;
coinex

نوکیا 7 پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

بعد از آنکه اچ ام دی گلوبال گوشی نوکیا 7 را در سال گذشته میلادی عرضه کرد، اکنون این شرکت به دنبال آن است تا نسخه بزرگتر این دستگاه را با نام نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 Plus) به بازار عرضه کند. این دستگاه در گیک‌بنچ محک خورد و برخی از مشخصات آن افشا شد.

این برای اولین بار است که مشخصات مربوط به نوکیا 7 پلاس در فضای آنلاین دیده می‌شود. با توجه به نام این گوشی، انتظار می‌رود که دستگاه مورد نظر از نمایشگر بزرگتر و پردازنده قدرتمندتری نسبت به مدل نوکیا 7 برخوردار باشد.

مشخصات نوکیا 7 پلاس

بنچمارک منتشر شده از نوکیا 7 پلاس نشان می دهد که این دستگاه از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 660 قدرت خواهد گرفت. این اسمارت فون دارای 4 گیگابایت حافظه رم بوده و با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو از جعبه خارج خواهد شد.

نتایج بنچمارک نوکیا 7 پلاس نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 1636 را به دست آورده و در آزمون چند هسته‌ای به امتیاز 5902 رسیده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند وجود ندارد.

نوکیا 7 پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

جهت یادآوری بد نیست بدانید که نوکیا 7 از پردازنده اسنپدارگون 630 قدرت خود را تامین کرده و 4 / 6 گیگابایت حافظه رم دارد. نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی نیز در جلوی ان خودنمایی کرده که با پوششی از گوریلا گلس محافظت می‌شود.

به نظر نمی‌رسد که نوکیا این دستگاه را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی کند، اما در این رویداد نوکیا چندان هم دست خالی نخواهد بود. پرچمدار نوکیا 9 دستگاهی است که احتمال می‌رود در کنگره جهانی موبایل، نماینده این گوشی‌ساز فنلاندی باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر