;
coinex

بهترین لپ تاپ های مخصوص دانشجویان در سال 2018 : کدام لپ تاپ همراه بهتری برای دانشجویان است؟

بهترین لپ تاپ های مخصوص دانشجویان در سال 2018 : کدام لپ تاپ همراه بهتری برای دانشجویان است؟

در دنیای امروز لپ تاپ ها دست راست دانشجویان و دانش آموزان محسوب می‌شوند. در این نوشتار به معرفی بهترین لپ تاپ های مخصوص دانشجویان در سال 2018 پرداخته‌ایم.

تابستان، پاییز، بهار یا زمستان فرقی نمی‌کند؛ یک دانشجو در هر ثانیه از زندگی خود باید از یک لپ تاپ مناسب استفاده کند. در این زمینه باید به این نکته اشاره کرد که همیشه قدرتمندترین لپ تاپ بهترین محصول محسوب نمی‌شود. به این نحو که باید دستگاهی را انتخاب کنید که بتواند نیازهای شما را برطرف کند، کاربرد آسانی داشته باشد و راندمان تحصیلی شما را نیز افزایش دهد. به همین دلیل در پروسه انتخاب یک لپ تاپ، متناسب با هر نوع نیازی عوامل مختلفی باید مد نظر قرار گرفته شود. در این مطلب سعی کرده‌ایم که با معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2018 فرآیند خرید را برای شما ساده‌تر کنیم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین لپ تاپ های مخصوص دانشجویان در سال 2018

دل ایکس پی اس 13 (Dell XPS 13)

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان رشته علوم کامپیوتری

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان رشته علوم رایانه‌ای: دل ایکس پی اس 13 (Dell XPS 13)

  • قیمت: 949.55 دلار
  • مشخصات: نمایشگر اینفینیتی اج (InfinityEdge) لمسی و پردازشگر اینتل 3GHz کور i5 سری 6200 یو
  • دلیل برتری: ایکس پی اس 13 دل بهترین ترکیب را از دو فاکتور حمل پذیری و قدرت در یک ماهیت انعطاف پذیر در اختیار شما می‌گذارد.

این دستگاه کمی گران است اما با قیمتی ارزان‌تر از سرفیس بوک مایکروسافت عرضه می‌شود. در مجموع می‌توان گفت که ایکس پی اس 13 دل از نظر قیمت و مشخصات فنی یکی از بهترین لپ تاپ‌ های دانشجویی موجود در بازار به شمار می‌آید. ایکس پی اس 13 با یک نمایشگر 13.3 اینچی فول اچ دی اینفینیتی دیسپلی، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی SSD یک ترکیب منحصر بفرد از قدرت و انعطاف پذیری را در اختیار دانشجویان و کاربران خود می‌گذارد. این دستگاه می‌تواند هر گونه نرم افزار سنگینی را از فوتوشاپ و اتو دکس 3 دی اس مکس (AutoDesk 3DS Max) گرفته تا اندروید استودیو (Android Studio) و اکلیپس (Eclipse) به راحتی اجرا کند.

ایکس پی اس 13 دل همچنین یک ماشین سرگرمی فوق العاده است زیرا می‌تواند به کمک نمایشگر 13.3 اینچی خود تصاویر را با کیفیت بسیار خوبی نمایش دهد. با استفاده از این دستگاه می‌توانید کارهای رسانه‌ای و گیمینگ خود را به راحتی انجام دهید و فیلم‌های مورد علاقه خود را نیز با کیفیت بالایی تماشا کنید و یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص دانشجویان در سال 2018 به حساب می‌آید.

اپل مک بوک (Apple Macbook)

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان رشته هنرهای تجسمی

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان رشته هنرهای تجسمی: اپل مک بوک (Apple Macbook)

  • قیمت: 1,299 دلار
  • مشخصات: پد لمسی فورس تاچ (Force Touch)، نمایشگر رتینا (Retina) و باتری قدرتمند با عملکرد 10 ساعت
  • دلیل برتری: هیچ لپ تاپی تا به حال با طراحی زیباتر از طراحی مک بوک اپل عرضه نشده است.

شاید اپل و لپ تاپ های مک بوک این سازنده برای همه دانشجویان اولین انتخاب نباشند اما همه کاربران می‌دانند که اپل تبحر خاصی در ساختن یک لپ تاپ کارآمد که بتواند قابلیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری را در بهترین ترکیب ارائه کند، دارد. اپل مک بوک پرو را در دو مدل 13 و 15 اینچی عرضه می‌کند اما در صورتی که از نرم افزارهای بسیار سنگین استفاده نمی‌کنید، لپ تاپ 12 اینچی استاندارد این سازنده خوشنام آمریکایی هم می‌تواند به راحتی کارهای شما را انجام دهد.

این لپ تاپ می‌تواند یک پد لمسی فورس تاچ را نیز در کنار سیستم عامل OSX برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند کارهای خود را با سرعت بالایی انجام دهند، ارائه کند. اگر که به دنبال یک لپ تاپ کارآمد و مقاوم هستید که قابلیت اجرای سیستم عامل OSX را داشته باشد، مک بوک اپل به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2018 مناسب‌ترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

اچ پی استریم 13 (HP Stream 13)

بهترین لپ تاپ مقاوم برای دانشجویانبهترین لپ تاپ مقاوم برای دانشجویان: اچ پی استریم 13 (HP Stream 13)

  • قیمت: 219 دلار
  • مشخصات: پوسته مقاوم، حافظه داخلی 32 گیگابایتی SSD و ارائه کننده یک سال اشتراک آفیس 365
  • دلیل برتری: این لپ تاپ می‌تواند به کمک سخت افزارهای خود قدرت و کارایی مناسبی را ارائه کند.

همه پدر و مادرها می‌دانند که دانش آموزان به میزان زیادی در استفاده از وسایل و تجهیزات تکنولوژیکی خود محافظه کارانه و با احتیاط رفتار نمی‌کنند. این امر باعث شده است که شرکت اچ پی مدل استریم 13 را وارد بازار کند. این محصول مقاومت بسیار بالایی دارد و در چهار رنگ آبی کمرنگ، آبی لاجوردی، بنفش و ارغوانی وارد بازار شده است. استریم 13 به یک نمایشگر 13.3 اینچی، پردازشگر اینتل سلرون ان 3050، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی اس اس دی مجهز و با یک برچسب قیمت اقتصادی وارد بازار شده است. این محصول حمل پذیری بسیار راحتی دارد و یک سال اشتراک رایگان سرویس آفیس 365 را نیز در اختیار دانشجویان می‌گذارد و زمره بهترین لپ تاپ های مخصوص دانشجویان در سال 2018 قرار می‌گیرد.

مایکروسافت سرفیس بوک (Microsoft Surface Book)

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان رشته طراحی و کاربران علاقمند به فوتوشاپ

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان رشته طراحی و کاربران علاقمند به فوتوشاپ: مایکروسافت سرفیس بوک (Microsoft Surface Book)

  • قیمت: 814.99 دلار
  • مشخصات: طراحی قابل تبدیل و نمایشگر 13.3 اینچی لمسی
  • دلیل برتری: اگر که یک طراح خلاق هستید، سرفیس بوک مایکروسافت بهترین کارایی را در اختیار شما می‌گذارد.

با استفاده از سرفیس بوک مایکروسافت می‌توانید کارهای طراحی خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. این محصول سرعت و حمل پذیری بسیار خوبی دارد و به راحتی نصب می‌شود. سرفیس بوک مایکروسافت علاوه بر کارایی یک لپ تاپ می‌تواند کارایی یک تبلت را نیز در اختیار شما بگذارد. این قابلیت باعث می‌شود که دانشجویان بتوانند به راحتی با کمک این دستگاه در هر حالتی، لپ تاپ یا تبلت، کارهای خود را انجام دهند.

مایکروسافت مدل پایه سرفیس بوک را با یک نمایشگر 13.5 اینچی، پردازشگر اینتل کور i5، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اس اس دی عرضه کرده است. وجود این سخت افزارها در کنار ماهیت تبدیل پذیر سرفیس بوک باعث شده است که این محصول به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی سال 2018 شناخته شود.

ایسوس ایکس 551 ام ای (ASUS X551MA)

بهترین لپ تاپ میان رده دانشجویی

بهترین لپ تاپ میان رده دانشجویی: ایسوس ایکس 551 ام ای (ASUS X551MA)

  • قیمت: 270 دلار
  • مشخصات: رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 500 گیگابایتی و نمایشگر 15.6 اینچی
  • دلیل برتری: ایکس 551 ایسوس یک لپ تاپ مقاوم کارآمد محسوب می‌شود که برای انجام همه فرامین دانشجویان ساخته شده است.

ایسوس ایکس 551 ام ای یک لپ تاپ میان رده منحصر بفرد بوده که با توجه به قیمت بسیار پایین، یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی سال 2018 نیز به حساب می‌آید. این لپ تاپ از یک نمایشگر 15.6 اینچی، پردازشگر اینتل دو هسته‌ای سلرون ان 2830، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 500 گیگابایتی بهره می‌برد. ایسوس ایکس 551 ام ای فناوری خاصی ندارد اما می‌تواند به کمک ویژگی‌های سخت افزاری خود همه کارهای ابتدایی شما را به راحتی انجام دهد.

سامسونگ کروم بوک 3 (Samsung Chromebook 3)

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان پرکار

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان پرکار: سامسونگ کروم بوک 3 (Samsung Chromebook 3)

  • قیمت: 179 دلار
  • مشخصات: وزن سبک (1134 گرم)، پردازشگر اینتل سلرون ان 3050 و رم 4 گیگابایتی
  • دلیل برتری: این لپ تاپ به دلیل اندازه مناسبش به راحتی در هر کیفی جا می‌شود.

دانشجویان همیشه با کیف‌هایی پر از کتاپ رفت و آمد می‌کنند. به همین دلیل برای آن‌ها خریدن یک لپ تاپ که حمل پذیری و وزن سبکی داشته باشد، اهمیت زیادی دارد. کروم بوک 3 سامسونگ برای این دسته از کاربران ساخته شده است. این دستگاه از یک پردازشگر سلرون ان 3050، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و کارت گرافیک اینتل اچ دی بهره می‌برد و به دلیل داشتن وزن بسیار کم حمل پذیری بسیار راحتی نیز در اختیار شما می‌گذارد.  کروم بوک 3 سامسونگ به مجموعه نرم افزارهای کاربردی گوگل هم مجهز شده است؛ از این رو می‌تواند امکان انجام هرگونه تکلیف دانشگاهی را برای شما فراهم سازد.

با خرید این لپ تاپ می‌توانید از 100 گیگابایت حافظه رایگان گوگل درایو هم استفاده کنید. سامسونگ در ساخت این دستگاه از یک نمایشگر 11.6 اینچی 1366 در 768 پیکسلی استفاده کرده است. اندازه و رزولوشن این نمایشگر باعث می‌شود که کاربران با پخش یک مطلب رسانه‌ای برای مدت زمانی طولانی دچار خستگی چشم شوند اما در مجموع می‌توان گفت که کروم بوک 3 سامسونگ گزینه مناسبی برای دانس آموزان بوده و به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص دانشجویان در سال 2018 شناخته می‌شود.

ایسوس سی 201 (ASUS C201)

بهترین لپ تاپ اقتصادی برای دانشجویان 

بهترین لپ تاپ اقتصادی برای دانشجویان: ایسوس سی 201 (ASUS C201)

  • قیمت: 204.40 دلار
  • مشخصات: دارای یک باتری قدرتمند با عملکرد 13 ساعت، پردازشگر راک چیپ (Rockchip) و سیستم عامل کروم او اس
  • دلیل برتری: یک کروم بوک ارزان قیمت و سبک وزن برای همه دانشجویان.

این کروم بوک فروش بسیار خوبی داشته و به عنوان یکی از برترین لپ تاپ های دانشجویی شناخته می‌شود. سی 201 ایسوس 904 گرم وزن دارد و به کمک یک باتری قدرتمند با عملکرد 13 ساعت و یک تراشه چهار هسته‌ای راک چیپ 3288 سی به راحتی کارهای شما را انجام می‌دهد. باتری قدرتمند و کارآمد این محصول باعث شده است که دانشجویان توجه خاصی به این محصول داشته باشند.

ایسر کروم بوک 15 (Acer Chromebook 15)

بهترین کروم بوک برای دانشجویان

بهترین کروم بوک برای دانشجویان: ایسر کروم بوک 15 (Acer Chromebook 15)

  • قیمت: 299.99 دلار
  • مشخصات: پردازشگر اینتل کور i5 سری 5200 یو و نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی ال ای دی
  • دلیل برتری: این محصول می‌تواند به راحتی شما را در انجام تکالیف دانشگاهی و اجرای بازی‌های متوسط همراهی کند.

کروم بوک 15 ایسر وزن بسیار کمی دارد و این امر باعث شده است که این محصول حمل پذیری بسیار راحتی داشته باشد. این لپ تاپ اقتصادی مقاوم به یک پردازشگر 2.16GHz مجهز شده است از این رو می‌تواند همه کارهای شما را به راحتی انجام دهد. کروم بوک 15 ایسر از نظر کیفیت نمایشگر در رده پایین‌تری نسبت به کروم بوک 2 توشیبا قرار می‌گیرد اما می‌تواند ویژگی‌هایی کاربردی نظیر یک نمایشگر بزرگ‌تر را در کنار اسپیکرهایی قدرتمند برای انجام کارهای چند قسمتی و اجرای فایل‌های چندرسانه‌ای در اختیار شما بگذارد.

این کروم بوک شرکت ایسر مانند هر کروم بوک دیگری 100 گیگابایت حافظه ذخیره سازی رایگان را نیز برای ذخیره کردن فایل‌های مختلف به شما هدیه می‌کند و یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص دانشجویان در سال 2018 برای کاربرهای عمومی به حساب می‌آید.

.

منبع: gadgetreview

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر