;
coinex

حذف تلگرام از اپ استور ؛ تلگرام ایکس نیز حذف شد!

لحظاتی پیش حذف تلگرام از اپ استور اتفاق افتاد. این امر زمانی روی داد که تنها چند ساعت بود تلگرام ایکس به صورت رسمی معرفی شده بود.

به گزارش تکراتو و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از این اخباری در مورد عرضه اپلیکیشن تلگرام ایکس منتشر شده بود. ساعاتی پیش نیز این اپلیکیشن به صورت رسمی توسط تیم تلگرام معرفی گردید. در ادامه حذف تلگرام از اپ استور بدون وجود هیچ دلیلی اتفاق افتاد. گفته شده که تلگرام ایکس نیز از این اپ استور حذف شده است.

بررسی نسخه جدیدی از تلگرام به نام تلگرام ایکس

نسخه جدید تلگرام که تلگرام ایکس نام دارد توسط گروه تلگرام تایید شده است. این نسخه جدید از تلگرام، ظاهری جذاب‌تر نسبت به تلگرام داد و به نظر می‌رسد که سرعت آن نیز بیشتر از نخسه اصلی باشد. اپلیکیشن Telegram X نسخه‌ای مجزا است که براساس  TDLib است و موفق شده پردازش سریعتری را نسبت به تلگرام اصلی برای کاربران فراهم کند.

گروه تلگرام خود این نسخه جدید را تایید کرده است و اعلام کرده است که تلگرام ایکس مصرف باتری بهتر و بهینه‌تری نسبت به نسخه اصلی دارد و همچنین امکانات متعددی نیز در آن تدارک دیده شده است.

به نظر می‌رسد که تلگرام X کاملاً از نو نوشته شده است و کد بیس تازه‌ای دارد که در اپلیکیشن اصلی مورد استفاده قرار نگرفته است. این موارد باعث شده تا این اپلیکیشن جدید، سرعت و کارایی بیشتری نسبت به نسخه اصلی داشته باشد. براساس اطلاعات جدید موجود، تلگرام X اپلیکیشنی آزمایشی است اما ممکن است یک روز جایگزین رسمی تلگرام کنونی شود که کاربران در حال استفاده از آن هستند.

آیا حذف تلگرام از اپ استور واقعیت دارد؟

هنوز چند ساعتی از انتشار نسخه جدید اپلیکیشن تلگرام ایکس نگذشته است که خبر حذف تلگرام از اپ استور اعلام شد. البته علاوه بر تلگرام، تلگرام ایکس نیز از روی اپ استور حذف شده است. هنوز هیچ دلیلی برای علت حذف تلگرام از اپ استور بیان نشده است. لازم به ذکر است که اکنون دسترسی به هیچ کدام از این دو اپلیکیشن امکان پذیر نیست.

لحظاتی بعد از حذف تلگرام از اپ استور ، پاول دورف سازنده و مدیر تلگرام در پاسخ به سوالات کاربرانی که در مورد علت حذف تلگرام از اپ استور سوال کرده بودند اعلام نمود که شرکت اپل به دلیل وجود محتوای نامناسب، این دو اپلیکیشن را از اب‌استور حذف کرده است. با پشتیبانی‌های صورت گرفته در این زمینه، به نظر می‌رسد که دوباره این برنامه‌ها به اپ استور برمی‌گردند.

حذف تلگرام از اپ استور اتفاق افتاد

بیشتر بخوانید :

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر