;
coinex

تولید نمایشگر انعطاف پذیر سامسونگ در سال جاری آغاز می‌شود

تولید نمایشگر انعطاف پذیر موضوعی است که تاکنون بسیار آن را شنیده ایم، اما امسال سالی است که بالاخره این پنل‌ها تولید خواهند شد. سامسونگ به طور رسمی این خبر را اعلام کرده و از تولید انبوه این محصول انعطاف پذیر در سال جاری خبر داد.

احتمالا در آغاز تولید، این نمایشگر انعطاف پذیر تنها توسط خود شرکت سامسونگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در رابطه با کسب و کار موبایل، این کمپانی کره‌ای تلاش خواهد کرد تا جهت متمایز کردن موبایل‌های هوشمندش، آن ها را نیز به جدیدترین تکنولوژی‌ها، همچون پنل های انعطاف پذیر اولد مجهز سازد.

از آن جایی که گزارش‌های مختلف از اتمام طراحی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ با نام‌های احتمالی گلکسی ایکس یا گلکسی وینگ خبر داده‌اند، به نظر می‌رسد این غول کره‌ای در حال آماده کردن خود برای یک رقابت جدی است.

سامسونگ در مراسمی خصوصی در نمایشگاه CES 2018 نمونه‌ای اولیه از هر دو مدل از گوشی‌های هوشمند جدیدش را در معرض دید قرار داده و در نهایت، بخاطر نزدیک بودن طراحی این گوشی‌های هوشمند به نسخه مخصوص مصرف کنندگان، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

به احتمال بسیار زیاد، گوشی قابل انعطاف سامسونگ که خمیدگی آن به سمت داخل است، در اختیار کابران قرار خواهد دادگرفت و نسخه دیگر که به طرف بیرون خم می‌شود و به خاطر انحنای بیشترش، نیاز به مقاومت و دوام بیشتری نیز دارد، به عنوان نسل بعدی ارائه خواهد شد.

منابع مختلف، اندازه مدلی که به طرف داخل خم می شود را  ۷.۳ اینچ اعلام کرده‌اند. در این صورت، کاربران به واسطه دارا بودن نمایشگر بزرگ این محصول به راحتی قادر خواهند بود تا ویدیوهای دلخواهشان را تماشا کنند و یا به انجام بازی‌ها بپردازند. پیش تر از این، همیشه با مشکل جا نشدن موبایلی با نمایشگر بزرگ در جیبمان روبرو بودیم، اما این گوشی با طراحی انعطاف پذیرش این مشکل را حل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر