;
coinex

سهم 65 درصدی iOS 11 روی دستگاه های اپل

 

شرکت اپل (Apple) در دسامبر 2017 طبق آمار منتشر شده نشان داد که تنها 59 درصد از دستگاه های این کمپانی به سیستم عامل iOS 11 مجهز هستند. با این حال به نظر می‌رسد در ماه ژانویه بر تعداد این دیوایس ها افزوده شده است.

براساس صفحه پشتیبانی وب سایت اپل، بیش از 65 درصد دستگاه های این شرکت به iOS 11 مجهز و بروزرسانی شدند. سیستم عامل iOS 11 حتی در گوشی هوشمند قدیمی چون آیفون 5 اس نیز قابل به کارگیری بوده و این اسمارتفون از آن پشتیبانی می‌کند.

iOS 11

یکی از دلایل قابل توجه دستگاه ها و پلتفرم iOS همین پشتیبانی طولانی مدت بوده که حتی شامل یک دیوایس چهار ساله نیز می شود. این اختلاف در مقایسه با دستگاه های اندرویدی که اگر مدت زمان طولانی از عرضه آنها گذشته باشد یا پرچمدار به شمار نروند، بسیار قابل توجه است. قطعا دلایل دیگری هم وجود دارد که هر یک از این سیستم عاملی را برتر از دیگری می‌سازد، اما انتشار سریع و طولانی مدت بروزرسانی در iOS قابل انکار نیست.

این موضوع با نصب و پشتیبانی نیمی از دستگاه های اپل با سیستم عامل جدید به خوبی سازگاری دارد. در ژانویه 2017 بیش از 76 درصد دستگاه ها به سیستم عامل iOS 10 مجهز و بروزرسانی شدند. همچنین با بحث پشتیبانی طولانی مدت اپل در زمینه بروزرسانی iOS از دستگاه های قدیمی، جای تعجب نیست که هر روز بر تعداد دستگاه‌ها افزوده شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر