;
coinex

وان پلاس 6 با پردازنده اسنپدراگون 845 همراه است

وان پلاس 6 با پردازنده اسنپدراگون 845 همراه است

به گزارش Cnet در جریان نمایشگاه CES 2018، بنیان گذار وان پلاس به گفته پیت لائو (Pete Lau) تایید کرد که دومین گوشی هوشمند دارای پردازنده اسنپدراگون 845، تلفن هوشمند وان پلاس 6 (One plus 6) خواهد بود.

پیت لائو در روز چهارشنبه طی نمایشگاه CES 2018 به تایید این موضوع پرداخته و قرار است گوشی هوشمند در سه ماهه دوم سال 2018 که ژوئن خواهد بود، روانه بازار شود. اگرچه مدیر کمپانی نام گوشی هوشمند را فاش نکرده اما انتظار می‌رود وان پلاس 6 باشد. Pete تایید کرد که این شرکت پردازنده اسنپدراگون 845 را در پرچمدار آینده خود به کار خواهد گرفت و مورد استفاده قرار می‌دهد.

وی مشخص نکرده که آیا نسخه وان پلاس 6 تی در کار خواهد بود یا خیر. به گزارش این رسانه آمریکایی، وان پلاس علاقه بسیاری در همکاری با اپراتورهای امریکایی برای فروش محصول خود داشته و دقیقا مشخص نیست آیا چنین همکاری صورت می‌گیرد یا خیر.

از دیگر مشخصات وان پلاس 6 باید به صفحه نمایش 2K آمولد با سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر و اسکنر چهره فیس آیدی اشاره کرد. برای مثال وان پلاس 5T موفق شد فروشی بیش از وان پلاس 5 را کسب کند و در همین حال دو گوشی هوشمند وان پلاس 3/3T بزودی با فیس آیدی همراه می‌شوند.

به نظر می‌رسد برای کسب جزئیات بیشتر باید همچنان منتظر بمانیم.

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر