;
coinex

آیفون 10 اس و آیفون 10 پلاس با باتری‌های بزرگتر ساخت ال جی از راه می‌رسند

ساختار باتری آیفون 10 ممکن است در آیفون 10 اس متفاوت باشد؛ تغییری که موجب افزایش ظرفیت باتری گوشی‌های آینده شرکت اپل خواهد شد. باتوجه به شایعات، اپل می خواهد باتری L شکل بهینه تری نسبت به آیفون 10 به کار گیرد.

فضای باتری بزرگ آیفون 10 موجب شد تا بیشتر حجم بورد را، این قطعه دربرگیرد؛ اما سایر قطعات به شکل باورنکردنی بدون افزایش سایز گوشی هوشمند جای گرفتند. البته این گوشی هوشمند در مقایسه با آیفون 8 پلاس که بخش گسترده‌ای از بورد آن را باتری دربرگرفته، دارای بورد بهینه‌تری است. در نتیجه آیفون 10 (آیفون X) با آن که ابعاد بزرگتری در قیاس با آیفون 8 ندارد، ظرفیت باتری بیشتری دارد.

براساس گزارش ها اپل در اواخر سال جاری گوشی های هوشمندی معرفی می‌کند که دارای باتری L شکل تک سلولی هستند و این یعنی نیازی به جداسازی نبوده و ظرفیت بالاتری نسبت به مدل فعلی خواهند داشت.

این گزارش می گوید اپل در همکاری با LG Chem از شرکای دیرینه کوپرتینویی‌ها، این باتری را تولید می کند. تولید در کارخانه نانجینگ چین انجام خواهد گرفت که تنها به تولید باتری آیفون اختصاص پیدا کرده است.

به گفته اپل این نوع باتری ها تحت بررسی قرار می‌گیرند تا شرایط تولید آنها برای گوشی‌های هوشمند آیفون 10اس یا 10 پلاس و یا هر مدل آیفون 2018 شرکت کوپرتینویی فراهم شود.

گزارش دیگری از سوی Ming-Chi Kuo تحلیلگر KGI منتشر شده که می گوید آیفون 9 با صفحه نمایش 6.1 اینچی به عنوان تلفن هوشمند ارزان تر، از پک باتری مستطیل شکلی بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید: ارزان‌ترین آیفون ۲۰۱۸ اپل کدام مدل خواهد بود؟


مینگ چی کو پیش از این بیان داشت شرکت سامسونگ در تولید صفحه نمایش OLED آیفون های آینده همکاری نخواهد داشت. این تحلیلگر همچنین اخیرا اظهار داشت اگر اپل باتری L شکل تک سلولی برای آیفون 10اس در نظر بگیرد باید انتظار یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی داشت.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر