;
coinex

پروژه لیندا ؛ لپ تاپ ریزر با قابلیت ترکیب شدن با گوشی ریزر فون به عنوان پد لمسی و نمایشگر ثانویه!

با پروژه لیندا آشنا شوید: لپ تاپ مفهومی ریزر با قابلیت پشتیبانی ریزرفون به عنوان یک پد لمسی و نمایشگر ثانویه!

ریزر از برترین سازندگان در دنیای گیمینگ است. پروژه لیندا این برند یک لپ تاپ مفهومی است که در قالب یک پد لمسی، نمایشگر ثانویه ای را در اختیار کاربران خود می‌گذارد!

سازندگان گوشی‌های همراه همیشه در تلاش بوده‌اند که به کمک محصولات خود، کارایی رایانه‌های شخصی و لپ تاپ‌ها را در اختیار کاربرانشان بگذارند. تجهیزات مختلفی نظیر سامسونگ دکس (Samsung DeX) و اچ پی لپ داک (HP Lap Dock) از جمله فناوری‌هایی هستند که برای دستیابی به این هدف عرضه شده‌اند، اگرچه که این فناوری‌ها نتوانسته‌اند تا به امروز کارایی اطمینان بخشی را ارائه کنند.

این چالش باعث شده است که شرکت ریزر برای رفع کردن این نیاز دست به کار شود و یک طرح مفهومی خاص را به نام پروژه لیندا در نمایشگاه CES 2018 ارائه کند.

پروژه لیندا یک لپ تاپ 13.3 اینچی مجهز به باتری 53.6 وات ساعتی، حافظه داخلی 200 گیگابایتی و یک پورت یو اس بی نوع A، یو اس بی نوع C و جک 3.5 میلی متری هدفون است. آنچه که این طرح مفهومی را به یک محصول خاص تبدیل می‌کند، این است که شما می‌توانید گوشی ریزر فون سازنده مشهور آمریکایی را در یک قسمت خاص تعبیه شده در زیر صفحه کلید این لپ تاپ بگذارید و از آن به عنوان یک پد لمسی استفاده نمایید!

ریزر گفته است که کاربران می‌توانند با استفاده از این لپ تاپ و گوشی Razer Phone از قابلیت‌های عادی یک گوشی هوشمند استفاده کنند، کارهای چند قسمتی خود را انجام دهند، در هنگام مشاهده کردن یک فیلم بر روی نمایشگر لپ تاپ با استفاده از گوشی خود پیام بفرستند، در اینترنت جستجو کنند و از سایر کارایی‌های مشابه این طرح بهره ببرند.

ریزر همچنین گفته است در صورتی که نرم افزارهای مختلف قابلیت پشتیبانی نمایشگر دوگانه را داشته باشند، کاربران می‌توانند اطلاعات تکمیلی بازی‌های مختلف را نیز در هنگام اجرا کردن بازی ها بر روی لپ تاپ پروژه لیندا از طریق نمایشگر گوشی ریزر فون مشاهده کنند.

طبق اطلاعات موجود زمانی که ریزر فون در محل تعبیه شده بر روی لپ تاپ مفهومی سازنده آمریکایی گذاشته شد، محیط عملکرد نمایش داده شده بر روی پنل بزرگ‌تر، بیشتر یک محیط دسکتاپ است تا یک محیط اندروید و در آن نوار وضعیت نقش یک نوار وظیفه و کشوی نرم افزاری را ایفا می‌کند.

مین لیانگ تن (Min-Liang Tan) مدیر اجرایی شرکت ریزر در رابطه با این طرح جدید مطالب زیر را ارائه کرده است:

کاربران اکوسیستم اندروید و لپ تاپ‌ها نیاز دارند که کارایی خوبی را در یک ضریب شکل موبایل دریافت کنند و این ویژگی همان مشخصه‌ای است که ما به کمک گوشی ریزرفون و لپ تاپ‌های Razer خود عرضه کرده‌ایم. پروژه لیندا بهترین راندمان ترکیبی را از این دو محصول در اختیار شما می‌گذارد. این طرح مفهومی یک نمایشگر بزرگ‌تر و صفحه کلید فیزیکی را در دنیای اندروید به شما هدیه می‌کند و از این طریق تجربه کاربر را در دنیای گیمینگ در کنار کارایی گوشی‌های همراه و لپ تاپ‌ها بهبود می‌بخشد.

ریزر در تلاش است که از یک نمایشگر به عنوان یک پد لمسی استفاده کند تا بتواند از این طریق ماهیت تنظیم پذیری بهتری را از طریق لپ تاپ‌های سری ریزر بلید پرو (Razer Blade Pro) خود در اختیار گیمرها بگذارد و پروژه لیندا در واقع همان محصولی محسوب می‌شود که قرار است برای دستیابی به این هدف عرضه شود. ایده جدید سازنده آمریکایی ماهیت جالبی دارد، اما نکته‌ای که در مورد آن مطرح می‌شود این است که چه کسانی فاکتور خرید استفاده از این محصول را در صورت عرضه، پرداخت می‌کنند؟

Razer هنوز هیچ مطلبی را در مورد قیمت پروژه لیندا منتشر نکرده است، زیرا این پروژه هنوز یک طرح مفهومی است با این حال می‌توان گفت که زمانی که این ایده عملی شود، از آنجایی که از یک نمایشگر QHD، حافظه داخلی و صفحه کلید دارای قابلیت پشتیبانی فناوری کروما (Chroma) در ساخت آن استفاده شده است، با قیمت ارزانی ارائه نمی‌شود.


بیشتر بخوانید:  بهترین صفحه کلیدهای گیمینگ ۲۰۱۸


باید به این امر هم اشاره کرد که زمانی که این طرح عملی شود، شرکت‌های تولید کننده نرم افزار هم باید محصولات خود را با قابلیت پشتیبانی آن ارائه کنند. در این میان ریزر هم با مشکلاتی در زمینه اجرای سیستم عامل اندروید بر روی دو نمایشگر لمسی به طور همزمان مواجه شده است، اما می‌توان گفت که بروز این مشکلات احتمالا به دلیل فقدان بهینه سازی‌های لازم در مراحل اولیه اجرای این طرح است.

با همه این تفاسیر می‌توان گفت که پروژه لیندا یک طرح جالب است و تعداد زیادی از کاربران خواستار این هستند که ریزر طرح جدیدش را با موفقیت وارد بازار کند. در ادامه به ارائه جزییات بیشتری در رابطه با این طرح پرداخته‌ایم.

پروژه لیندا ریزر

  • این لپ تاپ مقاوم ضخامتی کمتر از 1.5 سانتی متر دارد و از آلومینیوم سی ان سی ساخته شده است. ریزرفون به راحتی در پایه این لپ تاپ قرار می‌گیرد و تنها با فشار دادن یک کلید فعال می‌شود تا عملکرد یکپارچه منحصر بفردی را ارائه کند. ریزرفون می‌تواند صدای بسیار واضحی را نیز پخش کند؛ اگرچه که شما می‌توانید با اتصال یک هدفون به جک 3.5 میلی‌متری هدفون، با راحتی بیشتری صدای فایل‌های خود را گوش کنید.

پروژه لیندا ریزر

  • پروژه لیندا به یک پاور بانک داخلی مجهز شده است. این پاور بانک می‌تواند با سرعت زیادی ریزرفون را بعد از قرار گرفتن در محل تعبیه شده شارژ کند. این محصول علاوه بر این می‌تواند به واسطه حافظه 200 گیگابایتی داخلی خود فضای لازم را برای ذخیره نرم افزارها، بازی‌ها، فایل‌های رسانه‌ای و پشتیبانی آفلاین ریزرفون ارائه کند.

پروژه لیندا ریزر

  • پروژه لیندا یک صفحه کلید دقیق و راحت را نیز در اختیار شما می‌گذارد. این کیبورد به یک سیستم روشنایی پشتی مجهز است و فناوری ریزر کروما (Razer Chroma) را نیز بر روی خود دارد. صفحه کلید پروژه لیندا برای تایپ کردن سریع متون و پیام‌ها ساخته شده است و می‌تواند کلیدهای نرم افزاری اندروید را با ماهیتی قابل تنظیم برای انتخاب نرم افزارها، جستجو کردن در مکان‌های مختلف و انجام کاربردهای دیگر در اختیار شما بگذارد.

پروژه لیندا ریزر

  • نمایشگر 13.3 اینچی QHD لمسی پروژه لیندا امکان استفاده از نرخ دوباره سازی 120Hz نمایشگر ریزر فون را در یک قالب نمایشگر بزرگ‌تر در اختیار شما می‌گذارد. این نمایشگر کارایی لازم را برای انجام کارهای مختلف به شما هدیه می‌کند. پروژه لیندا این امکان را نیز فراهم می‌کند که کاربر از نمایشگر لمسی 5.7 اینچی ریزرفون به عنوان یک نمایشگر ثانویه لمسی برای استفاده از رابط‌های کاربری یا نرم افزارهای اضافی استفاده کند. نمایشگر ریزرفون در این پروژه علاوه بر این توانایی ایفای نقش به عنوان یک پد لمسی را نیز دارد.

پروژه لیندا ریزر

  • به کمک پروژه لیندا می‌توانید بازی‌های اندروید را با لذت و کیفیت بیشتری اجرا کنید. شما همچنین می‌توانید با اتصال یک ماوس به این سیستم کنترل بهتری را بر روی بازی خود داشته باشید و علاوه بر این با کمک صفحه کلید ارائه شده توسط این محصول حرکات خود را سریع‌تر در هنگام اجرای بازی‌‌های مختلف انجام دهید. پروژه لیندا به کمک نمایشگر ریزرفون امکان داشتن یک دسترسی سریع‌تر به منوها، نقشه‌ها و آیتم‌های دیگر یک بازی را نیز برای شما فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر