;
coinex

پتنت ال جی گوشی قابل انعطافی را نشان می‌دهد که می‌تواند به تبلت تبدیل شود

گوشی‌های قابل انعطاف در حال تبدیل شدن به یکی از بخش‌های جذاب در ساخت گوشی‌های هوشمند است. به تازگی ال جی نیز با ثبت پتنت جدیدی نشان داد که به دنبال ساخت گوشی منعطفی است که می‌تواند به یک تبلت نیز تبدیل شود.

ال جی با ثبت پتنت خود در سازمان مالکیت معنوی جهانی (WIPO) گوشی هوشمندی را معرفی کرد که می‌تواند به یک تبلت تبدیل شود. دو طرح مفهومی از این دستگاه در اسناد WIPO ثبت شده است. محصول مورد نظر در این پتنت با عنوان “موبایل با صفحه نمایش قابل انعطافی معرفی شده که می‌تواند از وسط، تا شود”.

در طرح اول، به نظر می‌رسد که دو گوشی هوشمند در کنار یکدیگر جای گرفته و یک نمایشگر واحد دارند که می‌تواند از وسط تا شده و بر روی هم قرار بگیرند. هنگامی که صفحه نمایش تا شود، به نظر می‌رسد که تنها یک اسمارت فون با نمایشگر همیشه روشن وجود دارد و هنگامی که باز شود، یک تبلت در اختیار خواهید داشت.

پتنت ال جی

طراحی دوم نیز تا حدود بسیار زیادی به طرح اول شبیه است. تنها تفاوت عمده در این است که وقتی دستگاه را به طور کامل باز می‌کنید، یک نمایشگر بزرگ خواهید داشت که صفحه نمایش باریک و کوچکی را در کنار خود دارد. به نظر می‌رسد که از این نوار نازک برای نمایش آیکون‌ها و برخی اطلاعات لازم استفاده خواهد شد.

ال جی تنها کمپانی سازنده ای نخواهد بود که بر روی ساخت گوشی‌های قابل انعطاف تمرکز کرده است، سامسونگ نیز به دنبال تولید چنین محصولی است که آن را گلکسی ایکس می‌خواند و البته زد تی ای نیز به تازگی گوشی منعطفی را با نام آکسون M به بازار عرضه کرد. با این وجود، باید منتظر مدل‌های بیشتر و تنوع زیادتری در بخش گوشی‌های قابل انعطاف باشیم.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر