;
coinex

آشکار شدن تصویر رندر شده از HTC U12

آشکار شدن تصویر رندر شده از HTC U12

در طی یک الی دو سال گذشته شرکت های تولیدکننده تلفن هوشمند تصمیم گرفتند به کاهش ضخامت گوشی خود روی آورند و در این بین HTC نیز تصمیم دارد آن را روی HTC U12 اعمال کند.

با کاهش ضخامت اسمارتفون ها و بی‌حاشیه شدن صفحه نمایش، شرکت HTC نیز قصد داشته به لیست این سازندگان پیوسته و محصولی بدون حاشیه را ارائه دهد. پیش‌تر شرکت تایوانی، HTC U11 پلاس را با طراحی شبیه به گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ معرفی کرده و عرضه داشت.

حال به تازگی تصویر رندر شده‌ای از HTC U12 توسط SuggestPhone منتشر شد که نشان می‌دهد با اسمارتفونی کاملا بدون حاشیه روبه‌رو هستیم؛ طراحی که این روزها مورد توجه شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند بوده و اگر HTC نیز به آن عمل کند قطعا جالب توجه است.

حال به تازگی تصویر رندر شده‌ای از HTC U12 توسط SuggestPhone منتشر شد که نشان می‌دهد با اسمارتفونی کاملا بدون حاشیه روبه‌رو هستیم

متاسفانه در این تصویر برخی مرزها قابل مشاهده نیست و تنها می‌توان اسمارتفونی را با یک پنل جلو کاملا مشکی مشاهده کرد. براساس گزارش‌های قبلی، HTC می‌خواهد روی مدل‌های کمتری تمرکز داشته و برنامه‌ای برای عرضه مدل‌های مختلف گوشی هوشمند ندارد. چنین برنامه‌ای قطعا موفقیتی برای تایوانی‌ها در پی خواهد داشت.

انتظار می‌رود HTC U12 در سال 2018 معرفی و عرضه شود. دقیقا مشخص نیست HTC در چه تاریخی محصول خود را معرفی می‌کند و احتمالا باید تا یکی از نمایشگاه‌های آتی یعنی 2018 CES یا MWC 2018 منتظر ماند.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر