;
coinex

جزئیات جدیدی از ویژگی‌های گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شد

جزئیات جدیدی از گلکسی اس 10 سامسونگ (Samsung Galaxy S10) به بیرون درز کرد. تمرکز بر هوش مصنوعی از اولویت‌های این سازنده کره‌ای است.

اگر چه هنوز سامسونگ از پرچمداران سری گلکسی اس 9 خود رونمایی نکرده است، اما از هم اکنون صحبت‌هایی راجع به سامسونگ گلکسی اس 10 شنیده می‌شود. البته شاید گلکسی S10 همان نامی نباشد که پرچمداران سال 2019 سامسونگ با آن معرفی شوند.

گفته می‌شود که این شرکت کره‌ای قصد ریبرندینگ داشته و احتمالا پرچمداران سری گلکسی S سال آینده میلادی خود را با نام گلکسی X به بازار عرضه خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر از این موضوع بد نیست که مطلب زیر را مطالعه کنید.


بیشتر بخوانید:  سامسونگ نام پرچمداران خود را به گلکسی X تغییر می‌دهد ؛ آیا این یک کپی از نام آیفون است؟!


در هر صورت این جزئیات جدید که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، گویای آن است که سامسونگ برای پرچمدار 2019 گلکسی S خود یک چیپست سفارشی، احتمالا با نام اگزینوس را در کنار یک پردازنده گرافیکی سفارشی سازی شده و البته یک واحد پردازش عصبی (NPU) را به خدمت خواهد گرفت. این همان ویژگی است که هواوی برای گوشی‌های سری میت 10 خود در نظر گرفت.

گفته می‌شود که این ویژگی‌ها در کنار مقدار نامشخصی از حافظه رم از نوع LPDDR5 جای می‌گیرد و البته انتظار می‌رود که حافظه جدید UFS 3.0 نیز بتواند تا دو برابر سرعت انتقال داده‌های بیشتر را در مقایسه با نسل فعلی مدیریت کند.

یکی دیگر از شایعاتی که درباره گلکسی اس 10 (گلکسی X) مطرح می‌شود، وجود یک باتری L شکل بوده و همچنین پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G که از سال آینده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

درباره نمایشگر آن نیز گفته می‌شود که سامسونگ همین روال فعلی ساخت صفحه نمایش را در پیش خواهد گرفت و احتمالا تنها حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن را کم خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ گلکسی اس 9 دارای حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به نسل فعلی اس 8 است و نسبت بدنه به صفحه نمایش در آن به چیزی در حدود 93 درصد رسیده است، اما همچنان تکنولوژی سوپر آمولد در ساخت نمایشگر آن دیده می‌شود. همین روند احتمالا برای سری گلکسی اس 10 نیز در نظر گرفته خواهد شد.

در هر صورت این ویژگی‌ها، فقط حدس‌ و گمانه‌زنی‌هایی است که در فضای مجازی صورت می‌گیرد. پرچمداران جدید گلکسی S9 به زودی و در طول نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد و پس از آن شاید بتوان بهتر درباره ویژگی‌های گلکسی اس 10 پیش بینی کرد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر