;
coinex

طرحی شماتیک از نوکیا 10 منتشر شد

به تازگی طرحی شماتیک از گوشی هوشمند جدیدی منتشر شده که آن را منتسب به نوکیا 10 می‌دانند. دو اسکیس مختلف از پنل پشتی دستگاهی منتشر شده که پیش‌بینی می‌شود، متعلق به پرچمدار 2018 نوکیا باشد.

این طرح که در بایدو دیده شده است، هیچ نامی را با خود یدک نمی‌کشد، اما با توجه به شایعاتی که اخیرا درباره گوشی‌های پرچمدار نوکیا شنیده می‌شود، بسیاری آن را به گوشی نوکیا 10 نسبت می‌دهند. طرح به نمایش درآمده، دو شکل متفاوت از پنل عقب نوکیا 10 را نشان داده است و البته پتنت جدید زایس آلمان نیز به نوعی به دستگاه مذکور در تصویر مرتبط است.

تصویر سمت راست، پنل پشتی دستگاهی را نشان می‌دهد که سیستمی شبیه به دوربین دوگانه دارد و انتظار می‌رود که بیشتر متعلق به نوکیا 9 باشد. دو سنسور دوربین به شکل عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته و فلاش LED در سمت راست آن دیده می‌شود. در زیر ماژول دوربین نیز سنسور اثر انگشت جای گرفته است.

طراحی پنل پشتی دستگاهی که در سمت چپ دیده می‌شود، کمی غیر معمول است. ماژول دوربین طراحی منحصر به فردی دارد. منبع این خبر می‌گوید که ماژول دایره‌ای که در پشت دیده می‌شود، به کاربر اجازه می‌دهد تا با چرخاندن آن، فاصله کانونی دوربین را تنظیم کند.

برای گوشی نوکیا 10 ویژگی‌های دیگری نیز عنوان شده است. چندی پیش گفته شد که پرچمدار بعدی نوکیا با دوربین 5 گانه خودنمایی می‌کند. انتظار می‌رود که نوکیا 10 قدرت پردازشی خود را از اسنپدراگون 845 کوالکم تامین کند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر