;
coinex

ظرفیت سوپر گروه های تلگرامی افزایش یافت!

ظرفیت سوپر گروه های تلگرامی ، این اپلیکیشن محبوب ایرانی‌ها به 100 هزار نفر افزایش یافت. سوپر گروه‌ها هم اکنون می‌توانند تا 100 هزار نفر کاربر داشته باشد.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، اپلیکیشن پیام رسان تلگرام که توانسته در این روزها به یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها تبدیل شود، هر روز در فکر اضافه کردن قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی منحصر به فرد است تا بتواند هر چه بیشتر در بین کاربران محبوب شود و کاربران دیگر را نیز جذب خود نماید.

انواع مختلفی از پیام رسان‌ها وجود دارند که هر کدام از آنها قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند. اما در این بین چیزی که در تمام پیام رسان‌ها مشترک است و وظیفه‌ی مهمی که بر دوش همه آنها وجود دارد، ایجاد یک بستر مناسب برای آگاه‌سازی کاربران در فضای مجازی است.

تلاش تلگرام برای محبوبیت بیشتر

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام برای اینکه بتواند در این راه موفق باشد و نظر کاربران را جلب نماید تلاش‌هایی بسیار انجام داده است. یکی از این تلاش‌ها که جدیدا انجام گرفته است اضافه کردن زبان فارسی و افزایش ظرفیت سوپر گروه های تلگرامی به 100 هزار نفر است. هدف تلگرام از افزایش ظرفیت سوپر گروه های تلگرامی این است که کاربران بتوانند در گروه‌هایی با ظرفیت بسیار بالا و تقریبا نامحدود به فعالیت‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی مشغول باشند.

تلگرام در این چند سال با استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران رو به رو شده است و تلاش‌های بسیاری انجام داده تا بتواند سرعت و امنیت بالایی را در این اپلیکیشن ارائه کند. این پیام رسان علاوه بر بهره‌گرفتن از پروتکل‌های رمزنگاری پیشرفته، قابلیت دیگری همچون مکالمه محرمانه ( secret chat)  را نیز دارد. همچنین این پیام رسان هر از گاهی قابلیت‌های جدیدی را نیز به منظور جلب رضایت کاربران و سهولت در عملکرد آنها به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند.

افزایش ظرفیت سوپر گروه های تلگرامی به 100 هزار کاربر

افزایش ظرفیت سوپر گروه های تلگرامی از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن است. اکنون ظرفیت سوپر گروه های تلگرامی به 100 هزار کاربر افزایش یافته است. این پیام رسان قصد دارد تا رضایت کاربران خود را جلب کند و فرصتی فراهم نماید تا کاربران بتوانند از استفاده هرچه بهتر و بیشتر از تکنولوژی لذت ببرند.

 

بیشتر بخوانید :

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر