به معیارهای ما در رده نقره‌ای قرار می‌گیرد. از نظر سرعت انتقال اطلاعات بدون شک، کارایی فوق‌العاده‌ای دارد. در کل اینموشن انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد و با توجه به تضمین بازگشت پول پس از 90 روز، جای تردید باقی نمی‌گذارد.

2- وان اند وان (1&1)

وان اند وان، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات هاستینگ است که حتی رقیب گو ددی محسوب می‌شود. این شرکت که در آلمان قرار دارد، به عنوان بزرگترین ارائه دهنده خدمات میزبانی وب، سرویس‌های متنوعی را ارائه می‌دهد که قیمت آن‌ها از 99 سنت در ماه آغاز می‌شود؛ هرچند پس از یکسال میزبانی، حداقل قیمت به 5 یورو در ماه می‌رسد.

بزرگترین ارائه دهنده خدمات میزبانی وب

یکی از بزرگترین مزایایی رقابتی وان اند وان، ارائه برخی خدمات رایگان است. دامین رایگان، فضای میزبانی نامحدود، گواهی SSL برای تمام پلن‌ها- علاوه بر این، وان اند وان، نرم افزارهای طراحی رایگان وب سایت، پشتیبانی 24 ساعته، آرشیو گرافیکی، ضمانت بازگشت وجه سی روزه و پهنای باند فوق العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

3- گو ددی (GoDaddy)

این شرکت که در آمریکا قرار گرفته، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب در دنیا به شمار می‌رود. علاوه بر این، گو ددی، احتمالا شناخته شده‌ترین شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی وب نیز هست. این شرکت، بزرگترین ثبت کننده دامین در دنیا با ثبت بیش از 10 میلیون دامین در رزومه خود، به نوعی ارزان‌ترین خدمات هاستینگ را ارائه می‌دهد.

ارزان‌ترین خدمات هاستینگشروع قیمت‌ها از ماهی، 4 یورو –بدون محاسبه مالیات و ارزش افزوده، در صورتی که به صورت سالیانه خرید نمایید- به همراه خدمات رایگان بکاپ گیری، ضمانت آپ تایم 99.9 درصد، فضای نامحدود ذخیره، ترافیک نامحدود و دامین رایگان، خرید هاست از این شرکت را مقرون به صرفه می‌کند. ویژگی منحصر به فرد گو ددی، امکان بهبود ویژگی‌های سرور، در صورت نیاز مشتری است.

4- نیم چیپ (Namecheap)

اگر قصد صرفه‌جویی اقتصادی داشته باشید، Namecheap به شما پیشنهاد می‌گردد. شهرت این شرکت، خدمات هاستینگ با قیمت‌ پایین است. در سال اول میزبانی تخفیف‌های فوق العاده‌ای نصیب شما می‌گردد. هرچند تنها 20 گیگابایت فضای محدود به همراه امکان ساخت 50 ایمیل در اختیار شما قرار می‌گیرد، اما با پرداخت سالیانه 8 یورو، این پیشنهادی قابل تامل است.

نیم چیپ با ضمانت آپ تایم 99.9 درصدی به همراه ارسال ایمیل خوش آمدگویی که توضیحات نحوه استفاده از خدمات را در خود گنجانده است، به شما در استفاده مناسب از خدمات این شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی وب کمک می‌کند. همچنین پایگاه مقالات فنی این شرکت، تقریبا برای هر مشکلی راهکاری به شما پیشنهاد می‌دهد.

بهترین ارائه دهنده های میزبانی وب

اما صرفه‌جویی اقتصادی بدون دردسر هم نیست. سرعت بالا آمدن وب سایت شما با استفاده از خدمات نیم چیپ در زمانی که ترافیک بالایی داشته باشید، به طور محسوسی کاهش پیدا می‌کند.

5- یو کی 2 (UK2)

شرکت UK2 در لندن واقع شده و خدمات هاستینگ را با قیمت یک یورو در ماه، آغاز می‌کند، هر چند برای تمدید سالیانه این مبلغ به 6 یورو در ماه افزایش میابد. علاوه بر فضای نامحدود ذخیره اطلاعات، ساخت نامحدود ایمیل، ترافیک نامحدود، گواهی اس اس ال رایگان، دامین رایگان، با انتخاب این سرویس دهنده خدمات میزبانی وب، یک آی پی اختصاصی نیز دریافت خواهید کرد.

شرکت ارائه دهنده میزبانی وب

خدمات راه‌اندازی رایگان، ضمانت بازگشت پول 30 روزه، پشتیبانی 24 ساعته تلفنی، از دیگر مزایای یو کی 2 است.

6- هاست گیتور (HostGator)

این شرکت نیز جزو ارزان‌ترین ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب محسوب می‌شود. هرچند قیمت ارزان خدمات هاست گیتور زمانی که قرار دادهای بلند مدت با این ارائه دهنده خدمات هاستینگ منعقد کنید، به چشم می‌آید. به عنوان مثال ارزان‌ترین پلن هاستینگ این شرکت، زمانی که قرارداد 36 ماهه منعقد کنید، 3 یورو در ماه است، هرچند برای قرارداد سالیانه این مبلغ به 4.5 یورو در ماه افزایش پیدا می‌کند.

بهترین ارائه دهنده های میزبان وب

خبر خوب، نبود محدودیت‌های آزار دهنده در خدمات میزبانی وب این شرکت است. ترافیک نامحدود، فضای میزبانی نامحدود، ساخت تعداد ایمیل نامحدود و چند ویژگی دیگر از مزایای رقابتی این شرکت به شمار می‌آید.

علاوه بر ضمانت آپ تایم 99.9 درصدی، خدمات پشتیبانی عالی، زمان بالا آمدن کوتاه وب سایت، از جمله مزایایی دیگر این خدمات دهنده هاستینگ هستند.

مزایایی استفاده از یک هاستینگ خوب

امروزه تبادلات مالی آنلاین بیش از گذشته، اهمیت پیدا کرده است. متاسفانه در کسب و کارهای کوچک، به وب سایت اهمیت چندانی داده نمی‌شود. مطالعات اخیر ثابت کرده، به ازای هر سه مشتری خرید آنلاین، یک نفر به علت خدمات نامناسب وب سایت، از خرید توسط وب صرف نظر می‌کند.

تحقیقات از سرویس دهنده خدمات هاستینگ وان اند وان نشان داد، نارضایتی مشتریان کسب و کارهای کوچک نسبت به خدمات وب سایت آن‌ها بالاست. خدمات نامناسب وب سایت، به طور کاملا مستقیمی بر روی کسب و کار شما تاثیر می‌گذارد. 49 درصد مشتریان، نداشتن وب سایت را به داشتن یک وب سایت نامناسب در کسب و کار شما ترجیح می‌دهند.

37 درصد مشتریان در اثر نارضایتی از خدمات وب سایت، کسب و کار شما را رها می‌کنند که این مساله در دنیای رقابتی امروز فوق العاده دارای اهمیت است. به علاوه، تحقیقات انجام شده نشان داده است در کسب و کارهای کوچک، 9 درصد کاهش فروش در اثر خدمات نامناسب اینترنتی رخ می‌دهد.

اولیور مائوس، مدیر عامل وان اند وان، اظهار داشت:

بر اساس تحقیقات انجام شده، یک وب سایت با ظاهر نامناسب یا کارکرد بد، می‌تواند به کسب و کار شما ضربه بزند. مشتریان از وب سایت کمپانی انتظار دارند که وجهه مناسبی از آن به نمایش بگذارد. مشاغلی که در وب سایت خود به طور مناسبی سرمایه گذاری می‌کنند، علاوه بر پاسخ به انتظارات مشتریان از سرمایه گذاری خود سود خواهند برد.

انتخاب سرور مناسب برای میزبانی وب سایت

انتخاب سرور هاستینگ مناسب کسب و کار شما، به موارد بسیاری بستگی دارد. معمولا برای کسب و کارهای کوچک، سرور اشتراکی مناسب است، چرا که هزینه کمی دارد. البته با انتخاب این گزینه، شما سرور را با افراد دیگری شریک می‌شوید.

سرور اختصاصی همانطور که از نامش پیداست، مخصوص کسب و کار شماست. اگر از زاویه درستی به سرور اشتراکی نگاه کنید، هزینه زیادی بر شما تحمیل نمی‌کند. چراکه با انتخاب سرور اختصاصی دیگر نگرانی در مورد مشکلات به وجود آمده در سرور اشتراکی که ممکن است به کسب و کار شما صدمه بزند، نخواهید داشت.

در هنگام انتخاب سرور اختصاصی باید سطح خدمات سرویس را با دقت بررسی کنید. با نگاه به قسمت هزینه‌های اضافی، متوجه خدمات غیر رایگان احتمالی که در آینده به شما تحمیل خواهد شد، می‌شوید. علاوه بر این، در انتخاب حجم و خدمات سرور اختصاصی دقت کافی را داشته باشید، چرا که اگر حجم کاری شما بالا باشد، پس از چند ماه مجبور به اجاره سرور اختصاصی دیگری خواهید شد.

سرور مجازی، علاوه بر امکان هاستینگ وب سایت شما، در فضای کاری و محاسباتی شما نیز موجب صرفه جویی می‌شود. سرور مجازی به عنوان جایگزینی برای شیوه‌های سنتی هاستینگ، با انعطاف پذیری که دارد، امکان توسعه در آینده را به شما می‌دهد. بنابراین با انتخاب سرور مجازی، در صورت لزوم امکان افزایش خدمات بدون وارد آمدن خلل در پروسه کاری آنلاین شما وجود خواهد داشت.

ابی هاردون، بنیان گذار نسل دوم خدمات هاستینگ مالک دیلی دات کو دات یو کی گفت:

هاستینگ یکی از مهمترین مقولات کسب و کار آنلاین به شمار می‌آید. اگر به دنبال پیدا کردن سرویس مناسب برای کسب و کار خود هستید، بدون اینکه فشار مالی مضاعفی را تحمل کنید، در صورتیکه کسب و کار کوچکی را اداره می‌کنید و با مختصات سرور آشنایی دارید. احتمالا بهتر است سرور مجازی خصوصی را در نظر بگیرید. چراکه به عنوان مثال این سیستم علاوه بر منعطف بودن همانند سرور اختصاصی، هزینه کمتری دارد.

نکات مهم در انتخاب سرور

جدا از انتخاب سرور میزبانی مناسب برای کسب و کارتان، به نکات دیگری شامل انتخاب دامین مناسب نیز باید توجه داشته باشید.

انتخاب دامین مناسب برای هاست

با سرچ ساده‌ای در مورد ثبت دامین در گوگل به وب سایت‌های مختلفی که این عملیات را برای شما به انجام می‌رسانند، دسترسی پیدا خواهید کرد. حتما در نظر بگیرید که هزینه تمدید دامین، در سال دوم چگونه مورد محاسبه قرار می‌گیرد. چراکه عدم توجه به این نکته، ممکن است هزینه بسیار گزافی را به شما تحمیل کند.

اگر نام مورد نظر شما توسط رقبای دیگری که دارید، ممکن است مورد استفاده قرار گیرد؛ پسوندهای دیگر را نیز به ثبت برسانید و آن‌ها را به وب سایت‌تان ارجاع دهید.

آیا انتخاب هاست و شرکت طراح وب سایت باید جدا از هم صورت گیرد؟

پس از اینکه طراحی وب سایت شما کامل شد، باید به دنبال فضایی برای قرار دادن اطلاعات در آن باشید. بسیاری از شرکت‌هایی که خدمات طراحی وب سایت را انجام می‌دهند، به عنوان بخشی از خدمات خود، میزبانی وب سایت شما را نیز عهده دار می‌شوند. هرچند استفاده از این ویژگی موجب می‌شود، کسب و کار آنلاین شما به یک شرکت خاص گره زده شود.

انتخاب میزبان وب به صورت جداگانه به شما امکان می‌دهد که به صورت مستقیم به پنل میزبانی وب سایتتان دسترسی داشته باشید. این مساله در برخی موارد کمک بسیاری به شما خواهد نمود. به عنوان مثال در اثر یک کمپین تبلیغاتی، ورودی وب سایت شما افزایش قابل توجه‌ای پیدا کرده است. از طریق دسترسی مستقیم به اطلاعات سرور می‌توانید مطمئن شوید، وب سایت شما در اثر ترافیک بالا دچار اختلال نشود.

مطالعه بندهای قرار داد

بسیاری از ارائه دهندگان خدمات هاستینگ، تمام امکانات مورد نظر مانند، راه‌اندازی، سخت افزار، پشتیبانی و پهنای باند را در قالب یک پکیج به شما عرضه می‌کنند. هرچند این مساله موجب ساده کردن انتخاب شما می‌شود، اما اطلاع دقیقی از نحوه هزینه‌کرد پول شما نمی‌دهد. بنابراین ممکن است، پول خود را صرف استفاده از خدماتی که به آن نیازی نداشته باشید، بکنید.

بهترین راه جلوگیری از این اتفاق، درخواست جزییات هزینه‌ای سرویس مورد نظرتان است. به صورتیکه هزینه خدمات مختلف، نظیر پشتیبانی، ترافیک، تجهیزات اضافی سخت افزاری و… در آن مشخص شده باشد. در واقع این روش، راه حل مناسبی برای، اطمینان از دریافت سرویس‌های مورد نظر، عدم پرداخت پول اضافی برای سرویس‌های است که به آن‌ها نیازی ندارید.

معمولا نگاه دقیق به اعتبار و کارایی شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ نیز ضروری به شمار می‌آید. مشتریان با دید بسیار دقیقی وب سایت فروشگاهی شما را مد نظر قرار می‌دهند و تنها در صورتی دست به خرید آنلاین می‌زنند، که علاوه بر کارایی مناسب به راحتی در دسترس باشد.

سرورهای مناسب میزبانی کسب و کارهای کوچک

وان اند وان

این ارائه دهنده خدمات هاستینگ، به شما امکان می‌دهد با هزینه بسیار اندک ماهیانه 3.99 یورو برای سال اول و 6.99 یورو ماهیانه برای سال دوم، به فضای نامحدود میزبانی دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، امکان ساخت سایت به تعداد نامحدود نیز برای شما فراهم است.

پیشنهادات وان اند وان، وسوسه کننده‌تر نیز می‎‌شود. در جایی که تمام صفحات وب سایت شما، دارای گواهینامه اس اس ال خواهند شد. امکان ایجاد 500 دیتابیس مای اس کیو ال به همراه پشتیبانی 24 ساعته و ویژگی ساخت وب سایت تنها با چند کلیک، وان اند وان را در جایگاه فوق العاده‌ای از نظر رقابتی قرار می‌دهد.

ارزان‌ترین خدمات هاستینگ

123 آر ای جی (123-reg)

با پرداخت ماهیانه 2.49 یورو امکان استفاده از فضای 10 گیگابایتی ذخیره اطلاعات، به همراه یک دامین رایگان را خواهید داشت. این پنل مناسب برای راه اندازی وب سایتهای شخصی یا انجمن‌ها به شمار می‌آید. نقطه قوت این شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ، پشتیبانی از یک مای اس کیو ال با حجم 500 مگابایت است.

بهترین هاست مناسب ورود پرس

فست هاستس (Fasthosts)

این ارائه دهنده خدمات هاستینگ، با پرداخت ماهیانه 2.5 دلار، 10 گیگابایت فضا به همراه پشتیبانی از دو دیتابیس با حجمی معادل یک گیگابایت را به شما می‌دهد. هرچند خبری از گواهینامه اس اس ال و اسکریپت‌های پیشرفته نیست. بنابراین اگر بخواهید وب سایت پیچیده‌ای، راه اندازی نمایید، باید رقم پرداختی‌تان را به میزان 7 یورو در ماه افزایش دهید؛ البته در این صورت فضای ذخیره اطلاعات به 20 گیگابایت خواهد رسید.

بهترین هاست ویندوز

هاست ویندوز برای وب سایت‌هایی که از ای اس پی دات نت و ام اس اس کیو ال بهره می‌برند، الزامی است. چراکه این خدمات تنها در سرورهای ویندوز قابل استفاده هستند.

ای یو کی هاست (EUKHost)

با پرداخت 4.99 یورو در ماه، به فضای ذخیره اطلاعات 50 گیگابایتی به همراه امکان اتصال سه دامنه دسترسی خواهید داشت. پشتیبانی 24 ساعته و ترافیک نامحدود ماهیانه از مزایای دیگر این سرویس هستند.

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر