;
coinex

اوپو به دنبال ساخت یک گوشی قابل انعطاف است

به نظر می‌رسد که شرکت‌های زیادی در پی ساخت گوشی های هوشمند قابل انعطاف هستند. پتنت جدیدی به ثبت رسیده که نشان می‌دهد اوپو نیز به دنبال ساخت گوشی منعطف خود است.

زد تی ای گوشی قابل انعطاف آکسون ام را معرفی کرد، گوشی هوشمندی که با دو صفحه نمایش مجزا حول یک محور قرار گرفته و با باز شدن کامل، یک نمایشگر بزرگ را در اختیار کاربر می‌گذارد.

سامسونگ نیز قصد دارد تا به زودی گوشی قابل انعطاف خود را با نام گلکسی X به بازار عرضه کند و اکنون با ثبت پتنت جدیدی از اوپو، مشخص شد که این کمپانی نیز به ساخت گوشی با نمایشگر تاشو علاقه‌مند است.

در تصاویری که از این پتنت وجود دارد، یک لولای بیرونی دیده می‌شود و هنگامی که به طور کامل باز شود، یک نمایشگر یکدست در جلوی ان خودنمایی خواهد کرد. در یک طرف دوربین سلفی قرار گرفته و در سمت دیگر خروجی صدا تعبیه شده است. در پنل پشت نیز به نظر می‌رسد که سیستم دوربین دوگانه تعبیه شده است.

با اینکه تصاویر منتشر شده برای اسناد موجود در سازمان ثبت اختراعات، تصویر کاملی از طراحی دستگاه مورد نظر را نشان نمی‌دهد، اما می‌توان تا حدودی این موضوع را تایید کرد که حاشیه‌های اطراف این صفحه نمایش، به‌خصوص در دو طرف کناری نمایشگر آن، بسیار باریک باشد.

اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما می‌توان با اطمینان گفت که اوپو نیز به دنبال ساخت گوشی هوشمند قابل انعطاف است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر