;
coinex

جزئیات جدیدی از مشخصات دوربین گلکسی S9 منتشر شد

به‌دنبال عکس‌هایی که در چند روز گذشته از پرچمدار گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر شد، اطلاعاتی درباره، رم، ظرفیت ذخیره سازی و صفحه نمایش آن به بیرون درز کرد. در کنار این اطلاعات جزئیاتی نیز از مشخصات دوربین گلکسی S9 آشکار شد.

اگر این اطلاعات درست باشد، ما در گلکسی اس 9 سامسونگ شاهد یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال خواهیم بود، اما این احتمالا همه آن چیزی نیست که در اختیار ما قرار می‌گیرد. اطلاعات جدید، از جزئیات بیشتری از مشخصات دوربین گلکسی S9 حکایت دارد. به گزارش SamMobile، جزئیات مربوط به سنسور دوربین گلکسی اس 9 در وب‌سایت رسمی سامسونگ منتشر شده است.

مشخصات دوربین گلکسی S9

دوربین گلکسی S9 به یک سنسور ISOCELL مجهز است که گفته می‌شود یک نوع جدید 3 لایه‌ای (fast-read-out) است. این سه لایه در عمل باید فوکوس سریع‌تر و دقیق‌تری را در اختیار کاربران بگذارد. ISOCELL نام تجاری انتخاب شده توسط سامسونگ برای سنسورهای تصویری CMOS است.

اطلاعات منتشر شده گویای آن است که این سنسور جدید می‌تواند ضبط ویدیویی در حالت فول اچ دی را با سرعت 480 فریم بر ثانیه مدیریت کند. سونی در مدل اکسپریا ایکس زد پریمیوم، دوربینی با ضبط ویدیویی اچ دی با سرعت 960 فریم بر ثانیه ارائه کرد، اما در زمانی بسیار کوتاه؛ باید دید که سامسونگ می‌تواند با سنسور جدیدش این زمان را بیشتر کند!

این سنسور جدید همچنین دارای فوکوس خودکار Super PD است که البته مخفف شده Super Phase Detection autofocus است. سامسونگ جزئیات زیادی از این ویژگی را منتشر نکرده، اما در وب‌سایت خود به این نکته اشاره کرده است که سنسور مورد نظر قادر است تا فاصله موجود تا اشیائی را که به سرعت حرکت می‌کنند را حتی در شرایط نوری کم نیز تشخیص دهد. این موضوع باعث سرعت فوکوس خودکار در دوربین گلکسی S9 خواهد شد.

دوربین گلکسی اس 9

این تقریبا چکیده‌ای از اطلاعاتی است که تاکنون منتشر شده، اما جالب اینجاست که به ادعای SamMobile، سامسونگ سریعا تمامی اطلاعات موجود درباره سنسور دوربین جدید خود را از روی سایت حذف می‌کند.

این طور که به نظر می‌رسد، دوربین سامسونگ گلکسی اس 9 یکی از بزرگترین نقاط قوت فروش این دستگاه خواهد بود. در کنار این مدل، گوشی گلکسی اس 9 پلاس نیز معرفی خواهد شد و این اتفاقی است که حدودا تا یکماه دیگر در نمایشگاه MWC 2018 اتفاق می‌افتد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر