;
coinex

شبیه ساز متحرک واقعیت مجازی قابل حمل؛ از کیک استارتر تا نمایشگاه CES 2018

شبیه ساز حرکت پرتابل واقعیت مجازی
شبیه ساز متحرک واقعیت مجازی پرتابل با نام یاو، احتمالا به خانه گیمرها راه پیدا خواهد کرد. یاو (Yaw) در حال حاضر، مشغول تامین بودجه در کیک استارتر است.

شبیه ساز متحرک قابل حمل VR احتمالا مورد توجه هر گیمر واقعیت مجازی که بدنبال وسیله‌ای با قیمت مناسب و قابل افزودن به دستگاه مورد استفاده‌اش برای افزایش حس فوق‌العاده بازی باشد، قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید:  بهترین بازی های واقعیت مجازی ۲۰۱۷


شرکت اینتل لایسنس که در نیویورک واقع است، دستگاهی منحصر به فرد با نام یاو (Yaw) را در نمایشگاه CES 2018 به نمایش گذاشته است. یاو یک شبیه ساز متحرک واقعیت مجازی است که با توجه به اندازه کوچک، سر و صدای کم و پویایی دامنه حرکتی، توجه بسیاری را به خود معطوف ساخته است.

ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، مربوط به این شرکت در کمپین جمع آوری بودجه در کیک استارتر است. این شبیه ساز متحرک واقعیت مجازی با طراحی فوق العاده‌ای که دارد، امید است در کیک استارتر 150 هزار دلار را تا 45 روز آینده جمع آوری کند.

شبیه ساز حرکتی واقعیت مجازی

احتمالا یاو با قیمتی بین 660 یا 890 دلار در ماه آگوست 2018 عرضه خواهد شد. با حضور در نمایشگاه سی ای اس 2018 لاس وگاس، امکان مشاهده این دستگاه از نزدیک وجود داشت. به گفته سازندگانش، یاو با نرم افزار سیم تولز و 80 اپلیکیشن شبیه ساز دیگر شامل اپلیکیشن‌های محبوب و شناخته شده، همخوانی دارد.

سازندگان یاو در حال حاضر، مشغول کار بر روی سخت افزاری هستند که از پلتفرم‌هایی که نیاز به کامپیوتر ندارند، مانند آکیولس گو (Oculus Go)، سامسونگ گیر وی آر (Samsung Gear VR) و پلی استیشن وی آر (PlayStation VR) پشتیبانی کند.

یاو دارای قابلیت حرکتی 360 درجه حول محور عمودی و 50 درجه حول محور افقی است. این ویژگی به کاربران حس فوق‌العاده‌ای در هنگام استفاده از این وسیله، در هنگام انجام بازی‌های واقعیت مجازی می‌دهد. در وب سایت کیک استارتر، مشخصات کامل این دستگاه قابل مشاهده است.

ویدیوی زیر به خوبی نحوه عملکرد این سیمولاتور متحرک واقعیت مجازی و قابلیت حمل آسان آن را نشان می‌دهد.

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر