;
coinex

احتمال معرفی گوشی هوشمند آیکون و ساعت هوشمند آیکونیک ال جی در سال 2019

 

احتمال معرفی گوشی هوشمند آیکون و ساعت هوشمند آیکونیک ال جی در سال 2019
شرکت ال جی (LG) در بخش کسب و کار تلفن همراه روند خوبی را طی نمی‌کند و با مشکلاتی رو به رو است. از این رو تصمیم داشته در کسب و کار تلفن همراه تغییراتی داده تا بتواند موفقیتی را کسب کرده و نخستین گام آن تغییراتی در سری پرچمدار G است.

براساس گزارش های پیشین، جانشین ال جی G6 ممکن است همچنان با نام ال جی جی 7 (LG G7) معرفی و عرضه شود. با این حال، از آنجایی که ال جی برند تجاری خود را به ثبت رسانده باید انتظار داشت سال 2019 شاهد معرفی و عرضه ساعت های هوشمند جدیدی نیز باشیم.

افشا کننده مشهور اخبار تکنولوژی، اوان بلاس (Evan Blass) جزئیات جدیدی درباره محصولات آینده کمپانی فاش کرده است. به تازگی ال جی در دفتر ثبت اختراعات و علامت تجاری ایالات متحده USPTO، سه برند ال جی Aicon، ال جی Aiconn و ال جی Icon را به ثبت رسانده است. به نظر می رسد آیکون (Icon) نام گوشی هوشمند جدید و باکیفیت این شرکت کره‌ای باشد.

 

ال جی همچنین برند  آیکونیک (Iconic) را نیز به ثبت رسانده که احتمالا ساعت هوشمند این شرکت محسوب می شود. به نظر می رسد سری Icon محصولات جدیدی از کمپانی LG را دربرمی‌گیرد.

شرکت‌ها عمدتا تمام برندهای تجاری ثبت شده را برای محصولات خود به کار نمی گیرند. با این حال از آنجایی که ال جی در نظر داشته در بخش کسب و کار تلفن همراه تغییراتی حاصل کند، ممکن است شاهد معرفی تلفن های هوشمند Icon و ساعت های هوشمند Iconic از ال جی باشیم.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر