;
coinex

شیائومی هم در MWC 2018 بارسلونا شرکت می‌کند: آیا می 7 در این رویداد رونمایی می‌شود؟

شیائومی هم در کنگره جهانی موبایل 2018 بارسلونا شرکت می‌کند: آیا می 7 در این رویداد رونمایی می‌شود؟

شیائومی یکی از برترین سازندگان چینی است. این سازنده تبحر خاصی در عرضه گوشی‌های اقتصادی و کارآمد دارد و می‌خواهد صنعت خود را گسترش دهد.

شیائومی نفوذ آهسته‌ای در غرب دارد اما سخت در تلاش است تا بتواند حضور موثری را در این بازار رقم بزند. این سازنده هنوز به ایالات متحده نرسیده است اما می‌خواهد خود را به یک برند معتبر تبدیل کند. به نظر می‌رسد که سازنده خوشنام چینی می‌خواهد در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل 2018 که در شهر بارسلونا کشور اسپانیا برگزار می‌شود، حضور یابد.

اگر این امر صحت داشته باشد می‌توان گفت که این اولین باری است که شیائومی در یک نمایشگاه بزرگ شرکت می‌کند. سال گذشته گفته شده بود که شیائومی به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC 2017 شرکت می‌کند، اما در آخر سازنده چینی از این کار صرف نظر کرد.

شیائومی گفته است که در سکوی 6B30 تالار شماره شش نمایشگاه محصولات خود را نمایش می‌دهد. هنوز مشخص نیست که آیا این سازنده کنفرانس خاصی را هم تشکیل می‌دهد یا خیر اما بعید به نظر می‌رسد که این سازنده بخواهد چنین فرصتی را از دست بدهد.

شیائومی در MWC 2018

یکی از شایعاتی که هم اکنون وجود دارد این است که سازنده چینی در صورتی که کنفرانسی را برگزار کند به احتمال زیاد از گوشی پرچمدار می 7 خود هم که ظاهرا به پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز است، رونمایی می‌کند.

با توجه به شایعات موجود، انتظار می‌رود که این گوشی پرچمدار بتواند بازار رقابت را بین گوشی‌های پرچمدار داغ‌تر کند. خبرهای موجود از این امر حکایت می‌کنند که شیائومی می 7 از یک نمایشگر تمام صفحه آمولد ساخته شده توسط سامسونگ، فناوری تشخیص چهره 3 بعدی، فناوری شارژ وایرلس چی (Qi) و رم 6 گیگابایتی هم بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید:


از آنجایی که ال جی گفته است که نمی‌خواهد در نمایشگاه MWC 2018 شرکت کند، می‌توان گفت که شیائومی با حضور خودش در این نمایشگاه جو آن را مانند جو رقابتی نمایشگاه MWC 2017 برجسته می‌کند.

شیائومی در MWC 2018

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر