;
coinex

بهترین هدست‌ های گیمینگ سال 2017 برای کامپیوترهای خانگی : هیجان بازی در کنار بهترین کیفیت صدا!

بهترین هدست‌ های گیمینگ سال 2017

برای گیمرهای حرفه‌ای، کیفیت صدا یک بازی به اندازه قدرت سخت افزاری رایانه اجرا کننده آن بازی مهم است. در این مطلب به معرفی بهترین هدست‌ های گیمینگ سال 2017 خواهیم پرداخت.

در سال 2017 انواع مختلفی از هدست های گیمینگ وارد بازار شدند. این امر باعث شد که کاربران با مشکلات زیادی در رابطه با انتخاب یک محصول خوب مواجه شوند.  محصولاتی که در این نوشتار معرفی شده‌اند، همگی تست‌های سختی را پشت سر گذاشته‌اند. نکته‌ای که در رابطه با این هدست‌ها باید مد نظر قرار دهید این است که این محصولات به دلیل این که برای کاربردهای گیمینگ ساخته شده‌اند، می‌توانند انواع مختلفی از ویژگی‌های کاربردی را در اختیار شما بگذارند.

در میان این ویژگی‌ها، بر هیچ کس پوشیده نیست که کیفیت خوب صدای خروجی یک هدست مهمترین مشخصه آن محسوب می‌شود؛ به بیان ساده یک هدست حتی در صورتی که همه ویژگی‌های پیشرفته را در خود داشته باشد اما نتواند صدای خوبی را ارائه کند، به هیچ وجه محصول خوبی محسوب نمی‌شود از این‌رو ارزش خرید ندارد. به همین دلیل در این لیست سعی کرده‌ایم که 15 دستگاه از بهترین هدست های مخصوص بازی را که برای پشتیبانی رایانه‌های شخصی در سال 2017 معرفی شده‌اند، به شما معرفی کنیم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین هدست‌ های گیمینگ سال 2017 برای کامپیوترهای شخصی

ایسوس روگ سنتوریون 7.1

یک هدست تمام عیار مجهز به 10 درایو و کانال‌های 7.1!

 ایسوس روگ سنتوریون 7.1

روگ سنتوریون 7.1 ایسوس یک هدست بسیار زیبا محسوب می‌شود. این محصول قیمت بسیار گرانی دارد اما می‌تواند کیفیت صدای بسیار خوبی را در قالب یک طراحی زیبا ارائه کند. روگ سنتوریون 7.1 به چند ابزار کنترل کننده تنظیم صدا نیز مجهز شده است تا بتواند امکان تغییر دادن صدا را برای کاربرش به راحتی فراهم سازد. این محصول همچنین می‌تواند صدای واضح خود را از طریق دو اسپیکر جانبی هم پخش کند و یکی از بهترین هدست های مخصوص بازی سال 2017 به حساب می‌آید.

ایسوس روگ سنتوریون 7.1 (Asus ROG Centurion 7.1)
رابط کاربری: سیمی با پورت یو اس بی قیمت در آمازون: 269.99 دلار
مشخصات: دارای 10 درایو 7.1 صدای فراگیر، تقویت کننده یو اس بی دوگانه، قابلیت پشتیبانی نرم افزار سونیک، پورت HDMI، میکروفون یک جهته، تقویت کننده مجهز به پروفایل صوتی و ابزارهای کنترل کننده کانال‌های صدا
ویژگی‌های مثبت: صدای 3 بعدی بسیار خوب، پورت اسپیکر
ویژگی‌های منفی: وزن سنگین، ابعاد بزرگ، پشتیبانی کردن تقویت کننده مخصوص

ریزر من‌ او‌ وار

یک هدست زیبا مجهز به کانال‌های صوتی 7.1!

 ریزر من او وار

ریزر من او وار یک هدست گیمینگ خوب با کاربرد آسان است. این محصول به یک گیرنده یو اس بی وایرلس مجهز شده است تا کاربر بتواند به سادگی از آن استفاده کند. من او وار کمی نسبت به سایر هدست های موجود در بازار بزرگ‌تر است اما سازنده مشهور آمریکایی در ساخت آن از خروجی‌های دارای کاورهای چرمی استفاده کرده است تا شما بتوانید برای یک مدت زمان طولانی بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. من او وار به یک سیستم نورپردازی Chroma RGB قابل تنظیم نیز مجهز شده است و در جمع بهترین هدست‌ های گیمینگ سال 2017 قرار می‌گیرد.

ریزر من او وار (Razer ManO’War)
رابط کاربری: بی سیم قیمت در آمازون: 134.85 دلار
مشخصات: دارای صدای فراگیر 7.1 نرم افزاری، ابزارهای کنترلی نصب شده بر روی خروجی‌های صدا، نورپردازی چندرنگی Chroma RGB و رنج پوشش 12 متری قابل ارتقاء به 14 متر با استفاده از رابط
ویژگی‌های مثبت: صدای فراگیر عالی، نصب آسان، نورپردازی چندرنگی
ویژگی‌های منفی: اندازه نسبتا بزرگ، نداشتن نوع سیمی

هایپر ایکس کلود آلفا

دارای صدای استریو مخصوص بازی‌های رایانه‌ای!

هایپر ایکس کلود آلفا

برخی معتقدند که یک هدست گیمینگ خوب قیمت گرانی دارد؛ اما این باور در مورد هدست هایپر ایکس کلود آلفا صدق نمی‌کند. این محصول با یک طراحی زیبا ساخته شده است و می‌تواند صدای باکیفیتی را پخش کند. آنچه که آلفا را به یکی از بهترین هدست های گیمینگ سال 2017 تبدیل کرده درایوهای دو محفظه‌ای آن است که می‌توانند کیفیت صدای بسیار خوبی را در مقایسه با سایر محصولات دارای قیمت مشابه ارائه کنند. افکت صوتی باس عالی یکی دیگر از ویژگی‌های برتر هدست آلفا شرکت هایپر ایکس کلود است.

هایپر ایکس کلود آلفا (HyperX Cloud Alpha)
رابط کاربری: سیمی (جک هدفون 3.5 میلی‌متری) قیمت در آمازون: 99.99 دلار
مشخصات: دارای درایوهای صوتی دو محفظه‌ای و کابل و میکروفون تفکیک پذیر
ویژگی‌های مثبت: ظاهر زیبا، کاربرد راحت، افکت باس متوسط و زیاد تنظیم شده
ویژگی‌های منفی:

ترتل بیچ ایکس او تری

یک هدفون اقتصادی با صدای فراگیر مجازی!

 

ترتل بیچ ایکس او تری

ترتل بیچ ایکس او تری یکی دیگر از بهترین هدست های گیمینگ سال 2017 محسوب می‌شود که برای رایانه‌های شخصی ساخته شده است. این محصول در واقع برای پشتیبانی ایکس باکس وان ساخته شد اما به دلیل داشتن یک جک هدفون می‌تواند ورودی میکروفون، خروجی هدست یک کامپیوتر را نیز پشتیبانی کند. ایکس او تری قیمت بسیار مناسبی داشته و می‌تواند 2 درایو 50 میلی‌متری را در اختیار شما بگذارد. توانایی پشتیبانی قابلیت ویندوز سونیک برای ارائه صدای فراگیر 3 بعدی از دیگر ویژگی‌های این هدست زیبا به شمار می‌آید.

ترتل بیچ ایکس او تری (Turtle Beach XO Three)
رابط کاربری: سیمی (جک هدفون 3.5 میلی‌متری) قیمت در آمازون: 49.99 دلار
مشخصات: دارای درایوهای 50 میلی‌متری، توانایی پشتیبانی ویندوز سونیک، پایه میکروفون تفکیک پذیر، غلتانک صدا و ابزار لغزنده بی صدا سازی میکروفون
ویژگی‌های مثبت: کاربرد راحت برای مدت زمان طولانی، صدای واضح و با کیفیت میکروفون
ویژگی‌های منفی: فقدان جزییات در صدای فراگیر، نداشتن ویژگی‌های پیشرفته

وی مودا کراس فید وایرلس

یک هدست زیبا با افکت‌های باس حرفه‌ای!

وی مودا کراس فید وایرلس

اگر صدای خوب بیشتر از لامپ‌های ال ای دی درخشان، کلیدهای مایکرو و دیگر مشخصات جانبی بدون کاربرد برای شما اهمیت دارد، هدست وی مودا کراس فید وایرلس بهترین گزینه خرید برای شما محسوب می‌شود. این محصول به درایوهایی زیبا با افکت باس بسیار عالی و کیفیت صدای بسیار خوب مجهز شده است تا بتواند هیجان یک بازی را به بهترین نحو در شما ایجاد کند. کراس فید وایرلس به عنوان یکی از بهترین هدفون های گیمینگ سال 2017 ، اندازه بسیار مناسبی داشته و کاربرد راحتی را در اختیار شما می‌گذارد.

وی مودا کراس فید وایرلس (V-MODA Crossfade Wireless)
رابط کاربری: بی سیم یا سیمی (با پورت یو اس بی) قیمت در آمازون: 164.99 دلار
مشخصات: دارای اتصال بلوتوث، میکروفون داخلی (میکروفون بوم برای گیمرها)، باتری لیتیوم یونی با قابلیت پخش موسیقی به مدت 12 ساعت به طور پیوسته، درایو دوگانه دیافراگمی 50 میلی‌متری، ساختار فلزی با پوشش چرمی و شاخص مقاومتی MID-STD-810
ویژگی‌های مثبت: صدای خوب، درایوهای راحت
ویژگی‌های منفی: طراحی تقسیمی، عدم توانایی تا شدن

استیل سریز آرکتیس 7

یک هدست زیبا با کاربرد راحت!

 

استیل سریز آرکتیس 7

استیل سریز به عنوان یکی از برترین سازندگان در صنعت ساخت هدست های گیمینگ برای کامپیوترهای خانگی شناخته می‌شود. این سازنده آرکتیس 7 را عرضه کرده است تا این شهرت را تداوم بخشد. آرکتیس 7 به یک باتری بسیار قدرتمند مجهز شده است و کاربرد بسیار ساده‌ای دارد. به همین دلیل محبوبیت زیادی بین گیمرهای آنلاین پیدا کرده است. استیل سریز آرکتیس 7 باس ضعیفی دارد اما می‌تواند صدای بازی مورد علاقه شما را با کیفیت بسیار خوبی پخش کند و یکی از بهترین هدست های گیمینگ سال 2017 به حساب می‌آید.

استیل سریز آرکتیس 7 (SteelSeries Arctis 7)
رابط کاربری: بی سیم قیمت در استیل سریز: 119.99 دلار
مشخصات: دارای درایوهای 40 میلی‌متری، صدای فراگیر 7.1 از نوع DTS Headphone:X و باتری با عملکرد 20 ساعت
ویژگی‌های مثبت: باتری قدرتمند، کاربرد راحت
ویژگی‌های منفی: باس ضعیف، نداشتن اتصال بی سیم برای کنسول‌های بازی

آسترو ای 50 وایرلس

بهترین هدفون برای کاربردهای عادی با اندازه ای مناسب!آسترو ای 50 وایرلس

آسترو ابتدا هدست مدل ای 50 خود را به عنوان یک محصول منحصر بفرد و کارآمد وارد بازار کرد و حال مدل بی سیم این محصول را ارائه کرده است تا بتواند باز هم توجه گیمرها را به خود جلب کند. این هدست زیبا می‌تواند علاوه بر کامپیوترهای دسکتاپ، کنسول‌های پلی استیشن 3 و 4، ایکس باکس 1، ایکس باکس 360 و گوشی همراه را نیز پشتیبانی کند و به عنوان یکی از بهترین هدست‌ های گیمینگ سال 2017 شناخته می‌شود.

آسترو ای 50 وایرلس (Astro A50 Wireless)
رابط کاربری: بی سیم قیمت در آمازون: 239.99 دلار
مشخصات: دارای صدای فراگیر 7.1 دیجیتال دالبی، قابلیت پشتیبانی پلی استیشن 3 و 4، ایکس باکس 1، ایکس باکس 360، رایانه شخصی و گوشی همراه، ویژگی آسترو آدیو، توانایی پشتیبانی فناوری وایرلس 5.8GHz با MixAmp، میکروفون شش میلی‌متری 1 جهته کاهش دهنده نویز و پایه تکیه گاهی دارای پورت یو اس بی برای شارژ
ویژگی‌های مثبت: صدای فراگیر 7.1 قدرتمند، کاربرد بسیار آسان
ویژگی‌های منفی: پورت شارژ دارای کاربرد سخت

استیل سریز سیبری 840

یک هدست زیبا و تمام عیار!

 استیل سریز سیبری 840

سیبری 840 به عنوان جانشین هدست گیمینگ پرطرفدار سیبری 800 وارد بازار شده است. این محصول به عنوان یکی از بهترین هدست های گیمینگ سال 2017 معرفی شده است؛ چراکه قابلیت تنظیم پذیری بسیار خوبی دارد و می‌تواند قابلیت اتصالی بلوتوث را نیز به خوبی پشتیبانی کند. شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار استیل سریز انجین 3 هرآنچه را که می‌خواهید در این هدست تنظیم کنید. سیبری 840 کیفیت صدای بسیار خوبی را نیز ارائه می‌کند.

استیل سریز سیبری 840 (SteelSeries Siberia 840)
رابط کاربری: سیمی و بی سیم قیمت در آمازون: 329.99 دلار
مشخصات: دارای گوشی‌های پشت بسته، صدای فراگیر 7.1 مجازی دالبی، میکروفون دارای اندازه قابل تنظیم مجهز به نور مشخص کننده، دو باتری لیتیوم یونی قابل جایگزین سازی، توانایی ضبط صدای SoundShare، غلتانک فشاری، پوشش‌های اسفنجی، توانایی پشتیبانی ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و 4، رایانه دسکتاپ، مک، اپل تی وی، روکو، دستگاه‌های سرگرمی خانگی و گوشی‌های همراه
ویژگی‌های مثبت: صدای فراگیر 7.1 دالبی، کاربرد راحت
ویژگی‌های منفی: قیمت گران

ترتل بیچ 350 استیلث وی آر

بهترین هدست گیمینگ برای ارائه قابلیت VR!

 ترتل بیچ 350 استیلث وی آر

ورود هدست های وی آر مانند اچ تی سی وایو (HTC Vive) و اوکولوس ریفت (Oculus Rift) به دنیای گیمرهای استفاده کننده از رایانه‌های شخصی باعث شد که هدست‌هایی مانند ترتل بیچ 350 استیلث وی آر هم به این عرصه وارد شوند. این هدست یک محصول بسیار انعطاف پذیر محسوب می‌شود و به عنوان یکی از بهترین هدفون های مخصوص بازی 2017 می‌تواند ماهیت تنظیم پذیری بسیار خوبی را به کمک هدبند محکم خود در اختیار شما بگذارد.

ترتل بیچ 350 استیلث وی آر (Turtle Beach 350 Stealth VR)
رابط کاربری: سیمی (جک هدفون 3.5 میلی‌متری) قیمت در آمازون: 49.99 دلار
مشخصات: دارای تقویت کننده مجهز به باتری با توانایی عملکرد به مدت 30 ساعت با یک بار شارژ، تقویت کننده متغیر افکت باس، رنج صوتی بسیار خوب، نظارت میکروفونی، میکروفون کاهنده نویز قابل تفکیک، طراحی ارگونومی وی آر و سیستم کابلی قابل جایگزین سازی
ویژگی‌های مثبت: طراحی ارگونومی مخصوص هدست‌های وی آر، صدای قدرتمند تقویت کننده دارای باتری، نظارت میکروفون
ویژگی‌های منفی: ظاهر غیرمقاوم در مقایسه با سایر هدفون‌های گران قیمت موجود در بازار، نداشتن صدای فراگیر

استیل سریز آرکتیس

یک هدست کارآمد با اندازه کوچک!

 استیل سریز آرکتیس

استیل سریز برخلاف بعضی از رقیبانش در ساخت هدست های خود اهمیت زیادی برای فاکتور ظرافت طراحی قائل می‌شود. هدست آرکتیس این سازنده عرضه شده است تا به واسطه کاربرد راحت و کیفیت بسیار خوب صدای خود این معیار را نشان دهد. استیل سریز آرکتیس به یک سیستم نورپردازی زیبا نیز مجهز شده است و یکی از بهترین هدست‌ های گیمینگ سال 2017 به شمار می‌آید.

استیل سریز آرکتیس (SteelSeries Arctis)
رابط کاربری: سیمی (با جک 3.5 میلی متری هدفون) و بی سیم قیمت در آمازون: 69.77 دلار
مشخصات: دارای فناوری وایرلس 2.4GHz (فقط برای آرکتیس 7)، باتری با عملکرد 15 ساعته، ابزار کنترل صوتی دیجیتالی داخلی، صدای فراگیر 7.1 مجازی، نرم افزار موتور استیل سریز و توانایی پشتیبانی رایانه شخصی، مک، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، گوشی‌های هوشمند، انواع تبلت و قابلیت وی آر
ویژگی‌های مثبت: باس بسیار خوب، کیفیت بالای صدای زیر، طراحی حرفه‌ای
ویژگی‌های منفی: هدبند معلق نه چندان زیبا

هایپر ایکس کلود استینجر

 یک هدست اقتصادی با صدای خوب!

هایپر ایکس کلود استینجر

هایپر ایکس کلود استینجر یکی از اقتصادی‌ترین و بهترین هدست‌ های گیمینگ سال 2017 موجود در بازارهای جهانی به حساب می‌آید. این محصول عرضه شده است تا صدای بازی‌های رایانه‌ای را با کیفیت بسیار بالایی پخش کند. استینجر به واسطه درایوهای 50 میلی‌متری جهت دار خود صدای استریو بسیار خوبی را پخش می‌کند. این هدست همچنین می‌تواند یک میکروفون کاهنده نویز را در اختیار شما بگذارد.

هایپر ایکس کلود استینجر (HyperX Cloud Stinger)
رابط کاربری: سیمی آنالوگ با جک 3.5 میلی متری هدفون قیمت در آمازون: 49.99 دلار
مشخصات: دارای گوشی‌های پشت بسته، میکروفون چرخان کاهنده نویز، ابزار لغزنده تنظیم کننده صدا، توانایی پشتیبانی پلت فرم چندگانه و پوشش‌های اسفنجی
ویژگی‌های مثبت: وزن سبک، طراحی ارگونومی زیبا
ویژگی‌های منفی: میکروفون ثابت، باس کم

سنهایزر جی اس پی 350

 یک محصول زیبا و اقتصادی از برندی مشهور!

سنهایزر جی اس پی 350

هدست جی اس پی 350 شرکت سنهایزر به عنوان یک محصول اقتصادی عرضه شده است اما می‌تواند مانند مدل پرچمدار پی سی 373 دی این سازنده مشهور صداهای مختلف را با کیفیت و وضوح بسیار بالایی پخش کند. جی اس پی 350 به گوشی‌های صوتی پشت بسته و یک میکروفون کاهنده نویز مجهز شده است. از این رو اگر که به کارایی این دو پارامتر اطمینان دارید ولی نمی توانید فاکتور فروش هدست های پرچمدار سنهایزر را بپردازید، خریدن این محصول را به عنوان یکی از بهترین هدست‌ های گیمینگ سال 2017 به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سنهایزر جی اس پی 350 (Sennheiser GSP 350)
رابط کاربری: سیمی با جک هدفون 3.5 میلی متری و یو اس بی (برای صدای فراگیر 7.1) قیمت در آمازون: 123.50 دلار
مشخصات: دارای گوشی‌های صوتی بسته، پوشش‌های اسفنجی، ابزار کنترل کننده میزان صدا بر روی گوشی سمت راست، صدای فراگیر دالبی 7.1، میکروفون کاهنده نویز، فناوری بی صداسازی خودکار میکروفون و هدبند دارای طراحی جداشدنی
ویژگی‌های مثبت: صدای فراگیر 7.1 دالبی، کیفیت ساخت بسیار خوب، پوشش‌های اسفنجی راحت
ویژگی‌های منفی: ارائه صدای فراگیر دالبی فقط برای کامپیوتر دسکتاپ

لاجیتک جی 933 آرتمیس اسپکترام

 یک مرکز فرمان تمام عیار برای شما!

لوجیتک جی 933 آرتمیس اسپکترام

جی 933 آرتمیس اسپکترام هدست پرچمدار شرکت لاجیتک است. این محصول را می‌توانید به واسطه کلیدهای کاربردی آن که برای اجرای فرامین مختلف در هنگام اجرای بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده‌اند، شناسایی کنید. جی 933 آرتمیس اسپکترام به درایوهایی با طراحی منحصربفرد ارگونومیک مجهز شده است تا کاربر بتواند برای مدت زمانی طولانی از این محصول به راحتی استفاده کند. یک سیستم نورپردازی چندرنگی زیبا، از دیگر ویژگی‌های برتر این هدست به شمار می‌آید و آن را در جمع بهترین هدست‌ های گیمینگ سال 2017 قرار می‌دهد.

لاجیتک جی 933 آرتمیس اسپکترام (Logitech G933 Artemis Spectrum)
رابط کاربری: بی سیم و سیمی (با جک 3.5 میلی متری هدفون) قیمت در آمازون: 127.09 دلار
مشخصات: دارای صدای فراگیر 7.1، کلیدهای بزرگ جی نصب شده بر روی گوشی‌ها و نورپردازی چندرنگی RGB قابل برنامه ریزی
ویژگی‌های مثبت: طراحی زیبا، کلیدهای بزرگ، کاربرد راحت
ویژگی‌های منفی: عملکرد نه چندان مطلوب باتری

کورسیر وید آر جی بی

 یک هدست زیبا و کارآمد!

کورسیر وید آر جی بی

کورسیر وید آر جی بی می‌تواند افکت باس بسیار قدرتمندی را پخش کند. این محصول ترکیبی واقعی از دو فاکتور طراحی زیبا و عملکرد مناسب به شمار می‌آید و می‌تواند به واسطه نرم افزار مبتکرانه خود امکان تنظیم سازی یک سیستم نورپردازی زیبا را نیز در اختیار شما بگذارد. قابلیت پشتیبانی فناوری اتصال وایرلس تا برد 40 متر از دیگر ویژگی‌های برتر این هدست اقتصادی و کارآمد به عنوان یکی از بهترین هدست‌ های گیمینگ سال 2017 است.

کورسیر وید آر جی بی (Corsair Void RGB)
رابط کاربری: بی سیم و سیمی (با پورت یو اس بی) قیمت در آمازون: 76.59 دلار
مشخصات: دارای صدای فراگیر نرم افزاری 7.1، فناوری وایرلس 2.4GHz، رنج وایرلس 40 متری، باتری با عملکرد 16 ساعته، شاخص روشن بودن میکروفون، نورپردازی RGB، نرم افزار CUE کورسیر، درایوهای نئودیمیمی 50 میلی متری، میکروفون کاهنده نویز
ویژگی‌های مثبت: رنج وایرلس طولانی، صدای فراگیر خوب
ویژگی‌های منفی: پوشش پارچه‌ای روی گوشی‌ها، عملکرد نه چندان خوب میکروفون

هایپر ایکس کلود رولور

 یک هدست اقتصادی با کاربرد راحت و صدای باس عالی!

هایپر ایکس کلود رولور

رولور یک هدست ساده با کیفیت ساخت بسیار خوب است که توانسته در جمع بهترین هدست‌ های گیمینگ سال 2017 قرار گیرد. این محصول می‌تواند به کمک درایوهای 53 میلی‌متری کارآمد خود صدای بسیار باکیفیتی را پخش نماید. علاوه بر این به واسطه یک میکروفون کاهنده نویز میزان اغتشاشات صوتی را تا حد امکان کاهش دهد.

هایپر ایکس کلود رولور (HyperX Cloud Revolver)
رابط کاربری: سیمی (با جک دوگانه 3.5 میلی متری) قیمت در مایکروسافت: 119.99 دلار
مشخصات: دارای درایوهای 53 میلی متری، پوشش‌های اسفنجی، میکروفون کاهنده نویز، ابزارهای کنترل کننده میزان صدا و میکروفون جداشدنی
ویژگی‌های مثبت: ارزش اقتصادی خوب، کیفیت ساخت مناسب، صدای باس قدرتمند
ویژگی‌های منفی: نداشتن صدای فراگیر و ابزارهای کنترلی هدست

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر