;
coinex

زد تی ای به ساخت گوشی های هوشمند قابل انعطاف ادامه خواهد داد

زد تی ای به ساخت گوشی های هوشمند قابل انعطاف ادامه خواهد داد
ساخت گوشی های هوشمند قابل انعطاف حقیقتا ایده چندان جدیدی نیست. درواقع گوشی‌های کشویی نیز از لحاظ تکنیکی و تعاریفی که برای گوشی منعطف وجود دارد، نوعی از این دستگاه‌ها به شمار می‌روند.

زد تی ای نیز سال 2017 با ارائه گوشی هوشمند قابل انعطاف زد تی ای آکسون ام (ZTE Axon M) وارد این حوزه شد و اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا همین راه را ادامه دهد.

Jeff Yee، معاون بازاریابی ZTE در ایالات متحده در طول برگزاری نمایشگاه CES 2018 به این نکته اشاره کرد که گوشی زد تی ای آکسون M با استقبال خوبی توسط خریداران مواجه شد و زد تی ای قصد دارد تا در طول زمان، تلاش‌های خود را در این راستا گسترش دهد. او می گوید:

ما در نهایت به چیزی دست پیدا کرده‌ایم که واقعا انعطاف پذیر است. چیزهای دیگری نیز وجود دارد که ما در طول زمان می توانیم به آن اضافه کنیم.

در حال حاضر گوشی های هوشمند قابل انعطاف یک واژه جذاب در صنعت موبایل جهان است و زد تی ای تنها شرکتی نیست که به این موضوع توجه دارد. سامسونگ مدت‌هاست که بر روی دستگاه مشابهی در حال کار است. این گوشی که احتمالا سامسونگ گلکسی ایکس نام دارد، یک گوشی منعطف است؛ هرچند که احتمالا تفاوت‌هایی با زد تی ای آکسون ام دارد. درواقع گلکسی X دارای نمایشگری است که می‌تواند تا شود.

ال جی نیز از برندهایی است که به این حوزه علاقه داشته و البته در این زمینه پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای نیز داشته است. این کمپانی کره‌ای با معرفی تلویزیون اولد 65 اینچی رول شونده نشان داد که می‌تواند در این عرصه حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

هنوز زمانی برای معرفی گوشی منعطف بعدی ZTE اعلام نشده است، اما با این وجود می‌توان به آینده گوشی های هوشمند قابل انعطاف امیدوار بود. مطمئنا برندهای زیادی به این بخش وارد خواهند شد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر