;
coinex

دلیل حذف تلگرام از اپ استور اپل ؛ انتشار محتوای آزار جنسی کودکان

هفته گذشته تلگرام به صورت ناگهانی از اپ استور حذف شود. با آنکه پاول دورف با اشتراک گذاشتن یک توییت دلیل این اتفاق را محتوای نامناسب اعلام کرده بود، اما هیچ اشاره‌ای به نوع محتوای منتشر شده، نداشت. فیل شیلر (Phil Schiller) نایب رییس بخش بازاریابی اپل دلیل حذف تلگرام از اپ استور را بیان کرد.

یکی از کاربران اپل به نام Alijah در پاسخ این سوال که چرا باید تلگرام به صورت ناگهانی از اپ استور حذف شود، ایمیلی از فیل شیلر دریافت می‌کند که در آن به محتوای مجرمانه مربوط به آزار جنسی کودکان اشاره شده بود.


بیشتر بخوانید: حذف تلگرام از اپ استور ؛ تلگرام ایکس نیز حذف شد!


در این ایمیل فیل شیلر صراحتا به این موضوع اشاره می‌کند که تلگرام از اپ استور حذف شد؛ چرا که اپل متوجه می‌شود در این برنامه محتوای پورنوگرافی کودکان منتشر شده است.

در ایمیل فیل شیلر می‌خوانید:

اپلیکیشن تلگرام از اپ استور حذف شد؛ چرا که تیم اپ استور درباره محتوای غیرقانونی، مخصوصا محتوای مربوط به آزار جنسی کودکان در این برنامه هشدار داده بود. پس از تایید انتشار محتوای غیرقانونی، اپ استور برنامه تلگرام را حذف کرد، به توسعه دهندگان تلگرام هشدار و به مقامات مربوطه از جمله NCMEC (سازمانی برای حمایت از کودکان است) اطلاع داد.

او در ادامه می‌گوید:

ما هرگز اجازه نمی‌دهیم که محتوای غیرقانونی توسط برنامه‌ها در اپ استور توزیع شود و هر زمان که چنین فعالیت‌هایی دیده شود، سریعا اقدام خواهیم کرد. از همه مهمتر، تحمل ما درباره هر عملی که کودکان را در معرض خطر قرار می‌دهد، صفر است و سوء استفاده جنسی از کودکان در بالای این لیست قرار می‌گیرد. این کار شیطانی، غیرقانونی و غیر اخلاقی است.

تلگرام با حذف محتوای غیر قانونی و بستن اکانت کاربرانی که چنین محتواهایی را به اشتراک گذاشته بودند و همچنین اعمال کنترل بیشتر برای جلوگیری از چنین فعالیت‌هایی مجددا به اپ استور برگردانده شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    شما میتونید کلی برنامه ایرانی و خارجی و مخصوصا برنامه هایی که از اپ استور اپل حذف شده رو از اپ استور ایرانی به صورت رایگان دریافت کنید:
    goo.gl/rSRBcf

    پاسخ