;
coinex

اضافه شدن زبان فارسی به تلگرام ؛ پشتیبانی این پیام رسان از زبان فارسی

اضافه شدن زبان فارسی به تلگرام از طریق ارسال نوتیفیکیشنی به کاربران اطلاع داده شد. هم‌اکنون قابلیت استفاده از زبان فارسی در این پیام رسان وجود دارد.

مدیر عامل تلگرام، پاول دورف پیش از این در مورد اضافه شدن زبان فارسی به تلگرام خبر داده بود. وی اعلام کرده بود که قابلیت‌های جدیدی را به این پیام رسان اضافه خواهد کرد که یکی از آنها اضافه شدن زبان فارسی به تلگرام است. بالاخره تلگرام با ارسال نوتیفیکیشنی کاربران خود را از اضافه شدن زبان فارسی مطلع نمود.

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام در بسیاری از کشورهای جهان از محبوبیت برخوردار است. ایران یکی از کشورهایی است که تلگرام در آن بسیار محبوب است. این اپلیکیشن پیش از این از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کرد اما اکنون قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی نیز به این پیام رسان محبوب ایرانی‌ها اضافه شده است. پیش از این کاربران از نسخه‌های غیررسمی این پیام رسان که دارای زبان فارسی بودند، استفاده می‌کردند.

نحوه تنظیم زبان فارسی در تلگرام

برای مشاهده کردن زبان فارسی در لیست سایر زبان‌های این پیام رسان، می‌توانید از قسمت تنظیمات تلگرام اقدام نمایید. برای این منظور می‌توانید در قسمت تنظیمات اپلیکیشن تلگرام به بخش Languages بروید. در این قسمت گزینه زبان فارسی در بین سایر زبان‌هایی که این اپلیکیشن پشتیبانی می‌کند قابل مشاهده است. همچنین از طریق این قسمت می‌توانید نسبت به انتخاب زبان فارسی نیز اقدام نمایید.

براساس اطلاعات موجود اضافه شدن زبان فارسی به تلگرام یک آپدیت سروری بوده است، زیرا برای استفاده از زبان فارسی در تلگرام نیازی به بروزرسانی این اپلیکیشن وجود ندارد. همچنین به نظر می‌رسد که این قابلیت فعلا در نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن فعال نشده است.

اضافه شدن زبان فارسی به تلگرام

بیشتر بخوانید :

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر